Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • sewen

    Kad ce vise to prolice....

    avatar

    24.01.2016. (09:28)    -   -   -   -  

  • odmak

    Mora biti da si napravio vreću za hodanje čim su ovakve snimke. Lijepe, dabome.

    avatar

    24.01.2016. (10:00)    -   -   -   -  

  • Outremer

    A, Brode, nisi se triba rišit one frizerke, šta te dolazila doma šišat, privarile te one gluposti o globalnomen zatopljenju, pa ti odma otkaza posjete. Eeeeee, jesi lakoviran, a vidi sada, štaš po ovoj ciči zimi, sidit doma smrznut, zarasta u kosurinu, i proučavat onu lupeštinu od Protokola iz Kyota, a ? Adio!

    avatar

    24.01.2016. (10:15)    -   -   -   -  

  • geomir

    Nojprin, fola za stranputicu do slike iz pasone pisanije!!
    Sad mi je sarce namisto!! :-)))

    A apropo današnjeg govorienjo, u nos se reče
    da je nojboji materijol za grijonje... savura.
    Vaziest mašur, maškin, polugu, macu, motiku i
    puoć upoje i kupit i pripomišćat savuru na gomilu! :-)))

    avatar

    24.01.2016. (10:42)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Čini mi se da je geomirov recept za grijanje dobar, ali
    ga neću upotrijebiti. Pitaju me što ne idem zimi na more.
    Onda je kao u tvom postu, hladno, nigdje se ne grije kako
    valja.

    avatar

    24.01.2016. (10:54)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Glede a u svezi homotermalnog izvora topline imam i ja nešto za dodati. Osim od tvoje, i @geomirove strane nabrojenih izvora, spomenut ću jedan koji je vrlo efikasan a ne košta ništa.
    Umjesto da trošiš struju, drva, plin etc za grijanje, trošiš postole šetajući, dobiješ žuljeve od motike, ti lijepo nabaviš jedan poveći panj, desetak kilograma brokvi i čekić. Panj staviš pokraj fotelje uzmeš knjigu i čitaš. Kad osjetiš hladnoću, odložiš knjigu, dohvatiš panj pa ga desetak puta podigneš iznad glave. Odmah ti bude toplo.
    E sad čemu brokve i čekić?
    Za očekivati je da ćeš nakon nekog vremena postati jak, dizanje panja više neće proizvesti dovoljno energije i zato treba nakon svakog dizanja u panj zabiti jednu brokvu i tako sustavno povećavati njegovu težinu. I to je sve.

    P.S. Dobro nije loše ni grljenje, kao što smo se grlili na, netom protekli, Dan zagrljaja. Problem je ipak što uvijek trebaš imati nekog pokraj sebe s kim bi se grlio a da se istovremeno s njim ne svađaš. A s panjem se ne možeš posvađati!
    Stoj mi dobro.

    avatar

    24.01.2016. (14:11)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Ako te ovo sve nije prosvitlilo, onda ništa na ovomen svitu niti neće !

    avatar

    24.01.2016. (16:20)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    Toliko je draži u zagrljajima i topline da bi bilo šteta komercijalizirati ih jer ne bi toliko grijali, u to sam sigurna.
    Nema do naše bure! Na zadnjoj sam imala priliku šetati uz more, dobro se obukla i uživala u visokim valovima, pjeni, glazbi kamenčića koje ista valja i kapljicama mora koje mi rose lice. Samo se treba prepustiti uživanju, zima je čarobna kao i ljeto.
    Od tvojih plaćenih pića, svaki put odem pripita. :)

    avatar

    25.01.2016. (10:25)    -   -   -   -  

  • marionetta

    Ja sam od onih s dobrom cirkulacijom...i sad mi je puno toga jasnije.
    Svejedno cekam proljece.

    avatar

    25.01.2016. (11:10)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Sewen, evo ga, samo šta nije ;-)
    Odmak: Imam nešto vrlo slično, slojevito i učinkovito!
    Outremer, e bravo, baš ti fala šta si me podsjetija da se moram šišnit
    Geomire, to je odlična metoda, samo u mome polju nema ni piljka a kamo li stine
    Lastavice, to mi samo malo dramatiziramo, u stvarnosti i nije toliko strašno :-D
    Semper Contra, bome će taj panj zapanjiti!
    O-da životu, e to je to!
    Marionetta, i ja jedva čekam, čini mi se da je već zamirisalo

    avatar

    25.01.2016. (17:20)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    nemoj Ti tu te homo-termalni; samo ketero! :-P

    avatar

    25.01.2016. (17:35)    -   -   -   -  

  • gogoo

    I ja bih rado nabavio ovu vreću sa nogavicama i rukavicama, recimo kad bivakiram u divljini i dođe medvjed samo se ustanem i pobjegnem, inače mi treba pola vječnosti za iskobeljati se, umiti se, obući se... A što se tiče grljenja može li u istarskom mjestu Ženodraga? i ondak na neki vrh Učke ili Ćićarije za ponovno zagrijavanje. Inače, PD Kamenjak ima planinarski dom u goranskom mjestu Frbežari baš kod mjesta Parg kod Čabra gdje je i ljeti hladno, a skoro sam se smrzao jedne zime samo malo sjevernije, u Babnom Polju na jugu Slovenije.

    avatar

    26.01.2016. (00:55)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Ha ha Shelly, kad si u pogibelji, sila Boga ne moli :-D
    Gogoo, od samog spomena Frbežara, već dobiješ "gricule" a Ženodragu želim što prije upoznati :-D

    avatar

    26.01.2016. (07:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...