Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • gali

    Požar koji je s razlogon prozvan jednin od najvećih poslidnjih godina u ovoj bidnoj i sve bidnijoj zemji opustošija je unutrašnjost otoka, a nestali su mnogi maslinici, vinogradi i pašnjaci, kao i brojne životinje,dil otoka sada je
    misečev krajolik,a ono šta su judi desecima godin stvarali nestalo je....

    avatar

    07.07.2015. (05:28)    -   -   -   -  

  • moj-tajni-svijet

    stijena... sunce.. more...
    i neumoljivo naporan čovjek, koji pokvari ljepotu planete

    avatar

    07.07.2015. (08:44)    -   -   -   -  

  • križar

    dva puta sam bila blizu požara i dva puta u poplavama - ne znam što je gore ili strašnije- a i jednom i drugom zajednički je nazivnik - čovjekov nemar i nebriga. Pozdrav morska vilo!

    avatar

    07.07.2015. (10:08)    -   -   -   -  

  • gali

    Eh dragi moj tajni svijete,nisan više sigurna u to dal čovik ko čovik više i postoji.....:-(((

    avatar

    07.07.2015. (15:16)    -   -   -   -  

  • gali

    Krisko mili,je u pravu si,ne znaš šta je gore,samo judski nemar je jedna stvar,mislin ,oću ti reč da kad je o nemaru rič onda mi ka ljudi prvo čekamo da se tragedija dogodi ,a tek onda reagiramo i dobro znan i šta je poplava,priživila i ja dvaput,al ovo s Užganon zemjon mi se čini nešto puno,puno gore,na najperfidniji način izvedeno...ko i 2011.godine kad je poo otoka isto opustošeno i isto-p o d m e t n u t o,e o tome se radi,razumiš li ti svoju mene? Nebrojeno puta san i to doživila,proživila i preživila ,ali i dalje tvrdin i pitan se ; u šta se pritvorila ova ljudska vrsta koja čovikon se zove,u šta i zašto....ebi ga:-(
    ne mogu se sada siti jedne prilipe pisme Jure Kaštelana,sram me šta se ne mogu sitit sada,al prova ću je nać negdi duboko zaronila je u mojin fajlima.....

    avatar

    07.07.2015. (15:23)    -   -   -   -  

  • mikula mali

    znaš li da i srce gori,,,i jako ga je teško zagasiti kad se zapali,,,

    avatar

    07.07.2015. (16:36)    -   -   -   -  

  • križar

    Diko moja,imam potrebu, valjda zbog prepoznavanja duša ili mentalnog sklopa, podijelit s tobom - požar! 91 sam s jednim djetetom u stomaku i drugim za ručicu, a u drugoj ruci vrećica gledala kako mi kuća gori (granata) u koju smo uselili 6 mjeseci prije. I tad sam si pomislila to su samo cigle,ono neprocjenjivo je sa mnom.I sad tako mislim jer ne može "požar" neljudskosti spaliti sva srca!

    avatar

    07.07.2015. (23:36)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    U očekivanju jutarnjeg svjetla
    pršti nadolazeća zora –
    i zove na put preko Ekvatora…;)))))

    avatar

    08.07.2015. (13:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...