Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (28)

Marketing


  • NEMA RAJA NA ZEMLJI

    Izgrist ćeš se.
    Neka! Tako ti triba!

    avatar

    29.04.2015. (19:17)    -   -   -   -  

  • sewen

    Uuuuujebateled.......

    avatar

    29.04.2015. (21:41)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Tri stradalnice od prošlogodišnje poplave iz mjesta Račanovaca od Vlade su u prosjeku dobile 4,17 kn odštete. Istovremeno je Vlada (nije važno koja i kada) odobrila 9,8 milijuna kuna za gradnju spomenute crkve koja bi trebala stajati 40 milijuna.
    Malo matematike: tim novcem je Vlada mogla isplatiti 2,3 milijuna stradalnika ako je svakom od njih dala spomenuti prosjek. Pretpostavimo li da su one ipak ekstremni slučaj ispada da je novcem za gradnju crkve Vlada mogla zbrinuti recimo 1000 stradalnika s pristojnijih 9.800 kuna.

    avatar

    29.04.2015. (21:57)    -   -   -   -  

  • Dante

    Kruha i igara - u Kninu zamijenjeno sa vjere i praznih obećanja !?

    avatar

    30.04.2015. (09:39)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    domislili su se načina kako svu velebnost hrvatske primitivnosti, idiotizma i apsurda materijalizirati. pazili su i na poziciju.

    presveta majka parodija više je nego zadovoljna svojim čedom.

    mislim da smo s ovim zaslužili laskavo mjesto u prvih pet svjetskih apsurda.

    "tko nam što može?!!" - povikaše političari i popovi uglas.
    pljusketine zdravom razumu i elementarnoj logici svaki put kad čitam/gledam hrvatsku stvarnost. srećom, u hrvatskoj je to, po svoj prilici, u kategoriji vrlo rijetkih nuspojava.

    dovoljno je imati zrno mozga pa da shvatiš da sve skupa nema nikakve veze s vjerom, bogom i sličnim pripovijetkama, što tvom prvom komentatoru ne polazi za rukom. srećom pa nije usamljen u tome.

    avatar

    30.04.2015. (11:19)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    Meni je strašno zasmetao likovni izričaj, dva različita likovna rukopisa između interijera i eksterijera, pri tome bih dodala da je interijer rijetko grozan, ako uopće ta riječ može sažeti bahatu prepotentnost skorojevića koji su se domogli novca i prilike da pokažu vlastito duhovno siromaštvo i neutaženu glad za moći

    avatar

    30.04.2015. (13:14)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    "Fortifikacijske proaktivnosti" :-)))).... Eto, već imam naslov za novu domaću komediju "Kako je Gospa preselila iz Međugorja u Knin"... Kad je mog'o Lujo u Bavarskoj, što ne bi i mi!

    No, pokazat će se to dobrim marketinškim i komercijalnim trikom: bit će tu svega i svačega, naplate ulaznica i sl., a u zla vremena može poslužiti i kao sklonište od, recimo, Turaka :-))).

    Jel' netko smislio hokej na mramoru? Eto vidiš...

    Kaj se to ne zove u umjetnosti dekadencija? Ali, zanimljivo je kako povijesni pregled značenja riječi dekadencija, pa eto, od vremena srednjeg vijeka, upotpunjava cijelu sliku Dekadencija...

    avatar

    30.04.2015. (17:34)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    "Blaženi siromašni...., njihovo je kraljevstvo nebesko".
    Živjela kontejnerska naselja i kontejnerski "švedski stolovi".
    Hramovi Božji su se gradili kroz povijest, raskošni i manje
    raskošni. Uvjerena sam da Bogu ništa ne znači odakle mu se
    obraćamo, čak sam još uvjerenija da bi mu bilo milije kad
    bismo s više brige pristupali siromašnoj braći, to je najveća
    molitva i ne traži velebne građevine. No, tko sam ja da išta
    mislim i ocijenjujem "dobročinstva" u obliku spomenika sebi:))

    avatar

    30.04.2015. (17:44)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    Možda me preuzeo tanatos, ali meni to sve izgleda skroz u redu.

