Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • Lastavica

    Ovo je tvoj najozbiljniji i najbolji post, otkad te pratim.

    avatar

    07.11.2015. (07:34)    -   -   -   -  

  • lion queen

    odlična reportaža.. ako moram birati između svih vina, uvijek dvojim između primoštenskog crnog i makedonskog vranca.. to su dva vina koja su moji favoriti. hvala ti za ove fotke po makedoniji, to ni geo ne bi bolje opisao hehehh
    drago mi je da si vidio stobi, potpuno neopravdano zapostavljen povijesni lokalitet za koji je malo njih čulo, a zapravo je na razini grčkih lokaliteta po svojoj ljepoti i vrijednosti.
    i da: Teško je tijekom života saznati jesi li bio dobar čovjek.. nije baš tako teško.. ti jesi dobar čovjek, pa nema razloga da to ne saznaš odmah sada :):)

    avatar

    07.11.2015. (07:54)    -   -   -   -  

  • Demetra

    Poželim spakirati pola kofera. Ovakva lutanja volim, a syrah ili širaz tu doma je daleko najbolje (naravno osobno) vino koje sam zadnjih godina kušala. Sjajna reportaža.

    avatar

    07.11.2015. (08:57)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    nikad nisam bila u Makedoniji, ali sudeći po slikama, koje sam gledala, lijepa topla južna zemlja

    avatar

    07.11.2015. (09:08)    -   -   -   -  

  • stara teta

    eh, da mi je bilo to vidjeti, doživjeti, mirisati, kušati!
    sjajno!

    vidjela sam stobi, zujala makedonijom nakratko, no ovo nisam doživjela. živili!

    avatar

    07.11.2015. (09:10)    -   -   -   -  

  • FreshCaYg

    Veliki vođo mnogu ubavo ti beše, ah sjećanja .....

    avatar

    07.11.2015. (12:02)    -   -   -   -  

  • Kojotica

    Samo jedeš i piješ i onda je teretana kriva da nisi smršavio :P
    Aj, pivijo ti meni sto godina, stoji ti bolje od vina :))

    avatar

    07.11.2015. (15:31)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Ovako čitajući čovjek bi rekao, raj ipak postoji,
    i naravno, ne čine ga ni vino, ni zemlja, ni ..., no ljudi spremni na davanje.
    a u tom kontekstu se da prepoznati više glavnih junaka ove priče, nesumnjivo, jedan si i ti ;)

    avatar

    07.11.2015. (16:19)    -   -   -   -  

  • dnevnikJR

    Ma ti ga baš znaš uživati :-) Radila je samnom jedna curka Makedonka koja nas je znala ponekad počastiti njihovim vinima....ma milina:-))

    avatar

    07.11.2015. (21:00)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    A kad volim papati i piti... Nisam ja kriv...

    avatar

    07.11.2015. (21:19)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    Osjećam miris grožđa. Što da kažem, blago ti se!

    avatar

    08.11.2015. (10:07)    -   -   -   -  

  • geomir

    Drago mi je kad se spominje Makedonija, ali četiri dana je malo!!
    I triba si mene zvat za prevodioca!! :-)))
    Čekam opise vinarija di nisan bi!!

    avatar

    08.11.2015. (11:55)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Lijep prikaz iz zemlje gdje sunce vječno sja, i sjećanje na moj davni posjet lokalitetu Stobi i kušanju vina u jednoj vinariji, šetnju Ohridom i posjetom nekim manastirima, a što smještajem nisam bio zadovoljan nadoknadio sam češćim ugodnim boravkom van smještaja, uz dobru večeru, glazbu i uspone na vrhove Šar planine .

    avatar

    08.11.2015. (14:33)    -   -   -   -  

  • Mastermama o obitelji i poslu

    Bez ljutnje ali....

    Je li itko u ovom postu vidio barem jednu rečenicu koja opisuje vino ?

    Ok, ok, opisi, ok ali...

    I opet... Smetaju mi ova perolaka rješenja na foru "najbolji ćevap", pizza, bla...

    Da je ovo post bilokojeg blogera na ovu temu i da je 1.kad otvorim Blog =ok, ali nakon godina i godina istog prežvakavanja "najbolji ćevap" i urnebesne fore jedem i pijem okolo po kućama ... malo se izlizalo.

    Tim više što odnedavno na Radiju 101 možemo čuti iste te fore koje to odavno nisu... Sorry ali nisu.

    Ok, ti si direktor Bloga, super, ne kužim nikakvu razliku kao čitatelj u odnosu na prije, ali brate de malo mrdni od "posklizavanja na bananu"...

    avatar

    08.11.2015. (15:36)    -   -   -   -  

  • stara teta

    a gleč, nitko od nas nije kvalificirani enolog da sad baja o bouquetu i drvenastoj aromi mlade trijeslovine i blistavog akcenta svježe borovnice i ostatak diskretnog okusa kaduljinog meda na nepcu kad nam kroz grlo prostruji vinčeko.

    a mi se svi veselimo zajedno kad netkko nešto lijepo doživi pa nam prenese da i mi uživamo. makar virutalno. viš, može se od toga ip onešto naučit ak si daš truda. nisam nikad vidla te vinarije, a sad ih, eto, vidim.

    a ak ti nekaj ne šmeka, pa odeš dalje, kaj ne. i dan-danas primim neki mess gdje mi spodoba umijesi špotanciju da zakaj i kaj pišem i komu i gdje pišem. gleč, ovo nije o glavu niti stručni kolegij. ovo ovdje je lagana zabava. makar se radilo o običnoj banani. a čovjek ovdje najbolje piše o čvapima i pijači, pa kaj. na nekom durgom mjestu piše i nekaj drugo.

    budi ti mastermama na poslu i u svojoj familiji, no, ovo je blog. šareni blog. blog za svačiji ukus. ovdje nisu nobelovci. iako, ne isključujem u budućnosti i takvu mogućnost.

    avatar

    08.11.2015. (18:19)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    @teta, hvala na obrani, ali toje samo neki bezimeni hejter, vjerojatno je već dvaput danas glasao pa mu je dosadno :)

    avatar

    08.11.2015. (18:27)    -   -   -   -  

  • stara teta

    ha, ha, ima takvih poprilično, baš čekam da se pokažu u svojem pravom svjetlu: konstruktivni, pismeni, s idejama, dobro obranjenih stavova, argumentiranog garda, verbalno mobilni, misaono konsistentni, sljednici logičkih algoritama etc. etc. i - duhoviti.

    jezukristuš, nisam smela! sad me buju optužili i da sam ti platila pijaču, samo da budem na naslovnici. morti mi onda stignu kakšne iskrene čestitke povodom fotobloga, bloga dana, bloga ovoga, onoga, ha, ha, ha

    avatar

    08.11.2015. (18:36)    -   -   -   -  

  • durica

    pa, čuj,
    nije bitno kak ( ne ) zgledaš,
    stjuardesama je to posel :).
    lijepa zemlja, fino i toplo opisana, a, podatak za duhan nisam znala,
    uvijek sam se pitala zakaj se kod nas, mesto kuruze i pšenice ne proizvodi više duhana, kad tak dobro ide, ono, bar na crno, kaj ćeš, ja se uvijek i svemu čudim.
    sviđa mi se ovaj spoj hedonizma i profesionalizna, ma, što god tko mislio o tome :D.

    avatar

    09.11.2015. (02:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...