Komentari

navijachajduka.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Žungul

    VELIKI POZDRAV VELIKOM ČOVJEKU I HAJDUKOVCU ARMANDI!!!!
    ...moj osvrt na ovaj tekst....
    OK,slažem se Hajduka ne trba dati nikome pa ni Tomiju! Uostalom ta se priča ponavlja kao pokvarena ploča i zašto se na to stalno vraćati...apsolvirano...
    Moram priznati da me pomalo smeta jedna druga stvar...
    Na osnovu praćenja svih foruma,pa i ovog,došlo bi se do zaključka da su Andabaka i Tomy...ratni zločinci,totalno negativni likovi,hohštapleri,bitange,ološi....ali,ljudi moji...
    ZAR NISU ONI U NAŠEG HAJDUKA I OSTALE SPORTSKE KOLEKTIVE "ISKRCALI" NA DESETINE I DESETINE MILIJUNE KUNA?!?!
    Kako sam ja na primjer pozitivac,što sam dao 500 kuna,a oni "neprijatelji" jer su ispljunuli 100 milijuna kuna ?!?!?..
    I nakon šta su ih dali....dobro nam došli...sada kad smo ih potrošili...ODLAZITE!!!!
    ...MALO NEKOREKTNO ČINI MI SE.
    OK, klu neće dobit ,ni oni ni niko drugi,ali mislim da su svojim jako ogromnim novcem koji su uložili i ulažu u Hajduka,zaslužili barem nekakav respekt.
    HŽV!

    avatar

    22.12.2015. (22:14)    -   -   -   -  

  • Bazooka

    Najbolji blog i uvijek zanimljive teme o Hajduku. Sve pohvale autoru za silan trud i detaljnu analizu svega sto se dogadja u nasem nogometu. Jos kad bi pisa malo cesce jer ovakvo stivo je stvarno gust citat. HZV!

    avatar

    23.12.2015. (22:46)    -   -   -   -  

  • istok

    Kratak komentar.
    Ne mogu prodrijeti u dubinu razmišljanja autora ovog članka kada nakon svih nabrojanih negativnosti (a samo su negativnostii nabrojane) u ponašanju g. Mamića može reći da nema ništa protiv vlasničkog preuzimanja Hajduka od strane g. Mamića!
    Možda mi je nešto promaknulo iako sam dva puta pročitao ovaj članak!
    No, u svakom slučaju g. Mamić (moram li baš pisati ispred imena i prezimena slovo "g", nekako mi u ovom slučaju, a i šire, slovo "g" ne stoji zajedno sa riječju "Mamić") nije nikakav dobrotvor, imao je određena davanja prema Hajduku, ali radi se o sponzoriranju koje kao takvo i ima cijenu, i to je jedino pozitivno, a možda ipak samo normalno. Ali i ta davanja, ako se promatraju u svjetlu njegovog naknadnog preuzimanja vlasničkog udjela i samog načina preuzimanja, s jedne strane, i smanjenja sponzorskog iznosa, s druge strane, imaju neko drugo značenje koje se ne može baš kvalificirati dobročinstvom, prije jednim vidom trgovine iza koje stoji prvenstveni materijalni interes umotan u hajdučki celofan.
    S druge strane, jedina i prava snaga Hajduka smo svi mi koji Hajdučku priču osjećamo kao svoju! I što nas ima više to je Hajduk jači! I tu priča staje, i počinje! Stoga smatram da je povećanje članstva temeljni, ali baš termeljni zahtjev koji se postavlja u nadolazećem periodu.
    Eto, neću više...
    HŽV!

    avatar

    29.12.2015. (22:50)    -   -   -   -  

  • navijachajduka.blog.hr

    Poštovani gospodine Istok, rijetko kada repliciram nekome u komentarima, ali s obzirom na to da se osvrćete na sadržaj moga teksta, vrlo rado ću Vam pojasniti svoje stavove.

    Da, cijeli tekst je prožet samo negativnim komentarima o načinu preuzimanja gospodina Mamića upravo zato jer do sada nisam vidio niti jednu pozitivnu stvar u njegovom nastupu. Osobno o tom istom gospodinu nemam nikakvo mišljenje, ni pozitivno ni negativno jer ge ne poznam i s moje strane bi bilo nekorektno da ga unaprijed osuđujem za bilo što... No ono što mogu i što činim jest da komentiram njegove poteze oko Hajduka i stjecanja većinskog paketa dionica... Na kraju krajeva i sam sam dioničar, dugogodišnji pretplatnik i građanin grada Splita...

