Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • Lastavica

    Vau, nisam znala da pišeš pjesme.
    Izdvajam:
    "previše je ljudi na uzici "
    i kraj
    "previše je kasno da te sada molim
    premalo sam puta pokazao koliko te volim."
    Pokazao, ne kazao. Bravo, zato što znaš razliku!

    avatar

    23.08.2015. (09:28)    -   -   -   -  

  • Outremer

    A, Brode, Brode, ovo je, u tebe , da pravo rečen, multikauzalni problem , naziđan od puno stvari šta te se , zapravo , ne tiču, ali si ji se sada uvatija ki pijan plota, jer ti je zen na niskon levelu, šta si na kraju poeme i sam svatija. Okasnija si sa puberteton, jerbo tako mladjarija grinta na sve živo, samo šta si ti doša na pravi kolosjek. Eto, teoretski si sve rišija, a sad ožeži mrvicu prakse, pa ti neće ništa više na cilemu svitu smetat, i mislit ćeš samo da se ostvariš ka čovik kroz praktično dejstvo na dotičnomen planu.
    Ovo ti je vlaški mukte-online likarski savit , a koji je napisan na jedvite jade, jerbo mi je mačak cilo vrime gaca po tastaturi i iša me ogrebat, ki da mu je vrana pamet popila! Adio!

    avatar

    23.08.2015. (09:32)    -   -   -   -  

  • Pomagač

    Dok si ŽIV sve možeš ispraviti ako želiš ili ako nisi već zakasnio.
    Uvjerila sam se u životu :čega nema i koga nema bez toga se može.Život ide dalje.
    Ono čega je previše možda će nam jednog dana biti premalo pa ćemo zažaliti.

    Želim ti veseo i ispunjen dan jer vidim da sam otišla u filozofske vode pa ti je možda i mene previše.

    avatar

    23.08.2015. (09:56)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    previše je kasno da te sada molim
    premalo sam puta pokazao koliko te volim.


    ovdje si ga stvarno pretjerao.
    previše joj daješ prostora da likuje
    mi smo ona stranka
    i nikakvo nas kajanje neće dovesti na pravi put
    ONE su uvijek u pravu

    avatar

    23.08.2015. (10:02)    -   -   -   -  

  • durica

    ako smijem, samo bih dodala:
    previše je dreka na pločniku.

    avatar

    23.08.2015. (11:16)    -   -   -   -  

  • SarahBernhardt

    Baš sve kako je, gledajuć onako, ove pse, muhe, automobile i Euroviziju...ali zadnji stihovi upućuju da pjesnik treba prionuti, jer za nježnost pokazati i ljubav..nikadanikadanikada nije kasno.
    P.S. skršila me kičma ovog ljeta, ležim i nemam šanse a ni šemse sjest za komp i ulogirati se, zato ovako poluanonimna šaljem tebi i tvojima puse i pozdrave. Niš nije kasno kad te ne bole leđa:-)

    avatar

    23.08.2015. (11:42)    -   -   -   -  

  • Mela

    Ovaj zadnji stih je svojevrsni šok nakon toliko ponavljanja previše. Postigao si željeni efekt u pjesmi, no nadam se da je to ipak samo pjesnički izričaj i da je stvarnost puno blaža.
    Sretno s dokazima ljubavi.

    avatar

    23.08.2015. (13:35)    -   -   -   -  

  • Pomagač

    Merlin Monro je rekla da za muškarcima ne treba trčati.
    Oni su kao autobusi.Jedan ode ,drugi dođe.
    Tako je i sa ženama.
    p.s.Možda ovo nema veze sa tvojim životom ali mi je palo na pamet

    avatar

    23.08.2015. (13:45)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    slažem se svega je danas previše a za ljubav dati ili izkazati NIKADA nije prekasno...

    avatar

    23.08.2015. (15:08)    -   -   -   -  

  • odmak

    Lijepo je čuti to premalo. Ostavlja prostor. Nedostaje mi ljeto na jedrilici.

    avatar

    23.08.2015. (15:34)    -   -   -   -  

  • nitko nije otok

    poezija, nešto novo ili staro kod tebe, prekrasno napisano

    avatar

    23.08.2015. (19:01)    -   -   -   -  

  • marionetta

    ima emociju, kao i sve tvoje priče.
    (ja ću se šokirati na ovom blogu kad pročitam lošu priču, eto. ili hladnu, ili neku za "odrasle"...:D)

    avatar

    24.08.2015. (10:00)    -   -   -   -  

  • Hadži Halef

    Poslije ovakve poezije i ja bi rado s tobom na romantičnu večeru i upoznavanje...uz pivo i rutavanje

    avatar

    24.08.2015. (13:26)    -   -   -   -  

  • Outremer

    https://m.youtube.com/watch?v=c-WO73Dh7rY
    A, Brode, dosta sevdaha! Evo ti nešto da se prištekaš na normalu, jerbo ti ova EdgarAllanPoe-ovska poema pari parangal. Ma, nu svita, šta su navrli! Ma, šta jin fali romantike i nesvaćenosti! Nemoj slučajno nasist na njiova laskanja, jer ćeš se ukomirat još i gore! (Ich habe vlaška Grossmutti.)
    Za lektiru pročitaj: Simon Sebag Montefiore Jeruzalem.
    Eto, uvik volontiran sa likarskin savitima, jerbo su oni najpotribniji baš kad se čini da ji nikor ne traźi. Adio!

    avatar

    24.08.2015. (20:18)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Hvala vam na pohvalama, jvala i na kritikama, ova, nazovimo je tako - pjesma, nastala je u četiri minute i dvadeset sekundi koliko mi je trebalo da se sa sporednog puta uključim u promet glavnom cestom. Eh šta ti donese gužva :-)

    avatar

    25.08.2015. (06:27)    -   -   -   -  

  • Pomagač

    Primijetila sam da je najviše komentara kad si pisao o kilima koje si negdje izgubio i sada kad pišeš o jadima mladog Vertera.Nasmijala sam se savjetima tvoga kolege
    Outremera.Moj bi savjet bio(treći ovaj put-možda je previše) da PUSTIŠ BROD IZ BOCE :-) V.

    avatar

    25.08.2015. (06:30)    -   -   -   -  

  • katja.kau

    Uh, efektno, dojmljivo, odlično!

    avatar

    27.08.2015. (14:40)    -   -   -   -  

  • easyMe

    Previše je očaja u nadama. Poistovjećujem se.

    avatar

    15.09.2015. (01:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...