Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • annaboni

    Lijepo..............toplo, ljudski baš kako triba

    avatar

    19.11.2015. (08:02)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    e vidiš to se zove prava osoba. I takva može biti jedino IDOL a ne ovaj čušpajz od natječaja koji nudite pučanstvu
    Pokazao si da postoji nešto daleko vrednije od ćevapa, pizze i piva.
    Bravo!
    i još nešto Zar urednik Dnevnika zaista ne može ove vijesti ispod komentara normalizirati. I to je BUG ili nešto drugo?

    avatar

    19.11.2015. (08:14)    -   -   -   -  

  • Lastavica

    Ovo je priča po mom guštu.

    avatar

    19.11.2015. (08:29)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    UVJEK je tako zar ne, da se sječamo ljudi koji su nam puno značili, koji su nam puno dali u životu...

    avatar

    19.11.2015. (08:50)    -   -   -   -  

  • nisan EL DIABLO

    Moj Šibenik je izgubija jos jednog svog sina
    koji je bija ponos grada....Laka mu zemlja ;(
    Ovaj tvoj post,ova prica koja me duboko dirnila...
    dokazuje tvoju velicinu i razotkriva dusu ;)

    avatar

    19.11.2015. (09:01)    -   -   -   -  

  • Mekon

    Viš.. lepo se spomenut na ljude kaj su nam nekaj v živlenju značili i dali.. Z mojeg doba španciranja pokraj škole ostal je još samo jen živuči profesor.. Ima prek devedeset i pred dva mjeseca smo ga nas par ondašnjih đakof posjetili.. Človek ni mogel nikaj reč..samo je plakal... a mi skup znjim .... eeeee.. prokleto vreme i gdo ga zmislil.....

    avatar

    19.11.2015. (09:12)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    neka mu duša bude u Svjetlosti Božjoj

    avatar

    19.11.2015. (09:14)    -   -   -   -  

  • Mi. Ljudi s rupama

    Lijepo Riba..
    I moje mamino zlato je na PMF-u i na njenom smjeru isto ima "tih" profesora.
    Znaci ne moram se bojati da ce tamo izgubiti zaigranost i veselje? Ti nisi...

    avatar

    19.11.2015. (09:25)    -   -   -   -  

  • EP

    Kad zaljubljenik prenosi, onda i gluhi čuju. Nice one.

    avatar

    19.11.2015. (10:16)    -   -   -   -  

  • Pjaceta

    Uživala sam čitajući tako topao i lijep tekst. Profesor kao da je bio dio vaše obitelji, utjecao na sve generacije. Danas se rijetko sreću takvi profesori, ali ipak postoje, uvijek, bar jedan koji ima karizmu i zna ljubav do svog posla prenijeti na buduće generacije. O takvim ljudima treba pisati, što više.

    avatar

    19.11.2015. (10:16)    -   -   -   -  

  • FreshCaYg

    Lijepo riba

    avatar

    19.11.2015. (10:36)    -   -   -   -  

  • stara teta

    takvi ljudi od čovjeka naprave Čovjeka.

    avatar

    19.11.2015. (11:36)    -   -   -   -  

  • dnevnikJR

    Neki ljudi svojim postojanjem jednostavno ostavljaju duboku, plemenitu brazdu u svijetu, oplemenjujući ga pritom i čineći jednim boljim mjestom...

    avatar

    19.11.2015. (22:44)    -   -   -   -  

  • Dnevnik velike cure

    Bok Ribafish!
    Pošto svaki put dok sam na poslu slušam tvoju emisiju na 101-ci (koja mi svaki put da snage da izdržim još par sati do kraja šihte, hvala na tome, kralj si!), reko idem pogledat kaj taj Ribafish piše na svom blogu. Iskreno, očekivala sam da će svaka druga rečenica bit tipa "burek je sreća i ljubav najveća", al sam se toplo iznenadila kad sam pročitala ovaj kratki, al divan post. Dok sam čitala, prisjetila sam se dosta ljudi koji su meni nešto značili u životu i koji su me učinili osobom kakva sam danas. Da ne duljim, post je divan! :)

    P.S. Očekujem te na 101-ci sa SARMOM! Sad je sezona pa ono.. Sarma!

    avatar

    29.11.2015. (19:33)    -   -   -   -  

  • Pajo Pakšu

    živijooo Riba
    divan nekrolog

    avatar

    30.11.2015. (12:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...