Komentari

skrpun.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Annaboni

    Ne vjerujem da Gospa šapuće vidjelicama Vici i Mariji i ne svidja mi se u zadnje vrijeme kako i veliki vjernici sumnjičavo govore o Papi. Papa je autoritet Crkve i, nije nepogriješiv jer je čovjek, ali mu se podmuklo ne smije ništa imputirati

    avatar

    24.06.2015. (13:02)    -   -   -   -  

  • lion queen

    baš volim kad se nevjernici bave Papom. to me izuzetno veseli. uljepšali ste mi dan.

    avatar

    24.06.2015. (13:15)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @LQ, skoro kao kad domoljubi prijete plinskim bocama vlastitom narodu jelda? :D

    avatar

    24.06.2015. (15:47)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Od njih sedmorice, da ja znam, niti jednome se nije ništa ukazalo a posebice ne Gospa a držim i čvrsto vjerujem, da su pravi vjernici!
    Ma lako bi bilo da se njima nije samo Gospa ukazala, no, iako ne rade ništa osim što se mole Bogu i zagovarju mir među ljudima (barem većina od njih) hodajući po bijelom svijetu, njih ni sam Svevišnji ne ferma ni za suhu šljivu i pušta da (ne)ljudi rade što im je volja. I tako već od stoljeća četvrtog od kako se rimski biskup Siricije po prvi puta koristio naslovom "papa".

    avatar

    24.06.2015. (17:05)    -   -   -   -  

  • On je nitko

    Ma idite bre srbadiji.
    Odkud ste vi dostojni o Papi pisati,beljezgati.
    Semper je mokrom krpom davno ošinut po tintari pa zato i jest
    onakav,nikakav.

    avatar

    28.06.2015. (07:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...