Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • moj-tajni-svijet

    ''?I zašto su krijesnice oko njene glave svjetlucale jače no ikad prije?''

    - tvoj svijet podmorja i plavih dubina - predivan je

    avatar

    21.04.2015. (13:17)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    labirint je zamka i put ka sebi...
    Ariadnina nit glas make
    koju je poznavala u snovima...

    draga moja Gali
    divno do suza, do boli koja liječi
    do eksplozije nutrine,
    do smrti Minotaurusa... pročitah na dah...

    i hvala ti mila na tragu u mojim sjećanjima...
    pozlatila si civitas solis sjajem tvoje duše... :)

    avatar

    21.04.2015. (17:48)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    eh taj bljesak...predobro pišeš draga moja....samo piši dalje...jer to si Ti!!!

    avatar

    21.04.2015. (22:32)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    Laku noč mašem mojoj mrižici!!!

    avatar

    23.04.2015. (23:10)    -   -   -   -  

  • Just me

    Treba smoči snage i osloboditi svoje pravo ja. Pa makar se sve treslo i urušilo. Jedini put ka iskonskoj sreći.

    avatar

    24.04.2015. (21:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...