Komentari

knjigoljub.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • O-da životu!

    Slučaj 1.- strašno!
    Slučaj 2.- također sam za ukidanje koncesija. Tolike blamaže gledam svaki dan zbog toga.

    avatar

    20.07.2015. (09:29)    -   -   -   -  

  • j.

    nekako me sve manje privlače plaže, suncobrani, ležaljke; more je jedan veliki hladni bezdan koji guta kopneni svijet bez povratka... taj pojam "odmor" sve mi više postaje stvarnost, a "umore" izbjegavam, ako me razumijete... kako se čovjek može odmoriti na mjestu na kojemu se nađe tisuću ljudi na dvjesto kvadrata? ne moram raditi to što i ostali samo zato što su u većini... moj suncobran čeka na mene u šumi i ne mora mi ga nitko nositi... tu krpelji ne nose maske nego odmah znaš koji je koji... a bome budu i hitna i mrtvozornici i svi ostali dobro zaradili plaću da me uprte ako i kad jednom i do toga dojde... :) pozdrav!

    avatar

    20.07.2015. (10:30)    -   -   -   -  

  • Gorkić Taradi

    Govorio sam već nešto u tom smjeru

    avatar

    20.07.2015. (11:46)    -   -   -   -  

  • marionetta

    trebalo bi, naprotiv, staviti to sve (pod 1 i 2) pod jednu koncesiju: nosači suncobrana+ležaljki+animatori+reanimatori+...all inclusive :D.

    avatar

    20.07.2015. (11:59)    -   -   -   -  

  • mecabg

    1. Nisam pravnik, ali zakonski je regulirano da se ne pomjera jedan sat. Strogo je zabranjeno prevesti umrlu osobu sanitetskim kolima...
    2. Komocija malo pretjerana, lako se reguliše kad se nadje neko ko hoće zaraditi novac.

    avatar

    20.07.2015. (12:25)    -   -   -   -  

  • Neverin

    na plaži u Medveji prije dvije godine smo se zgražali jer koncesionar je zabranio gostima da uvedu svoje sendviče i svoje sokove jer kao trebali bi sve pare pustiti kod njih. Što si sve ti privatnici dopuštaju na općem dobru to nije normalno.

    avatar

    20.07.2015. (14:11)    -   -   -   -  

  • Mela

    Loše po nas i naš turizam.

    avatar

    20.07.2015. (14:49)    -   -   -   -  

  • Weteran

    Lani ili preklani je negdje u Splitu, na plaži, umro čovjek. Dogodila se ista stvar. Leš su pokrili i čekali. I tada je u medijima to predstavljeno kao nekakav skandal.

    avatar

    21.07.2015. (10:36)    -   -   -   -  

  • windfuckersister

    Otkad sam starija i mudrija sve više biram osamljene i mirne plaže.

    avatar

    21.07.2015. (11:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...