Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • lion queen

    hvala ti za ovaj post. ima predivnih filmskih tema, koje predstavljaju pravu glazbenu umjetnost. jedna od najljepših filmskih tema mi je eiger sanction:

    https://www.youtube.com/watch?v=lSRqhfRVvko

    zatim 4 mangupa - ouvertüre seviljskog brijača, ovaj početak:

    https://www.youtube.com/watch?v=YEMfH5-nXO4

    a da ne govorim o Gospodaru prstenova i predivnim pjesmama, poput ove:

    https://www.youtube.com/watch?v=i7MLT4MmAK8

    avatar

    11.04.2015. (12:21)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    i to je to... vječan je... evo strune njegove besmrtnosti...

    misija ... divno je... hvala ti na prisjećanju... uživah... poezija vremena... to je TO... :)

    avatar

    11.04.2015. (12:24)    -   -   -   -  

  • Neverin

    Prodao sam kartu koju sam kupio prije 5 mjeseci samo zato jer mi se nudi prilika istrazivati Brijune. Ali teska srca...

    avatar

    11.04.2015. (12:47)    -   -   -   -  

  • MALI SUNCOKRET

    Tako je pisala @Modesti, u zlatnom vremenu bloga!
    „Svi su mi najbolji…“, hvala ti.
    Bit će mi ovo post-putokaz i u obnavljanju starog gradiva, i u upoznavanju propuštenog i novog.

    avatar

    11.04.2015. (13:31)    -   -   -   -  

  • fanny

    Morricone, Rota, Vangelis, za mene su vrh filmske glazbe...
    Nadam se da te ne umaram forvardušama na mail
    Pozdravček :-)

    avatar

    27.04.2015. (12:04)    -   -   -   -  

  • MALI SUNCOKRET

    Tražim te:-), da s tobom podijelim upravo pročitanu vijest:

    "Enio Morikone piše muziku za novi Tarantinov film

    Slavni italijanski kompozitor, sarađivaće sa Kventinom Tarantinom na njegovom novom filmu “The Hateful Eight”. "

    avatar

    14.07.2015. (14:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...