Komentari

matijevici.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Don Ivan

    Kad je u pitanju pružanje pomoći ljudima u potrebi, Sveto pismo ne ostavlja prostor za različita tumačenja: "Ako se stranac nastani u vašoj zemlji, nemojte ga ugnjetavati. Stranac koji s vama boravi neka vam bude kao sunarodnjak; ljubi ga kao sebe samoga. Ta i vi ste bili stranci u zemlji egipatskoj. Ja sam Gospodin Bog vaš." (Lev 19, 33-34). I sam Isus Krist nedvosmisleno nas je poučio kad je na pitanje: "Gospodine, kada te to vidjesmo gladna i nahranismo te; ili žedna i napojismo te? Kada te vidjesmo kao stranca i primismo; ili gola i zaogrnusmo te? Kada te vidjesmo bolesna ili u tamnici i dođosmo k tebi?", odgovorio: "Zaista, kažem vam, što god učiniste jednomu od ove moje najmanje braće, meni učiniste!" (Usp. Mt 25, 37-40).

    U tome duhu, kao i u duhu višekratnih javnih poziva Svetoga Oca i nedavnoga Apela vjerskih predstavnika u Republici Hrvatskoj za pomoć izbjeglicama, i mi pozivamo i vjernike i druge ljude dobre volje da, u okviru svojih mogućnosti, riječju i djelom, pruže pomoć izbjeglicama i institucijama koje za njih skrbe. Istodobno potičemo i međunarodnu zajednicu da učini sve što je u njenoj moći kako bi se u ratom opustošenim krajevima Azije i Afrike, ali i drugdje u svijetu, uspostavio pravedan mir i poboljšali životni uvjeti te tako uklonili uzroci izbjegličke krize. Apeliramo i na vodstvo Europske unije i europskih zemalja da u humanitarnoj krizi kojoj smo svjedoci pokažu toliko potrebnu djelotvornu solidarnost kako s izbjeglicama, tako i sa zemljama koje podnose teret aktualne izbjegličke krize. (ika / gk)

    18.9.2015.

    avatar

    18.09.2015. (21:19)    -   -   -   -  

  • Maša J.

    Što to ne valja u komentaru Don Ivana? Znaš li čitati s razumijevanjem?

    avatar

    21.09.2015. (10:36)    -   -   -   -  

  • PRIZNAJEM! HRVAT SAM!

    Sve valja u clanku - osim laznog Don Ivana i lazne Maša J. koji su zapravo ti

    = https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10202329846870116&set=a.1435044878 698.2057520.1310224372&type=1&theater fujjjjjjjj

    ma koliko sprlje tvrdio da nisi i nazivao pametne ljude ludima - sramota fuj

    avatar

    10.10.2015. (03:49)    -   -   -   -  

  • PRIZNAJEM! HRVAT SAM!

    Da Maša J. - hahahaha

    Koji ludonja bozo fujjjjjjjj

    avatar

    10.10.2015. (03:50)    -   -   -   -  

  • PRIZNAJEM! HRVAT SAM!

    neka sprlje provjeri ip laznog Don Ivana i ip lazne Maša J.

    Iste su!

    Simple as that!

    Easy!

    avatar

    10.10.2015. (03:53)    -   -   -   -  

  • PRIZNAJEM, PREGLUP SI!

    A KO TI JE KRIV?

    avatar

    10.10.2015. (20:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...