Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Christie.

    Uh, mangi već imam previše na popisu,
    ali jedna više neće škoditi xD

    Inače, nemam ništa posebno protiv takvih odnosa,
    mislim da je više stvar u tome što takve veze propadaju
    zbog okoline, a ne zbog para samog.
    I dunno, nisam imala takvo iskustvo,
    niti znam da je itko imao,
    tako da...

    Anyways,
    još jednom sretan Uskrs :D

    Pozdrav!

    avatar

    05.04.2015. (23:17)    -   -   -   -  

  • Kouji

    Ja sam u zadnje vrijeme takoder zaokupljena ucenjem.

    Nadam se da cu sto prije naci vremena za ovu mangu. :)

    Sretan Uskrs. :D

    avatar

    05.04.2015. (23:21)    -   -   -   -  

  • cinkcrveno

    mislim da je teacher-student odnos preromanticiziran. u stvarnom životu to nekak dođe kao izrabljivanje položaja. slično kao i doktor-pacijent odnos. ne znam, to je samo moje mišljenje. :)

    avatar

    06.04.2015. (11:57)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Sretan Uskrs i tebi draga :*

    Nemam vremena za pisanje kamoli za što drugo :(
    A i, vjeruj mi, kako radim na kompu,nemam volje čak ni radi faksa puno biti na njemu, a kamoli radi drugih stvari... uuuuhhh

    Ne znam za ispit. Za pozitivno BI TREBALO biti, ali vidjet ćemo sutra :D ahahahahahah

    avatar

    06.04.2015. (12:00)    -   -   -   -  

  • Uskrs

    Pokušavao sam vam komentirati uz sretan Uskrs.
    Komentar nisam mogao odaslati.
    Neke smetnje...
    Pozdrav!

    avatar

    07.04.2015. (07:04)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    Hi!

    Pa zapravo nemam ništa protiv romantičnog odnosa između profesora i studenta sve dok se privatno odvaja od onog što to nije.

    bye! :)

    avatar

    12.04.2015. (04:04)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Jako lijepo! Kao i uvijek :) Svako dobro ti želim i lijepo te pozdravljam :))

    avatar

    22.04.2015. (09:22)    -   -   -   -  

  • Slytherin Granny

    nisam citala tu mangu - ali mi se mangakin art stvarno svidja (well, sudeci po slici-dvije) ^^
    downside, ne stignem ni skripte citati, a kamoli mange i/ili knjige pa to sve skupa, nazalost, stalno odgadjam =(
    also, vidjela sam da se spominje (opcenito) dosta i hirunaka no ryuusei... and dunno, jesi citala mozda? i ako jesi, kakva je? :3

    also, veliki thank you na komplimentu - stvarno puno znaci ^^
    and, i try - ali blokade su u zadnje vrijeme dosta ceste i dugo traju - hate them =I

    avatar

    08.05.2015. (15:03)    -   -   -   -  

  • Amako

    Kimi wa Pet, prepoučam!

    avatar

    11.05.2015. (17:03)    -   -   -   -  

  • anime freak

    @ Amako:

    hvala na preporuci :) baš sada gledam na mangafox stranici, plot seems very interesting :) svakako ću pročitati kada uhvatim vremena :)
    :*

    < 3

    avatar

    12.05.2015. (20:59)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Ja iskreno nemam ništa protiv toga. Odnosno, smatram da nije baš profesijonalno imati vezu unutar posla, tj. dok još uvijek radiš negdje i taj netko je tvoj student. Za kasnije nemam ništa protiv. Kad on/a završi školu i više nemaju taj odnost: prof/student, mogu raditi što god žele... :)

    Prošlo je solidno ;) Nešto kasnije napišem post s obzirom da dugo nisam, ali sada se moram pomalo spremiti da idem do vrtića razgovarati sa drugom odgajateljicom za zadnju aktivnost. bljak.

    Puseko :)

    avatar

    14.05.2015. (12:18)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Nešto novo ;)

    avatar

    19.05.2015. (18:39)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    novo.

    avatar

    22.05.2015. (02:16)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Aaaa gdje si ti? ;)

    avatar

    30.05.2015. (11:48)    -   -   -   -  

  • Slytherin Granny

    ma nisam je ni ja citala, pa ne znam moze li uopce biti preporuka xD
    jednostavno mi se jedno vrijeme vrtilo po tumblr-u...and, well, curiosity, i guess x)

    nadam se da si se rijesila kreativne blokade (sto se pisanja tice) =3
    ja jos uvijek nisam, ali valjda ce me krenit sad kad pocne ljetni ispitni rok >.

    avatar

    10.06.2015. (17:58)    -   -   -   -  

  • ed hunter

    hvala na sjajnom komentaru i ispričavam se što kasnim s odgovorom gotovo dva mjeseca, ali eto u što se blog.hr pretvorio...
    Inače, ne studiram filozofiju niti se previše zamaram istom, recimo da je moj način izražavanja prožet određenim stavovima i pogledima na svijet koji definiraju moje textove. Filozofija te može naučiti razmišljati, ali ukoliko nisi u stanju razmišljati, sve je uzalud
    No ne želim završiti komentar u ovako negativnom tonu, stoga pozdrav i do čitanja!

    avatar

    11.06.2015. (00:02)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Hej hej draga :)
    Da te pitam... Imaš li još one priče koje sam ti nekoć poslala...???

    avatar

    07.07.2015. (00:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...