    avatar

    30.04.2015. (18:01)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    haha hlapićka, nije to ništa što malo egzorcizma ne može riješiti. :D

    avatar

    30.04.2015. (18:52)    -   -   -   -  

  • sklodowska

    Super je crkva, briješ ko i obično! Takeshi i ja idemo u Knin obnoviti zavjete cim se završi!

    avatar

    30.04.2015. (18:55)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    De-ka-den-ci-ja..

    Još jedna takva crkvica i koji onda pridjev nadjenuti nakon presveta? Turbo, ultra, mega?

    avatar

    30.04.2015. (18:56)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    nekako sam se uspjela fokusirati na izgled...paz' ovu igru svjetla...dušu dala za razna priviđenja....ili komercijalnije - ukazanja.

    avatar

    30.04.2015. (18:58)    -   -   -   -  

  • marionetta

    stvar je to simbolike svjetla, svjetlosti, božanskog...
    na drugoj strani imaš mrak, tamu, mračne sile...itd.

    avatar

    30.04.2015. (20:55)    -   -   -   -  

  • marionetta

    Npr.
    www.twr-hrvatska.org/propovijedi/uro-samac-dipl-ing-teolog/svjetlost

    avatar

    30.04.2015. (21:09)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    znam, znam marionetta (ako je ovo gore bilo meni) :) nije mi ta simbolika prošla ispod radara nego mi trotterovski pristup ovdje nekako više odgovara. :)

    avatar

    30.04.2015. (22:18)    -   -   -   -  

  • marionetta

    emi, more i tebi, ali i Peri.
    mora netko biti opozicija ođe, bogati :D.
    (je da baca na fortifikaciju..ali one buže nisu izlaz nego ulaz. pa neka prosvijetli koga triba...)

    avatar

    01.05.2015. (06:58)    -   -   -   -  

  • Neverin

    možda će moji kolege znat cijeniti ovu arhitektonsku škifecu kad ju iskopaju za nekoliko stoljeća. Vidim da Franjevci po ovome totalno odustali od duhovnosti :)

    Volio bi čuti nekog povjesničara umjetnosti kako pronalazi riječi i hvali ovakvo zdanje :D

    aj baš je lijepo čuti da je produt ove gluposti 100% izvorno hrvatski.

    avatar

    01.05.2015. (12:59)    -   -   -   -  

  • A

    Što bi reko I.Meštrović ... Spoznaj tajnu ljubavi ...

    avatar

    02.05.2015. (17:17)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    marionetta, ja nijesam ođe našla (iako kažu da i ćorava koka nakljuca zrno) elemenata opozicijskih iako inače i ja cijenim i volim opoziciju. naročito onu kad sam ja gore. znaš da ima opozicija koja se zove marionetta? (aj dobro, s jednim t manje) :)
    ovo sam još unutar teme posta jer da nije bilo seksa ne bi bilo ni kad na vrbanu rodi grožđe, a da nije njega ne bi bilo ni ovako krasnog bullshitchurchinterriera (nova pasmina u familiji terijera, to je pas budućnosti koji pamti ne samo to nego i di je zakopao kost zadnjeg dinosaura. (opcija je bila i banka u švicarskoj ali budući da je on ipak pas budućnosti znao je da će je tamo prvo tražiti))

    pero, postoji stanovita vjerojatnost da ja ne bi(h) pisala pizdarije da si se ti osvrnuo baremko na hlapićkin komentar. ovako moram samu sebe zabavljati. tja.

