Komentari

malenazvijezdice.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Ivana

    Nisam nikad osjetila bol poput vaše,vidim da ste neutješni,nadam se da ipak na trenutke zaboravite svoju bol...

    avatar

    31.10.2015. (10:26)    -   -   -   -  

  • 14.12.2002.

    Bol zauvijek ostane, i nikada se ne zaboravi.

    Ja sam ostala bez mame kad sam imala 19 godina, a danas imam 33 godine. Isto boli kao i prvog dana kad je ona umrla. Ja još nisam naučila živjeti sa tom boli.

    Sviječica za Stelicu, a njenoj obitelj topli zagrljaj.

    avatar

    31.10.2015. (17:03)    -   -   -   -  

  • Snježana

    Zamišljam da si tamo negdje, tamo gdje sretno djetinjstvo nikad ne prestaje

    avatar

    31.10.2015. (19:07)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Draga Ivana, sva sreća da nisi ovako nešto osjetila.. nadam se iskreno i da nikad nećeš. Da jesi.. ne bi se pitala da li se može na trenutak zaboraviti bol.. to bi bilo kao da na trenutak zaboravim Stelu.

    14.12.2002.- Hvala na posjeti i dijeljenju svoje boli .. Nekako je prirodnije kada ode onaj stariji.. kad ode roditelj a ne dijete.. no kada taj roditelj ode prerano.. a dijete ili mladi čovjek ostane bez njega.. tada je njemu to najveća moguća bol. Zato - razumijem.

    Snježana, hvala ti i na svijećicama i na čuvanju uspomene na Stelu... mada ju nikad nisi upoznala.

    avatar

    31.10.2015. (20:32)    -   -   -   -  

  • 14.12.2002.

    Hvala Vam gđo Sandra što u svojoj neizmjernoj boli mislite i na nas ostale.

    Žao mi je što Vam ne mogu ponuditi neku utjehu, jel znam da utjehe nema, niti će je ikad biti.

    Čuvajmo uspomenu na Stelicu i da se nikada ne zaboravi.

    Lijep pozdrav.

    avatar

    31.10.2015. (20:55)    -   -   -   -  

  • 14.12.2002.

    Također, slažem se s Vama, a zaboravila sam napisat u gornjem postu, da nema veće boli od gubitka dijeteta.

    avatar

    31.10.2015. (20:59)    -   -   -   -  

  • Zana

    Nisam te zaboravila....Zana. :((

    avatar

    04.11.2015. (16:42)    -   -   -   -  

  • Stelina mama

    Nisam ni ja tebe Žana.... samo se nadam da su se bar kod tebe okolnosti malo promijenile na bolje... i želim ti to od srca..

    avatar

    04.11.2015. (17:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...