Komentari

zgmazoretkinje.blog.hr

Dodaj komentar (35)

Marketing


  • Ž

    Drage curke,
    Vec sada sam ponosna na sve vas. Sve sam vam rekla na našem tajnom mjestu prije prvenstva... Kadetici, juniori i seniori idemo po nove pobjede!!! ;)

    avatar

    22.05.2015. (06:29)    -   -   -   -  

  • sedakić

    Drage moje cure,curice i djevojčice,ne mogu vam opisati kolko sam sinoć na treningu bila oduševljena viđenim,došla sam baš iz razloga da vidim kolko ste dobre na treningu,a dobro znam da ćete u Zadru ostaviti srce na stazi i na stageu. Ostala sam bez teksta, svake godine neka se nova orginalna ideja nađe,našla se i pokoja suza u oka, al sam je uspjela prikriti da ju ne skužite,onda znate kolko vrijedite! Neka pričaju i rade tko i što hoće al Zagreb je Zagreb uvijek bio i ostao, ne dajte se i plešite za sebe, za svoj tim i grad, stisnite zube i pokažite kako to rade ORIGINALI a ne KOPIJE. Nakon ovih koreografija i muzika ne mogu vam ništa. Maja, Lukša i Doroteja mogu biti samo ponosne što ste takve kakve jeste, jer ste to baš vi, zagrebačke mažoretkinje, plesačice RASTURAČICE, znam da nećete dati 120 % nego 220 % , iako neću biti s vama u subotu, u nedjelju dolazim i gledam vas i učinite me ponosnom. Ima još jedan detalj od sinoć koji ponosno nosite na svojim leđima, neka vide da smo i tu originali,NE MOŽE VAM NIKO NIŠTA,pusa svima,VAŠA SEDAKIĆ

    avatar

    22.05.2015. (08:00)    -   -   -   -  

  • Lukinjoo

    Curke zelim vam sretan put i rasturanje ovog drzavnog prvenstva!! Znam da ste najjace, znam da mozete,znam da hocete i znam da budete. Zato uzdignute glave stanite na start i pokažite tko su ZAGREBAČKA GOSPODA i sto sve mogu i znaju. Dolazim u nedjelju s još jednim busekom pojačanja!!! Puni vas voli vasa Lukinjoo :*

    avatar

    22.05.2015. (08:54)    -   -   -   -  

  • m

    Najbolji tim Hrvatske i svijeta bio i ostat će, cure samo hrabro, zlato je već vaše!!!

    avatar

    22.05.2015. (10:34)    -   -   -   -  

  • Katarina

    Cure rasturite na državnom S1b vam drzi fige pokažite ono sto najbolje znate a mi cekamo da nam donesete zlato pusaa

    avatar

    22.05.2015. (12:28)    -   -   -   -  

  • ..

    kraljicee sretno na prvenstvu pokazite im jos jednom da ste nabolje i najjace samo naprijed sretnoo :D

    avatar

    22.05.2015. (15:03)    -   -   -   -  

  • podrska;)):**

    gospodine Alene!
    cestitam vam na vasoj izdrzljivosti!svaka cast!malo sam gledala sluzbeni blog HMS-a i obicno uvijek procitam komentare na objavljeni post.primjetila sam neku "svadju" izmedju zg mazoretkinja i ostalih koji su komentirali post ,otisla sam malo dublje,dalje da vidim sto se to dogodja ,oko cega je nastala tolika prepirka i ja vas potpuno podrzavam u vasoj odluci!;)))vi ste sef zg-mazoretkinja i trebate se u potpunosti posvetiti svom zimu ,a ne se brinuti oko nekih nevaznih stvari koje vam samo oduzimaju vrijeme.ja mislim da ste vi u potpunosti u pravu i sasvim podrzavam vasu odluku.nadam se da ovakvih glupih prepirka vise nece biti i bilo bi dobro da ovo zaboavite,a vama u zadru zelim svu srecu svijeta,rasturite,zapalite...pobjedite donesite svome gradu i svome timu ono sto mu pripada i samo naprijed ZG-MAZORETKINJE KRALJICE!!!! ;)))))!!!!!!!pozz!!(ovaj komentar neka vas ne uvrijedi samo sam zeljela reci sve najbolje o ZG-KRALJICAMA I O Vama)!!;)))):***!!!!!

