Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • gogoo

    Lijepo o markiranju (imam značku markacista), a nadam se da nije nitko markirao s markiranja, Naravno da je u društvu ljepše, a da ste ponijeli za klopu brudet s palentom, došao bih i ja.

    avatar

    17.11.2015. (23:21)    -   -   -   -  

  • Pomagačica

    Lijepo,kao da sam i ja s vama bila.Osjetila sam mirise i svježinu zraka.Dobro poznam taj kraj jer često odemo na izvor Žrnovnice .Učinili ste dobro djelo i zabavili se.Nasmijale su me dvije zadnje rečenice.Uživaj moj Brode !!!

    avatar

    18.11.2015. (07:40)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    Lijep 'post,kao i uvijek. Ovu nedjelju sam osvojila svoj prvi vrh, jako sam zadovoljna. Dugo godina izbjegavam popeti se na naš grobnički Hahlić nesigurna u svoju fizičku spremu i višak kila. Iznenadila sam samu sebe, ali i ekipu.
    Svaka čast za markacije. Kad "narastem", želim biti poput tebe i @gogoo. :)

    avatar

    18.11.2015. (08:54)    -   -   -   -  

  • Pjaceta

    Vi ste jedna super ekipa, kojoj se možemo samo zahvaliti i oduševljeno zapljeskati. I da je bar više ljudi koji bi željeli skrbiti o planinama, čistiti ne samo za sobom, već i za drugima, te oživljavati napuštene staze.

    avatar

    18.11.2015. (12:53)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Bez obzira šta si tija sebe namontirat u prvi plan ovog prirododruštvenog zbivanja , i di je evidentna ranijespomenuta evolucijska inverzija (ženskadija se satrava radeć muške posle - muški dokono šetuckaju i slikavaju eto tako, reda radi) , tužno je da su se utabani puteljci Staroga Kraja uvukli u se i polako nestaju u otužnom procesu napuštanja i zaborava. Adio!

    avatar

    18.11.2015. (21:42)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Gogoo, imat ćemo u vidu brudet s palentom za idući put :-)
    @Pomačice, kad jednom uhvatiš ritam, nije ga se lako riješit
    @O-da životu, samo budi ustrajna, na pravom si putu
    @Pjaceta, ima nas još, srećom
    @Outremer, ne brini se ti za naše ženskice, ove sigurno nisu "gospe od cukra"

    avatar

    19.11.2015. (10:13)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Brod u boci zvani i "klasik". Klasično srcu i dušu ugodan tekst i oku ugodne fotke. Šteta, samo, što niste unajmili nekog da vas i očišćeni put slika iz helikoptera. Bila bi to slika za Milenij.

    avatar

    19.11.2015. (15:45)    -   -   -   -  

  • odmak

    Blago tebi.

    avatar

    19.11.2015. (16:52)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Semper contra, e pa hvala ti ko bratu. Za sve :-)
    @Odmak, još uvijek nalazim neke rukavce u kojima uspjevam kanalizirati vlastiti nemir :-)

    avatar

    20.11.2015. (19:25)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Nema na čemu.
    Ne bih se javio, ali opet moram pohvaliti ovaj tvoj odgovor @odmak. Jednostavno me jednostavnošću izričaja obaraš s nogu :-))!

    avatar

    20.11.2015. (23:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...