Komentari

eurosmijeh.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • Lastavica

    Bravo za križar! Što je sa slikama?

    avatar

    11.05.2015. (07:30)    -   -   -   -  

  • annika

    SRETAN "ROĐENDAN" !!
    Šteta što nema slika,a filmić je katastrofa, ni malo smješan, žao mi je što te baš danas moram grditi...puno psovki mogu progutati,ali ove su van svakog ukusa...
    Pusa

    avatar

    11.05.2015. (07:51)    -   -   -   -  

  • Čuvarica pinkleca

    Bolivud !

    avatar

    11.05.2015. (07:52)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    čekam fotografije... :)

    avatar

    11.05.2015. (08:04)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Haaaaaaaaaaaa

    dvije noge veliš??? Je****te, pa ti si kompletamente lud !

    avatar

    11.05.2015. (08:06)    -   -   -   -  

  • polupani loncici

    hehehe koja brzina ? 200 eura po satu - smislio si novu mjernu jedinicu...

    avatar

    11.05.2015. (08:15)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    volim moj Fixni... :)

    avatar

    11.05.2015. (08:49)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Dobro se časte ova dvojica iz videa.:)))

    avatar

    11.05.2015. (08:58)    -   -   -   -  

  • VladKrvoglad

    Euro, nej se jedit za tehnicke probleme, vidis da te svi...pozdravljaju! :)))

    avatar

    11.05.2015. (09:06)    -   -   -   -  

  • mecabg

    Vrhunac mi je mladić ispod staklenog stola...Samo još to nisam videla :))

    avatar

    11.05.2015. (09:10)    -   -   -   -  

  • Gorkić Taradi

    Ima jedna praznična čestitka s dvije noge:
    Tvoja lijeva noga je Božić, desna Nova godina, navratit ću između praznika!

    avatar

    11.05.2015. (09:39)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    :) neka upali usisvač, da on zna kako je ona doma! :)
    ma, super!

    avatar

    11.05.2015. (09:51)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    Poslala jednom poruku prijateljici koju sam "tračala". Greškom! :) :)
    Pozdravljaju i oni tebe-haha.

    avatar

    11.05.2015. (10:08)    -   -   -   -  

  • križar

    hahahaha, bogme ovaj put u sridu - točno takav filing za osjećaj imam za sve uniforme i odijela - sam bi ja to žešće hahahah Živijo mi Ojriću!

    avatar

    11.05.2015. (10:30)    -   -   -   -  

  • majra

    Hahah, pozdravljaju i oni tebe!

    avatar

    11.05.2015. (11:12)    -   -   -   -  

  • Riba Luca

    Ovakvih sa jadnim kokama ima koliko hoćeš..za ne vjerovati...

    avatar

    11.05.2015. (12:46)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    haha:)))

    avatar

    11.05.2015. (16:03)    -   -   -   -  

  • Moja Moda

    Hahaha...fixni, usisivač... a na kraju pogrešan broj... Ma, ti si kralj smijeha do suza :))))

    avatar

    11.05.2015. (18:20)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    Hvala punoooooo...uzela sam na znanje:))

    avatar

    11.05.2015. (22:12)    -   -   -   -  

  • DOMENICO

    križarica je najjača :))))))

    avatar

    11.05.2015. (22:32)    -   -   -   -  

  • nisan EL DIABLO

    maaa....vidin ja da na mom IPhone4s...odkad je izašla petica....
    nešto fali....uuuu......koji dobar ekran :)))

    avatar

    11.05.2015. (22:58)    -   -   -   -  

  • Piše - Branko Stojković

    UMNO BOLESNI NOVINARI "BJELOVARSKOG LISTA"PIŠU O MENI LAŽI (2)

    KAZNENA PRIJAVA
    Predana je policiji i Općinskom državnom
    Odvjetništvu u Bjelovaru. (04.05.2015.)

    Dana, 13.03.2015., u ponedjeljak u 16,30 sati bio sam u "cazinu", koji se nalazi u Haulikovoj ulici (kod caffe bara "Luna" ), tada unutra je ušao u alkoholiziranom stanju Drago Zlomislić, koji ima nadimak "Đoni". Počeo me tu vrijeđati, da što ja pišem po internetu, te je došao do mene i unesao mi se u lice, govoreći; "da će me zašamarati". Kada sam mu rekao - ajde da to vidim, on se je povukao. Sa udaljenosti oko pet metara nastavio je galamiti i vikati na mene, te mi je izrekao prijetnju: "Stojkoviću, ubiti ću te i odrobijati!" Iza njega je sjedila Antonija djelatnica cazina, i sve je čula, jer bila je udaljena samo dva metra. Uostalom cijeli "cazino" je ozvućen i ima osam kamera, tj. video nazor...

    Znam da je taj čovjek bogalj i da je bolestan, (ima deformiranu jednu ruku i nogu) upravo zbog toga se nisam dao isprovocirati,.., i nisam reagirao... Niti sam se htio s njim svađati. Nisam htio tada zvati policiju. Ovdje moram spomenuti da i prije "Đoni" me je vrijeđao u jednom lokalu, tada je bila sa mnom supruga Živka. Otišao sam iz lokala sa suprugom. Poslije toga sam rekao Slavku Zlomisliću, s kojim se poznam; da smiri svog brata, jer u protivnom ću biti prisiljeni i fizički reagirati. Slavko mi je rekao "da je Đoni lud, da ne mogu ni oni s njim na kraj. Jedno vrijem Drago se je malo primirio. Da bi poslije opet agresivan bio prema meni..

    Dana, 04.05.2015., oko 09,20 sati nalazio sam se u banci "Kovanica", i stajao sam u redu, iza mene je bilo oko dvadesetak ljudi. U banku je ušao Drago Zlomislić, i uputio se je ravno na šalter. Neki iza mene ljudi koji su stajali, rekli su Dragi - zašto je otišao preko reda? On je počeo vikati na jednog čovjeka. Ja sam rekao zašto tu viče, i da nije uredu da ide preko reda. Drago je došao do mene i zamahnuo svojom lijevom rukom na mene. Ja sam se izmaknuo a on me je "štrajfirao" po desnom uhu. Nato je skočio portir između nas. Drago se je naglo počeo udaljavati prema van vičući... U banci ljudi su ostali zgroženi, jer nitko nije ni slutio - da bi on tu tako nešto napravio.

    Bio sam ljut i krenuo za Dragom van, govoreći mu: da ne bude kukavica, i da što sad bježi - da ostane i svoje postupke objasni policiji, koja treba upravo doći... Da to sve su vidjeli ljudi i kamere su zabilježile - što je napravio... Drago je vani još dva puta zamahnuo na mene - ja sam se izmaknuo. Drago je vikao i pjena mu je išla na usta, i počeo bježati. Moj poznanik Čedomit Vukmanović, mi je rekao; "pusti ga Stojko, neka bježi! Da ti lupiš takvoga sve novine bi o tebi pisale - da si udario "retardiranog i hendikepiranog" čovjeka.

    I zato neka policija, državno odvjetništvo i sud u Bjelovaru, u ovom slučaju odrade svoj posao.

    ---------------------------------------
    Branko Stojković
    0958148290
    brankostojkovic152@yahoo.com
    ------------------------------------ ---
    TROJSTVENI MARKOVAC
    Đurđevačka cesta 159
    Bjelovar, 43000

    avatar

    12.05.2015. (01:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...