    avatar

    22.05.2015. (20:28)    -   -   -   -  

  • STAMBA :)

    Nismo kraljice,nego CARICE mi smo HRVATSKE VLADARICE!!!
    Ajmoooo po još jednu pobjedu! Znam da vi to možete!
    ❤❤❤❤ ajmo Zagreb!!! ❤❤❤❤

    avatar

    23.05.2015. (11:34)    -   -   -   -  

  • podrska;)):**

    ispricavam se na pogreski,isparvila bih da mogu, al evo reci cu ovako ZG-CARICE,i jos jednom oprostite!!!:)))

    avatar

    23.05.2015. (14:49)    -   -   -   -  

  • čurko

    Cureeee bez obzira kaj mi je sutra maturalna dosla sam i petak i subotu samo da vas vidim ljepotice moje .. Bile ste odlicne i predivne svaka cast ! Nazalost nema me sutra ali zatoooooo rasturiteeee ...ZAGREB ZAGREBBB!!!!NAJACI OPSTAJU!!!!
    Sutra je maturalna i ostala sam bez glasa radi vas ali nema veze !!! Ajmoooooo :* sretnooo volim vas
    Ak nisam tamo moje srce je đź’—

    avatar

    23.05.2015. (19:34)    -   -   -   -  

  • JM

    Samo hrabro ljepotice, znate da ste najbolje! otplesat ćete savršeno kao i svaki put!! Volimo vas jakoooo, vaš S2!
    Glavu gore, nogom lupi, svo zlato ti pokupi! AJMO CURE, SAMO JAKO!

    avatar

    24.05.2015. (09:41)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Hvala svima na podršci! To nam jako puno znači.

    Posebna hvala navijačima. Jučer ste bili nevjerovatni.

    avatar

    24.05.2015. (10:47)    -   -   -   -  

  • drzavno

    I kako je proslo??

    avatar

    24.05.2015. (16:54)    -   -   -   -  

  • :))

    mozete li objaviti rezultale?

    avatar

    24.05.2015. (17:31)    -   -   -   -  

  • :))

    rezultate*

    avatar

    24.05.2015. (19:13)    -   -   -   -  

  • pitanje

    Nije u redu da vukovarke vec govore da su vas pregazile da ovo da ono...cestitke svima

    avatar

    24.05.2015. (19:27)    -   -   -   -  

  • M

    Cestitam cure, jos jednom ste pokazale tko su prave carice Hrvatske!!!!!!

    avatar

    24.05.2015. (19:58)    -   -   -   -  

  • :))

    jeli zagreb odnio sva tri zlata ili?

    avatar

    24.05.2015. (20:02)    -   -   -   -  

  • toni

    čestitam bili ste odlični :)

    avatar

    24.05.2015. (20:02)    -   -   -   -  

  • :-)

    drugo se nije moglo niti očekivati, ali drago mi je čuti da su cure sretne jer one su na kraju krajeva ipak purgerice u srcu i duši.......čestitke

    avatar

    24.05.2015. (20:27)    -   -   -   -  

  • KD

    "AJMO ZAGREB!!! po ono što je zasluženo vaše!" Cestitam na zasluzenim mjestima! :-)

    avatar

    24.05.2015. (20:43)    -   -   -   -  

  • :)

    cestitam na medaljama! samo me zanima sto pise na majcama?

    avatar

    24.05.2015. (20:44)    -   -   -   -  

  • @:))

    @:)) Nisu, Vukovarke su uzele zlato u kategoriji seniorke.

    avatar

    24.05.2015. (21:56)    -   -   -   -  

  • Elena

    Jel ovo 1 put da niste prvakinje na DP?

    avatar

    24.05.2015. (22:19)    -   -   -   -  

  • ja vas obožavam

    čestitam vam drage zagrebačke mažoretkinje :)
    vratit ćete sljedeće godine to zlato, ne brinem za vas.
    puse seniorima :*

    avatar

    24.05.2015. (22:50)    -   -   -   -  

učitavam...