Komentari

zgmazoretkinje.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • dina

    hej! pozdrav...zanima me jesu li zagrebacke mazoretkinje prije lupale palicom po parketu ili su to vukovarske mazoretkinje izmislile same?

    avatar

    29.05.2015. (11:36)    -   -   -   -  

  • ja

    cim vidim ovaj naziv "palica" znamo otkud dolazi pitanje i nepotrebne "provokacije"..

    avatar

    29.05.2015. (12:26)    -   -   -   -  

  • dina

    pa palica ili stap? sta ne valja s tim..zanima me od kud se to pojavilo..pitala bi ja rado vukovarke al vidim da oni nisu aktivni pri blogu

    avatar

    29.05.2015. (13:20)    -   -   -   -  

  • dina

    nike ovo provokacija..bivsa sam mazoretkinja jednog grada na moru i dok sam ja plesala toga nije bo..zanima me od koga je to potaklo?

    avatar

    29.05.2015. (13:23)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    dina:
    Stvaro se ne sječam jesmo li mi to ikad radili, a i da jesmo, zašto bi to bilo bitno?

    Koji to tim na moru koristi riječ "palica"? Ja ne znam ni jedan. To koriste samo timovi u slavoniji. Inače strukovna je praksa da se štapom naziva ono što je engleski baton, a palicom ono što je engleski mace. Razlika u ova dva rekvizita je velika.

    ja:
    ...no isto tako da je pitanje i iz Slavonije ne vidim nekog problema u njemu. Pitanje ko pitanje.

    avatar

    29.05.2015. (13:28)    -   -   -   -  

  • Carica

    Maturantice su nam baš lijepe :) držimo im svi fige da rasture maturu i upišu se na željene fakultete!

    avatar

    29.05.2015. (13:43)    -   -   -   -  

  • bas

    bome i ja sa primjetila da one stalno lupaju stapom dok plesu no da li je to vazece? zar ne bi trebalo bit da se stap samo vrti nekako mi ne odgovara to lupanje.........dobivaju li se kazneni bodovi za to

    avatar

    29.05.2015. (13:47)    -   -   -   -  

  • Berini dnevnici

    Sada smo se bacili i na modnu reviju ;)

    avatar

    29.05.2015. (13:55)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    bas:
    Ne, pad štapa je ako je štap dotaknuo pod a u isto vrijeme nije imao doticaja niti sa jednim drugim dijelom tijela. Stoga se to ne smatra pogreškom.

    Pacijent:
    :-)

    avatar

    29.05.2015. (13:59)    -   -   -   -  

  • xx

    Lijep pozdrav! Možete li mi molim vas reći kakvu traku cure koriste za štap? Jel' grip ili?

    avatar

    29.05.2015. (18:25)    -   -   -   -  

  • nije fer

    Molim vas da obratite pažnju na neke osvajačice medalja (neformacije) koje objavljuju po portalima da su prvakinje. Mislim da bi ih se trebalo barem upozoriti da se to ispravi.

    avatar

    29.05.2015. (19:05)    -   -   -   -  

  • nije fer

    http://lokalnahrvatska.hr/vijest.php?rss=206322

    avatar

    29.05.2015. (19:06)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    xx:
    Bijela traka, koji puta američki grip, koji puta europska traka, ovisno što za tu sezonu nabavimo.

    nije fer:
    To je ozbiljno kršenje pravilnika zbog kojeg neformacije mogu biti suspendirane, tj. ne samo ne otići na Europsko prvenstvo, nego ni na iduće državno prvenstvo. No, za to se morate obratiti na administraciju HMS-a na e-mail: hrvatski.mazoret.savez@gmail.com. Savez trenutno nema fax ni telefon, ali na blogu hms-a imate objavljen mobitel na koji ih možete kontaktirati, te poštanski pretinac na koji im možete pisati. Hoće li oni provoditi pravilnik ili ne to mi stvarno ne možemo znati.

    avatar

    29.05.2015. (22:04)    -   -   -   -  

  • #

    Moze biti i da su novinari to tako izvukli iz konteksta, da cure nisu tocno to izjavile..

    avatar

    29.05.2015. (22:12)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Može biti, dešavalo se već u prošlosti. Samo onda administracija mora obaviti postupak kako se to radilo godinama u kojem se jasno ustanovi jesu li to izjavile ili ne. No, kao što rekoh to je pitanje administracije HMS-a hoće li kršiti pravilnik ili ne, tj. hoće li provesti postupak ili ne.

    avatar

    30.05.2015. (09:17)    -   -   -   -  

  • :(

    Gdje nam je pobogu nestala kreativka?? :(

    avatar

    30.05.2015. (10:32)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Fakat, nisam to ni primjetio... gdje je kreativka?????

    avatar

    30.05.2015. (11:06)    -   -   -   -  

  • :)

    Mozda nam je pacijent bivsa kreativka?? ;)

    avatar

    30.05.2015. (14:44)    -   -   -   -  

  • Kokolo

    Možda su i kreativkini komentari obrisani xdxdxd

    avatar

    30.05.2015. (15:51)    -   -   -   -  

  • :(?

    meni se ne moze ucitati ovaj link koji je dala/dao "nije fer"!moze te li mi reci kako da nadjem taj clanak,zeljela bi ga procitati!!

    avatar

    30.05.2015. (16:43)    -   -   -   -  

  • znatizeljna;)

    pozz!:)ja bih zeljela znati kako ste Vi Alene osnovali zg-mazoretkinje?unaprijed hvala na odgovoru:)),))!!

    avatar

    30.05.2015. (17:09)    -   -   -   -  

  • znatieljna;)

    moze li o tome jedan post;)?

    avatar

    30.05.2015. (18:53)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    :)
    Ne vjerujem, drugačiji je to stil.

    Kokolo:
    Nisu. Zašto bi bilo?

    znatizeljna:
    Ok. Dobra ideja. Priča je baš zanimljiva. Više slučaj i sreća, nego namera. :-)
    Podsjetite me idući tjedan pa ću jedan post namjeniti tome.

    avatar

    31.05.2015. (00:06)    -   -   -   -  

  • znatizeljna;)

    moze:))))))))));)))))))!!!!!!!!

    avatar

    31.05.2015. (08:40)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    OK

    avatar

    31.05.2015. (10:37)    -   -   -   -  

učitavam...