Komentari

promina.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • travelology

    Nisam znala da postoji blog o Promini, ali čitat ću te sada. moji baba i dida su od tamo. A vidim prezime Đidara tu, poznajem puno Đidara s Promine...

    avatar

    29.04.2015. (10:36)    -   -   -   -  

  • sany promina.blog.hr

    Promina blog postoji više od deset godina i nekad sam bio jako aktivan bloger. Zadnjih godinu, dvije bio sam na odmoru.....
    Prominci su se često ženili djevojkama iz Velušića, ali i djevojke iz Promine često su se udavale u Velušić.....Đidara Cvita je jedna od tadašnjih djevojaka koja potvrđuje priču...

    avatar

    29.04.2015. (11:15)    -   -   -   -  

  • travelology

    Da, bilo bi super da nastaviš. Malo sam počela čitati, ima dosta toga, ali je zanimljiva sva ta povijest sela i prezimena. I moja baka je bila iz jednog sela u okolici prije nego se udala u didovo selo, oni su svi tada valjda bili jako povezani. Samo nastavi tako...

    avatar

    29.04.2015. (15:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...