Komentari

zenagaza.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Lastavica

    Sviđa mi se ova misao: "Tko može voljeti žene koje su same od sebe sakrile se u pukotinu vlastite školjke. "

    avatar

    11.05.2015. (16:11)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    'Mladost ostavila'? Ne odbacuj mladost olako, sve dok gamižeš i dišeš
    govori da si mlada jer tako je. Glavu gore! (a može i doli):))

    avatar

    11.05.2015. (23:09)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Ima neke čari vraćanje u stari kvart, baš se to kod tebe vidi. Makar se pomalo skrivaš od svega ...ali, život ide dalje, makar ga ne pratili u stopu

    avatar

    12.05.2015. (08:04)    -   -   -   -  

  • izgubljeno sjećanje

    Odlično pitanje. Što je život, a što njegov smisao? Jako zanimljiva razmišljanja. Znam kako je biti u mimikriji. Ja sam to nesuspješno pokušavala u jednom razdoblju života :) Jednostavno nije mi išlo :)

    avatar

    12.05.2015. (16:34)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    Baš super tekst, super opisi, promišljanja.
    Ljudi smo pa se "kontroliramo" na razne načine. Uvijek svjesni, ali nedovoljno hrabri za promjenom. Nećemo puno prosuđivati. ..

    avatar

    12.05.2015. (17:47)    -   -   -   -  

  • Riba Luca

    Jesi vidjela kako je lijepo u mom kvartu u blizini Jaruna gdje svaki dan dok uhvatim sekund vremena u tenisicama i trenirci bavuljam biciklom..

    Oh, koliko odgovora bih sada mogla napisati na sve tvoje upite utkane u tekst..ali neću..sve je ustvari život...

    avatar

    12.05.2015. (20:51)    -   -   -   -  

  • Neverin

    moj posao mi omogučava da uvidim kako je sve prolazno i kako su neka ljudska ponašanja i bojazni tako nebitna i relativna. Kojeg smisla ima pokušat zaustaviti vrijeme na licu kada je ulica kojom idemo mi ljudi jednosmjerna? Jednom kad prihvatiš da je sve raspadajuće i da će se sve vratiti u pepeo proplavi te osjećaj oslobođenja jer shvatiš da je bolje uživati u trenutku i brinuti se oko stvari koje su vrijedne brige...

    avatar

    12.05.2015. (23:05)    -   -   -   -  

  • majra

    Da smo u mogucnosti birati, svi bi mi izabrali to lijepo lice barbike na toj prolaznoj stazi :)

    avatar

    12.05.2015. (23:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...