Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • gali

    .....preplovit ću noćas sve svoje plimne valove
    i one u čijim njedrima
    pjena me
    morska dojila
    i one u kojima me
    struja pojila
    i one od kojih
    se barkariola polomila...

    avatar

    27.04.2015. (01:21)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    divno je u svitanju uroniti u tvoju valovitu ljepotu...
    plimni valovi dosežu, uzvisuju, usrećuju...
    otvaraju se vrata snovitog svijeta...
    tvoje skrivene, poetske zbilje...
    pjesme barkajola...
    na obzoru
    trenutka...

    kradem tvoj Veseli pozdrav i pljuskam ti ljubac...
    tebi iz pjene rođenoj... :)

    avatar

    27.04.2015. (07:23)    -   -   -   -  

  • Čuvarica pinkleca

    plimni pozdrav i plovam dalje

    avatar

    27.04.2015. (08:43)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    ''... i plimnu pismu mi
    pišeš
    u večer ovu milu.''


    - dolaze pitome tople noći, južni vjetrovi sa dalekih oceana nam donose te mistične priče...

    avatar

    27.04.2015. (09:24)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Tenks, Gali! Šaljem dobar vjetar u tvoja jedra! I dolazim... ;)))))

    avatar

    27.04.2015. (11:56)    -   -   -   -  

  • gali

    PINKI, " ....duša se u duši ogleda
    i jedno se u svemu dodiruje."

    Tvoja tamo Ana Maria mi učopila misao ono na "prvi balun" k vragu i tava i jaja sad ,reka bi moj dida Ivan grozni,a tako dobri,pridobri moj, uvik kad bi ga neko priteka misaono:-)))

    a sad mi se čini da prvo triban nizvodnooooo koliko san lipoga i prilipoga ispriskakala u Tebe,al ne buden više ono brzolomnomunjoplovnobrzopotezno:-)))

    sad ću polako proplovit tvojin Paradisom i to s neopisivin guštom,eto!:-))

    avatar

    27.04.2015. (14:42)    -   -   -   -  

  • gali

    GARBUNJERU Garibaldijeviću Ekva-akvatorijevski loze V cara Astronautike,

    ahaaa,malo morgenzi Ti pa sad kao kobajage "dolaziš"!:-))

    Nego, jel sa bagaje ,oli brez njih?!
    Zznaš-nije dobro puno bagaji vuć za sebon,moga bi strmeknit ono niskopodnonizvodno potavuljan!!!!:-)))

    p.s. URa je od lavura gospu ti marangunovu bidnega Josefa onega koji nije veze ima šta ga je potavuljalo sa bilin ljiljajanom zoron zorimice....:-))))

    avatar

    27.04.2015. (14:44)    -   -   -   -  

  • gali

    eh DI,kako ti mene veseliš,pa to nije istina,al tebi ću posebno odgovorit na ovu tvoju prilipu batudu:-)))

    avatar

    27.04.2015. (14:47)    -   -   -   -  

  • gali

    Sjenko KOsjenčice draga,ne triba nan misitika dalekih ocena, nisu daleko.Tu su, malena velika moja, u nama;plime i oseke,struje,barkarijoli,jidra vitra i misećeve mine,sve je u nama ono plimnovalnokrugovalno oduvik i navik i za vik!:-)))
    I nema mistik nikakovih,se la vee!!!:-)))

    avatar

    27.04.2015. (14:51)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    Gali moja preljepo nižeš stihove.....a moja mopsika ima ime na U....znači njezino original ime je Snorewood Unchain my heart aka Ula
    ali ja sam joj dala ime ULA....šaljem puseee

    avatar

    27.04.2015. (15:07)    -   -   -   -  

  • Razmišljanja jedne žene

    ovo je prekrasno napisano..
    volim more, volim ljude koji ga nose u duši...
    pozdrav

    avatar

    27.04.2015. (20:03)    -   -   -   -  

  • plavi zen

    Divno @gali ! Plovim i plovim tvojim stihovima i vraćam im se nekoliko puta, uronjena u valove i mjesečinu i pjesmu barkariola :-)

    avatar

    28.04.2015. (23:38)    -   -   -   -  

  • nečmenjanka

    Jube , krasni stihovi ka i uvik .... pozdravjan te i jubac šajen
    i zagrljaj ....

    avatar

    29.04.2015. (01:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...