Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Ti-grica

    Bice je stvar u iscekivanju novig dana...optimizmu...ca ja znan :-)

    avatar

    15.05.2015. (19:47)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    prekrasno Si opisao boje jutra....još ne dugo nazad sam voljela svoja jutra...budila sam se jako rano u 4.20....sve je još spavalo a ja sam uživala u svome jutru slušala svoju muziku i spremala se na posao...onako lagano...od kad sam na bolovanju se budim kasnije pa onda mi je prva stvar, da idem sa mopsku na prvu šetnju opet lagano...korak po korak!!!

    avatar

    15.05.2015. (20:37)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Ne znam da li je baš jutro pametnije od večeri. Meni nije, više volim večer i noć, mir i tišinu noći nego jutro kad mi pod prozorom buče automobili. No ima ipak kad je jutro bolje od večeri, kad mi netko pokloni jutro zemlje (5754,64 m2).

    avatar

    15.05.2015. (21:27)    -   -   -   -  

  • bodulka

    I ja (pre)rano krećem na delo svakog jutra, a iznova mi je gušt promatrat promjene u svjetlima jutra - mrkli mrak zimi, a neophodne sunčane naočale jutros. I trajekt koji je na istoj pošti svakog jutra koji na proljeće u 7:00 svijetli na moru na jutarnjem suncu kao pod reflektorom. E onda znam da dan može početi!

    avatar

    15.05.2015. (23:16)    -   -   -   -  

  • Neverin

    jutro miriše na nadu ;)

    avatar

    16.05.2015. (02:18)    -   -   -   -  

  • tica

    Bistro i optimisticno :)

    avatar

    16.05.2015. (02:37)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    "Udahnem duboko" kažeš...
    Pomaže.
    Još k tome kad možeš, a možeš, udahnuti miris mora...

    avatar

    16.05.2015. (12:33)    -   -   -   -  

  • Plastik

    A meni se posebno sviđa prva fotka. Kao da ju je Mihanović naslikao. A upravo oslikava mirno, pametno jutro.

    avatar

    16.05.2015. (13:30)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Ti-grica: Dobro je dok se dan ne pokvari ;-)
    @modrina neba: Najljepša su jutra u kojima ne moraš žuriti a sve stižeš, jutra u kojima ništa ne moraš, a sve možeš :-)
    @semper contra: To je odlično jutro!
    @bodulka: Pjesnikinjo :-)
    @neverin: I na Nadu :-D
    @tica: :-)
    @GP-ZG: Istina, ujutro su najčešće oseke i more miriše svom snagom
    @Plastik; Živjela mirna, pametna jutra!

    avatar

    17.05.2015. (07:51)    -   -   -   -  

  • Pomagač

    Tek sad vidim da je moja barka na ovom postu.To što ujutro vidimo bore i nikakvi smo - dobro je.Pružena nam je mogućnost da smo ih dobili.JUTRO JE PREKRASNO!

    avatar

    17.05.2015. (08:48)    -   -   -   -  

  • Mela

    Istina, predveče bolje izgledamo. A što duže spavaš to ujutro lošije izgledaš.

    avatar

    17.05.2015. (21:13)    -   -   -   -  

  • espadrila

    A meni se nekako i dalje čini da smo jutrom najljepši...sneni, pospani, krmeljavi, raščupani, ali svoji i još pod dojmovima snova....ostavljam ti puno pozdrava i nadam se da simi dobro (long time no see)

    avatar

    17.05.2015. (21:40)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Pomagač: Eto, očito ništa nije slučajno :-)
    @Mela: To je takozvani spavalački paradoks :-D
    @espadrila: kako je dobro vidjeti te opet :-*

    avatar

    18.05.2015. (16:32)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    sve sam češća u rano jutro, a sve rjeđa u kasnu večer.

    avatar

    23.05.2015. (18:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...