    avatar

    04.05.2015. (23:16)    -   -   -   -  

  • defactomedia

    Neznamo kontakt, ali pogledajte ovo:

    http://defactomedia.hr/?p=677

    avatar

    05.05.2015. (00:28)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    EMI, HLAPIĆKA dobro veli: popi nas nisu mogli ničime savršenije pogođenim podariti - u lucidni-sebi-unatoč stilu - kad već grade propovjedalište svoje doktrine.
    Čitam danas, neke face afektirane zabrinutosti za kulturu prostora trube u novinama o potrebi da se bude stručno zabrinutim i digne glas protiv ove crkve. Bezveze. I ja se gore rugam, ali poanta je upravo u humoru, zabavljanju. Kada se počne zaozbiljnim grintanjem, lišenim smijeha, stvar prelazi u analnu sferu, u naricanje zbog svenarodne nesvijesti.
    Među svim svojim genijalnim odlomcima, imao je Gombrowicz i ovakav odlomak: ''Austrijanac koga sam sreo u Pocha Odoni. Arhitekt. Traži planirane gradove, racionalno estetske interijere, funkcionalne, itd. Rekoh mu da čovječanstvo ima važnijih briga no što je estetika. Također mu rekoh da nas previše profinjeno osjećanje ljepote može baciti u ozbiljnu brigu. Kako objasniti prosječnom malograđaninu da su njegov ormar sa ogledalom, njegova komoda i zavjese kičeraj, to bi značilo do kraja mu ogaditi život. On bi nam prije koristio u našem siromaštvu, bio bi svestranija sposobnost - za otkrivanje ljepote u svemu, čak i u kičeraju. Nije me shvatio. Prepametan. Europljanin. Onaj koji poučava. Obrazovan. Moderan. Arhitekt.''
    Stay (samo)zabavljena! :)

    avatar

    07.05.2015. (03:47)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    @Emi
    Premda me Pero tu sad nešto kao obranio, ako znaš nekog egzorcista, prijavljujem se na čekanje! Tako je teško danas naći dobrog egzorcista, svi se odmah plaše čim mi žabe krenu iskakati iz usta...

    avatar

    07.05.2015. (09:39)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    crkva na slici (izvana i iznutra) je ono što crkva u hrvata danas jest (izvana i iznutra). u tom kontekstu, autentičnosti/doslovne preslikanosti, slažem se s hlapićkinim komentarom. (na to si mislila, jelda, jelda?) :D

    komentar građana Knina na crkvu većinom je bio ovakav: "gladni smo, bez posla smo". egzistencija prije estetike (tja).

    od humora draži mi je onaj koji nije u funkciji distanciranja i zadržavanja zdravog razuma. budući da ne volim grintati neću reći da je takvog sve manje. :Đ

    hlapićka, vjerojatnost da te pero neće braniti ašikovala je s debelom 0 (vjerojatnost je Rubensovski tip) :). pitanje je samo bilo na koji način će to napraviti (to je onaj zabavni dio, zbog faktora nepredvidivosti) :)
    no, branila bi te i ja (da je to bilo potrebno), jer mi se generalno sviđaju te žabe iz tvojih usta, osim toga učinila si svojim komentarom da sve skupa sagledam u znatno zabavnijem tonu. tebi hvala (i marionetti). :)

    što se ezgorcizma tiče, ma bolje nemoj, znaš. zapravo bi ti savjetovala da čuvaš te žabe ko oči na leđima. nikad ne znaš koja od njih je princ, a prinčevi uvijek imaju dobrog konja. :c)

    avatar

    07.05.2015. (11:15)    -   -   -   -  

  • marionetta

    Emi, ne ćapivaj mi se pogriješke u imenu...jer mi namah zatitraju konci na kojima visin.

    falila san temu čin san se uvatila sakralnosti nauštrb arhitekture. a kad mi nijesu s arhitekturom opijumizirali od malih nogu...šta da radim?
    moguće da one kockice što u sluzbi light-from-haeven-showa simboliziraju nacijonalni sportsko kuljturni dress code?

    avatar

    07.05.2015. (19:03)    -   -   -   -  

učitavam...