Komentari

zgmazoretkinje.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • xxxx

    Kako komentirate dopis predjsednice HMS koji je danas stigao timovima iz cijele Hrvatske?

    avatar

    20.01.2016. (22:19)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Odgovor sam poslao. Vrlo detaljan na 8 stranica.

    Drugi dio pitanja sam vam izbrisao jer nije dobra adresa na koju ga trebate postaviti. To morate pitati HMS.

    avatar

    20.01.2016. (22:20)    -   -   -   -  

  • Nina P.

    Što znače pruge na suknjama starih uniforma (slika iz Venecije)? Označavaju rejting? I čuvate li još uvijek te uniforme negdje? :)

    avatar

    21.01.2016. (10:03)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Da, svaka čast što ste to zamijetili. Ono što su danas zvijezdice bile su tada pruge na suknji.

    avatar

    21.01.2016. (10:12)    -   -   -   -  

  • 248

    Alene molim te, piše se mačevanje. Kao što sam često kažeš uzor si curama pa budi im uzor i u gramatici/pravopisu. Ne možeš se izvlačiti na to da si Kajkavac jer si isto tako akademski građanin i kao takav bi trebao znati kada se ipak treba izražavati standardnim jezikom.

    avatar

    21.01.2016. (11:34)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    OK. Svi mi imamo nekih svojih talenata i nedostataka. Moj su talenti organizacija, sustavnost, procjena ljudi, analiza situacija, opservacija, glazba, grafika... Jedan od gomile nedostataka je jezik. Ja to ne čujem, jednostavno nije u meni (za razliku od nekih drugih), kao što netko nema sluha i to meni nije jasno jer ga imam. Znači ja to mogu naučiti. I da, učim. Uz hrvatski, još i engleski, češki, talijanski, francuski, njemački, slovenski, makedonski. Moj drugi problem je vrijeme. Jednostavno nema ga. Radim po 18 sati na dan. Kada imam i malo vremena kontroliram pravopis i check-spelam tekst. Kada nema, moram riskirati.

    A da nam je jezik logičan za naučit, baš i nije:

    lijek se prodaje u
    ljekarnici
    liječnik ga propisuje, a
    ljekarnik ga izdaje

    Sve to ima isti korijen riječi. Jeeej... Da ne pričamo koliko se naši jezikoslovci predomišljaju i iz korijena mijenjaju pravila.

    A morate priznati da se količina grešaka bitno smanjila.

    avatar

    21.01.2016. (11:45)    -   -   -   -  

  • Slazem se

    Pišite Vi kako želite, ali tekstovi u kojima su tolike gramatičke i jezične pogreške jednostavno izgledaju kao da ih piše osnovnoškolac, i time izgleda vrlo neprofesionalno.

    avatar

    21.01.2016. (12:07)    -   -   -   -  

  • 248

    Sve je to točno, ali na mačevanje sam stvarno morala reagirati no hard feelings :)
    Čovjek uči dok je živ tako da zaista jesi smanjio broj grešaka i to jako puno.

    avatar

    21.01.2016. (12:07)    -   -   -   -  

  • Komentar

    Prije ste znaci imali tri prugice a ne cetiri kao sad zvjezdice

    avatar

    21.01.2016. (14:57)    -   -   -   -  

  • Odgovor

    Prva predvodnica ima 4 pruge

    avatar

    21.01.2016. (20:38)    -   -   -   -  

  • Odgovor

    Moja greska..3 su krivo sam vidjela:)

    avatar

    21.01.2016. (20:40)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Slazem se:
    Koliko pogrešaka je imao današnji tekst? Da ga možete okarakterizirati kao osnovnoškolskog...

    248:
    no hard feeling!
    Trudim se...

    Komentar:
    Predvodnica je imala tri pruge, tako je.

    avatar

    21.01.2016. (21:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...