    Isto tako potpuno mi je nejasno na temelju čega ste shvatili da kako Vi kazete „nemam ništa protiv vlasničkog preuzimanja Hajduka od strane g. Mamića”. To sigurno nigdje nisam naveo jer to apsolutno nije moj stav! Pretpostavljam da Vas je na to naveo dio teksta (u niti jednom drugom dijelu teksta ne vidim što bih Vas na to navelo):
    „Da ne duljim, osobno me ne smeta ni gospodin Mamić ni njegovi POKUŠAJI, ali više transparentnosti oko istih i bolja komunikacija prema navijačima s njegove strane apsolutno bi njemu osobno povećale šanse za uspjeh kod svojih akcija. Ovako sa tajnim i nejasnim radnjama zapravo sam sebi kroči put ka neuspjehu stvarajući još homogeniji otpor kod samih navijača.“

    Ključna riječ jest POKUŠAJ! Osobno smatram da svatko ima pravo da radi što hoće, naravno u skladu sa zakonom. Pa tko smo mi da branimo nekome da nešto pokuša?! Na kraju krajeva da gospodin Mamić nije napravio ovaj pokušaj preuzimanja pitanje je kada bi se udruga Naš Hajduk zaista ozbiljno aktivirala oko otkupa dionica sa navijačke strane.

    Isto tako nije me smetao ni POKUŠAJ mr.Glovera i njegove ekipe da otkupe klub. I oni su POKUŠALI! No kada smo uvidjeli o kakvoj se ekipi radi, isti su dobili odbijenicu. Zato i jest dobro da postoji udruga Naš Hajduk, koja je korektiv kada dođu neki Karaselimovići i slični. A takvih će uvijek biti dok god je ovakva vlasnička struktura...

    Nadam se da Vam je sada jasniji moj stav o ovoj temi.

    Hvala za komentar i svako dobro u Novoj Godini!

    avatar

    30.12.2015. (13:32)    -   -   -   -  

  • istok

    ...Da zaključim, osobno nemam ništa protiv i da klub jednog dana ode u private ruke, ali mora se jasno znati kome i pod kojim uvjetima se prenosi vlasništvo...
    ...Da ne duljim, osobno me ne smeta ni gospodin Mamić ni njegovi pokušaji, ali više transparentnosti...

    Hm, evo ovako!
    Dakle, imajući u vidu sve što ste naveli o Mamiću (dakle, sve negativno) logično bi bilo da zaključak bude "...Da ne duljim, osobno mi smeta gospodin Mamić i njegovi pokušaji...", ali, ne, zaključak je drugačiji!?
    No, u svakom slučaju, podržavam svaku argumentiranu kritiku svega, pa i svojih razmišljanja.
    Isto tako, i ja imam argument zašto smatram da imam pravo "nešto" navesti iako nisam građanin Splita, dugogodišnji pretplatnik i dioničar Hajduka i to iz razloga što je Hajduk ukinuo parcijalnu pretplatu, što sam se rodio i živim u drugom gradu, što kad idem na utakmicu ne gledam s kim igra Hajduk i što sam član Hajduka (a što Vi niste naveli, omaška?), a što nimalo nije lako u ovakvim teškim vremenima za Hajduk, a na što sam izuzetno ponosan). Sjetim se one pjesme "Gdje si bio kad je..."
    I još nešto, g. Armanda, nadam se i preporučujem da iznađete način da Vaši komentari u kojima prepoznajem namjeru objektivnog sagledavanja stvari, dođu do većeg broja konačnih "potrošača", sve radi dobrobiti Hajduka.
    I Vama, također, sve najbolje u Novoj...
    HŽV!

    avatar

    31.12.2015. (13:49)    -   -   -   -  

  • navijachajduka.blog.hr

    Postovanje!

    Prihvacam kritiku iako je jasno da svatko interpretira tekst na svoj nacin. No kao što sam i na početku teksta naveo tema je dosta kompleksna i puno je različitih rješenja, a samim time i puno navijačkih razmišljanja.

    Naravno da sam clan Hajduka vec dugi niz godina... Inace to smatram OBAVEZOM za svakoga tko se želi zvati navijačem našeg kluba. Što se tiće parcijalne pretplate bilo bi zanimljivo vidjeti službeni stav kluba o tome jer je poznato da dosta navijača dolazi na utakmice iz drugih gradova, pa je logično da takvo što postoji. Uputiti ću im mail jer i mene zanima stav kluba o tome...

    Što se tiće jačeg marketinga samog bloga, trenutno smo tu gdje jesmo. Postojalo je do sada nekoliko upita da se blog reklamira na pojedinim portalima, ali bi sam dogovor uvijek zapeo na jednoj stvari... Kao autor morao sam se opredijeliti jesam li "lijevi ili desni", "za ili protiv Našeg Hajduka", "za ili protiv Brbića", "za ili protiv privatnog vlasnika"...

    S obzirom da sam potpuno neopterecen ideologijama, te pišem isključivo ono kako u datom momentu vidim da se stvari odvijaju, jednostavno takvo pisanje nije interesantno velikom broju ljudi i zato će oglašavanje ovoga bloga do daljnjega ostati na mail/facebook/forum oglašavanju...

    No ni najmanje ne žalim zbog toga, jer moji tekstovi će uvijek ostati moji i nepristrani sviđalo se to nekome ili ne. Jasno da ne smatram da je moje mišljenje uvijek ispravno, dapače puno je tema u kojima se stvari mogu gledati iz više kuteva, no bitno je ostati svoj i slobodan u svojim razmišljanjima.

    Puno pozdrava!
    HŽV

    avatar

    03.01.2016. (16:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...