Komentari

kuca-r.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • suncokretica

    O, 'susjed preko brda' baš sam se pitala kako napredujete i kako ste zadovoljni izvođačima radova sad kad je već prošlo neko vrijeme i kad se vidi tko je što i kako napravio?
    A zašto ne pitate u T-comu? Je da su skuplji ali su ipak najstabilniji puj puj puj :p

    avatar

    18.01.2016. (22:44)    -   -   -   -  

  • zen zi

    Imala sam isti problem, prvo sam morala iz vlastitog džepa platiti priključak (iako zgrada u kojoj živim ima priključak, ali je eto netko paricu od mog stana prisvojio prije mog useljenja), potom potpisati skupi ugovor sa T- comom na dvije godine i tek tad sam mogla odabrati operatera koji mi odgovara.

    avatar

    19.01.2016. (13:02)    -   -   -   -  

  • Demetra

    E da, sve je to za nas preskupo i sa bezbroj peripetija. Još nismo postali ona prava članica EU. Očito samo na papiru.

    avatar

    19.01.2016. (14:13)    -   -   -   -  

  • kuća R

    Susjeda,
    baš nam je dobro i ne bismo se vraćali u stan u gradu. Radovima smo uglavnom zadovoljni, jedine probleme smo imali s procurivanjem limarije i zatim mrljama koje je nemoguće prekriti bojom na gips-vapnenoj žbuci.

    Najveće razočaranje je pad standarda u našem dijelu naselja. Nedovršenom rekonstrukcijom puta otežan nam je put do kuće. Uklonjeni su telefonski stupovi, a telefonska žica provizorno učvršćena za stupove struje - to je valjda glavni razlog što ne možemo dobiti priključak. A zbog promjene koncesionara za odvoz otpada, smeće nam se preko mjesec dana pacalo ispred kuće.

    avatar

    27.01.2016. (11:12)    -   -   -   -  

  • koko

    Slična situacija i kod mene prije 5 g. Nitko (osim HT-a)mi nije mogao osigurati paricu. Predao zahtjev uHT, platio priključak, (namjerno nisam htio sklapati ugovor na 2g. ) i kad su mi spojili internet, idući dan tražio prelazak kod Amisa... :-))

    avatar

    03.02.2016. (23:10)    -   -   -   -  

  • kuća R

    koko,
    dobra ideja!
    prije par dana smo uočili da su provizorni vezovi telefonske žice za stupove struje postali trajni, stavljene su nove obujmice i one ''spojne kutije''. tko zna kakav bismo odgovor dobili danas!?

    avatar

    10.02.2016. (09:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...