Komentari

zgmazoretkinje.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • mama Pufa

    A ne, ne, Pufa bu jos pricekala. :)

    avatar

    20.04.2015. (10:46)    -   -   -   -  

  • Kukolja

    A i Kukolja će pričekati.....

    avatar

    20.04.2015. (10:47)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    mama Pufa:
    Ma slažem se ja potpuno, mlado je to još, puno premlado. Ne bi se to smjelo desiti u skorije vrijeme. Ali buket tvrdi drugačije! ;-)

    Kukolja:
    Je, je, ali ti nisi ulovila buket, pa ima i šanse da ne bu tak brzo! Iako meni se sad baš ide na svadbe :-)

    avatar

    20.04.2015. (10:48)    -   -   -   -  

  • trobići

    Veliko hvala na dolasku na vjenčanje Ines i Luke. Na najljepši mogući način Ines je uplovila u brak i oprostila se sa timom za koji je živjela petnaest godina. Donjeli ste toliko pozitivne energije. Bio je to tulum za pamćenje. Neću vas sve poimence nabrajati - volimo vas ekipa!

    avatar

    20.04.2015. (10:57)    -   -   -   -  

  • trobići

    A da je mama Pufa još vidjela onaj tango s ružom!

    avatar

    20.04.2015. (11:39)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    trobići:
    Hvala vama na pozivu. Stvano je bila sve super i iskreno smo se dobro proveli. 15 godna života nije malo, zar ne? I nakon toliko vremena puno toga se može reći, ali najjače je:

    I mi volimo Ines i Vas!!!

    Tango, na žalost, ja nisam čuo, ali se naveliko priča o tome u timu! :-)

    avatar

    20.04.2015. (14:29)    -   -   -   -  

  • carica

    ovaj kom je možda majka napisala al ja nisam:)

    avatar

    20.04.2015. (14:54)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    A da? Pa istina ti se uvijek potpisuješ sa Carica. Ha, mamica su se zabrinuli???? Neka, neka, i treba. Mene više brine ovaj tvoj demantij. Jel nam to nešto želiš poručiti? Jel se to već, nedaj bože, definirao datum?

    avatar

    20.04.2015. (15:26)    -   -   -   -  

  • carica

    A čuj nikad ne znaš, imam ja već godina polako:)

    avatar

    20.04.2015. (16:18)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Opa.... pa ovo je prva ozbiljna najava... ekipa skupljajte pare...

    avatar

    20.04.2015. (20:42)    -   -   -   -  

  • pitanje

    Sto kazete na komentar vukivarki da u zadar idu pomesti konkurenciju i da idu po prvo mjesto? Bojite li se da ce te ove godine ostati bez prvog mjesta,a i ima i dosta jakih timova jos poput pule? Vukovarke su poslje eu mnogo opasnije

    avatar

    21.04.2015. (10:08)    -   -   -   -  

  • zg fan

    Mislim da vukovar.sprema nesto jako

    avatar

    21.04.2015. (12:05)    -   -   -   -  

  • ??

    Bilo bi cudno da jedan tako veliki tim ne sprema nesto jako. Zar ne?

    avatar

    21.04.2015. (12:11)    -   -   -   -  

  • pitanje

    Mislim da bu vukovar ove godine mogao pobrat prvo mjesto a i pula nije daleko

    avatar

    21.04.2015. (12:20)    -   -   -   -  

  • zg fan

    Nema sanse. Pula u seniorima je daleko od prvog mjesta. Mozda Rijeka ali Pula nikako. Ali nemojmo biti babe Vange. Zivi bili pa videli

    avatar

    21.04.2015. (13:07)    -   -   -   -  

  • pitanje

    Istina,slazem se...ali Vukovar i Zagreb se trebaju dobro spremit takoder rijeka i pula,ta 4 tima bome su u konkurenciji

    avatar

    21.04.2015. (13:25)    -   -   -   -  

  • vu fan ;)

    E da, i onda ce ispast Vukovar potpaljuje prije drzavnog.. Ljudi ne bavite se glupostima i brzoooo na trening jer nam je drzavno pred vratima!

    avatar

    21.04.2015. (17:08)    -   -   -   -  

  • bivsa

    zanima me u koji bi sastav mogla prec ako se upisem na jesen ugl izbacena sam iz 1A sastava bila prosle godine znam da ste rekli da nemogu vise u 1a sastav ali mogu i kuhanje,lanse i ispod noge sve mogu s tri(imam 15 godina)

    avatar

    21.04.2015. (22:42)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Eto vratim se iz puta u Pulu i Zadar, napravim 1.200 km, i gle čuda evo ga blog prepun rasprave o prvenstvu. Baš dobar tajming. Kada ja ne mogu biti blizu bloga. No, da...

    pitanje:
    Iskreno se nadam da je ovo pogrešna interpretacija i da nije upotrebljena riječ "pomesti". Jer mete se smeče, a ja iskreno smatram da ni Zagreb, ni Rijeka, ni Pula, ni Jaska ni bilo koji drugi tim to nisu. I još uporabiti takav izraz kada superiorno pobjedite konkurenciju, a kao "objašnjenje" sudačkih ocjena bi još i bilo prihvatljivo, ali kao najavu... hm, hm, hm...

    No, u svakom slučaju naslušao sam se ja svih ovih godina takvih prijetnji. Što se netko više prijetio, to je slabiji rezultat postigao. Oni koji rade ne trebaju se prijetiti. Znate onu, pas koji laje ne grize... obično vam buće oni koji misle da sa tom bukom mogu nešto postići.

    Što se tiće Vukovara to je dobar tim, to nitko ne spori. Naravno dobri su i drugi, prvenstveno Pula, Rijeka, Jastrebarsko. I svi oni spremaju nešto jako. Kao što i Zagreb sprema nešto jako. A suci će ocjeniti tko je spremio nešto "najjače".

    Ja Pulu jako respektiram, iskreno. Cijenim ih kao tim, a još više njihovo rukovodstvo. No, na ovogodišnjem Regionalnom prvenstvu Zapadne Hrvatske bili su drugi, prva je bila Rijeka. Naravno, to ne znači da oni ne mogu stisnuti i biti bolji na državnom, ali nakon regionalnog prednost bih dao Rijeci.

    bivša:
    Zašto si izbačena iz 1A? Pretpostavljam juniorskog 1A? Kako to misliš da sam ti rekao da se ne možeš vraiti u 1A? Ja se ne sječam da sam prošle godine tako što ikome rekao.

    avatar

    21.04.2015. (23:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...