Komentari

vrgorac.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • lion queen

    je.ote, koja budala moraš biti da, kad te nazove banka koja ima tvoj broj kartice, očitaš toj banci svoj broj kartice...nevjerojatno... kao kad bi mene netko nazvao i rekao: "lion queen, molim te daj mi tvoj nick".. a ja njemu: ja sam lion queen...
    prije nekog vremena mater i ja na parkiralištu uz autocestu bogu iza nogu, negdje tamo oko kutine ili bogtepitajgdje, ide čovjek po parkingu i kad se približio materi, baci ispred nje zlatni lančić i sav uzbuđen viken: "gle, našli smo zlatni lančić"....a mater - osamdesetogodišnjakinja, počme urlikati na njega da je kreten, da se makne dok nije pozvala policiju, da šta on misli da je ona budala kad će nasjesti na foru staru 150 godina.... čovjek zbrisao skupa s bižuterijom.

    avatar

    22.08.2015. (14:18)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    na žalost, stariji ljudi misle da ih se stvarno zove iz banke, a i vjeruju kao nekada instituciji, jer je smatrano, da su ljudi pošteni...
    poštenje je potcijenjeno, danas si smetalo, ako si poštenjak, a ljudi se služe svim i svačim, da bi na lak način došli do novca...

    avatar

    22.08.2015. (16:27)    -   -   -   -  

  • Mela

    Dobro je znati.

    avatar

    22.08.2015. (16:56)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...