Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • modrinaneba

    Baš sam uživala u Tvojim riječima i slikama mora!!!

    avatar

    23.11.2015. (23:00)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Razgovor s morem... nešto što me smiruje i jača kad god odem
    u rodni kraj. I tada moram biti sama, jer dijalog vodimo more i ja,
    suvišni su drugi.

    avatar

    24.11.2015. (07:05)    -   -   -   -  

  • Pomagačica

    Lijep doživljaj. Ja ovdje nemam priliku razgovarati s morem a puno bi mu mogla reći i znam da bi me razumjelo.Malo ti zavidim.

    avatar

    24.11.2015. (08:29)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Nakon toliko godina konačno čitam, gledam i RAZUMIJEM! Woohoo! Rastem, rastem... :)

    avatar

    24.11.2015. (09:50)    -   -   -   -  

  • Milan

    Uz pozdrav, Milan.

    avatar

    24.11.2015. (17:18)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Modrino neba, lijepo je to znati, hvala
    @Lastavice, drago mi je da razumiješ
    @Pomagačice, pokušaj s razgovorom "na daljinu"
    @Bodulko :-)))
    @Milane, pozdrav!

    avatar

    24.11.2015. (18:43)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Svaki tvoj post je melodija, odakle ti da nemaš glazbenog dara?

    avatar

    24.11.2015. (19:26)    -   -   -   -  

  • dnevnikJR

    Predivne fotke:-)) Probudile su mi zatomljenu nostalgiju za morem ...baš mi fali...jako:-(

    avatar

    24.11.2015. (20:33)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @malo ti malo ja, ostala mi je neostvarena želja da naučim svirati poneki instrument, znaš kako to ide, danas ću - sutra ću, pa nikad ništa od toga, ali onda sam otkrio da i napisani tekst može imati svoju muziku i baš mi je drago da si to primjetila :-)
    @razvedenice, čuvat ću ti more, ne brini, čekat će te na istom mjestu :-)

    avatar

    25.11.2015. (06:35)    -   -   -   -  

  • odmak

    To je more! Bravo! Ali, zna biti umiljato da ga smjestiš u srce, iako ga ti s brodom čuvaš u boci.

    avatar

    25.11.2015. (09:22)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Kad sam preko ljeta na moru uvijek zamišljam kako bi bilo zanimljivo biti na moru zimi i slušati simfoniju morskog orkestra pod dirigentskom palicom dva velika dirigenta: Juga i Bure. Hvala ti što si mi ovim tekstom barem djelomično dočarao taj tako željeni doživljaj.

    avatar

    25.11.2015. (17:28)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Odmak, znaš kako se ono kaže . u malim bocama se špirit drži :-)
    Semper Contra, a zamisli kad "opali" garbin s jugozapada, e tad nastaje prava tarapana

    avatar

    27.11.2015. (17:56)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Nisam znao da se taj vjetar naziva i garbin, ja ga znam samo kao lebić. Hvala na poduci.

    avatar

    29.11.2015. (21:47)    -   -   -   -  

  • Pomagačica

    Brode još uvijek imaš vremena naučiti svirati bubnjeve.
    U malim bocama se drži špirit ,otrov ali i dragocjene tekućine.

    Mlad si i život je pred tobom i mašta može svašta !

    Čekamo novi post?

    avatar

    03.12.2015. (16:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...