Komentari

matijevici.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • fujj komunisti fujj

    a sto ti znaci RB?

    avatar

    02.04.2015. (09:26)    -   -   -   -  

  • fujj komunisti fujj

    REPUBLIKA BANANA

    avatar

    02.04.2015. (09:27)    -   -   -   -  

  • Neretvanin

    Naj vaznije je da je sa registarskoh tablica na automobile skinut hrvatski grb, a ostali su samo ostaci ostataka. Mnogi ce se sloziti da je Ostoja Rankovic napravio veliki posao.Naj vaznije je da se planovi regije ostvaruju po planu.

    avatar

    02.04.2015. (10:26)    -   -   -   -  

  • Neretvanin

    Eto cujen da je Ostoja Rankovic prominija misljenje o mjenjanju ili skidanju grba RH sa registarskih plocica. Vjerojatno ga je opomenuo Zoki da bi taj potez bio preskup.

    avatar

    10.04.2015. (12:04)    -   -   -   -  

  • Vilibor

    Ajde Gnječ umukni iz svakog ti slova izvire nepismenost i glupost.

    avatar

    14.04.2015. (15:12)    -   -   -   -  

  • fujj komunisti fujj

    Lažni Vilibor je preglupi božo ludi dugandžić čija svakodnevna nastrana sranja i gnjusna odvratna prljava fujjjj vrijeđanja svega hrvatskoga dopušta dvolični ante šprlje. fujjjjj

    kao svom rodjaku. fuj

    a oba su izrasla ispod istog komunističkog fuj šinjela. fujjjjjjjj

    avatar

    16.04.2015. (04:41)    -   -   -   -  

  • Ana-Maria Braim

    Imam gotovo 20 godina rada u policiji. A proglasili me paranoucnom jer sam podnijela kaznenu prijavu protiv predsjednika josipovica, ministara, i svih saborskih zastupnika koji dizu ruke za izglasavanje neustavnih i za gradjane stetnih zakona kojima su omogucili zakonito vrsenje genocida nad gradjanima Republike Hrvatske. Natalitet konstantno pada, prodali su strancima telekomunikacije te narusili suverenitet drzave, prodali su banke, inu, unistili gospodarstvo, radna mjesta, zaduzili nas za vjecno, nekad su neistomisljenike zatvarali na goli otok a danas ako im ne mogu naci neku nepravilnost, proglase psihickim bolesnikom, suicidalnim, te ga na kraju ako ga ne mogu usutkat, ubiju, ionako su mu prisili neku tesku dijagnozu pa se lako zamete trag.

    Kako sam mogla raditi u policiji tolike godine, prije tri godine prosla kontrolni ljecnicki pregled, i onda preko noci postanem shizofrenicar, paranoicar, poremecaj licnosti, idr. , a zatrazivsi drugo misljenje u vinogradskoj naglo ozdravim i sada vise nemam nikakvu dijagnozu. Trajalo je moje hodocascenje u vinogradsku od srpnja. Nece nitko odmah potpisat da ti nije nista, logicno. Odlazila sam na razgovore. Sad mi lijecnik kaze da ne moram vise dolaziti osim na kavu. A onda mi kazu da sam za to imala vezu, da sam potplatila. Alllooo.
    Od primanja mi na racun sjedne nesto malo vise od 1000 kn. Samo racun za struju mi je 450 mjesecno. S cim sam mogla podplatiti i koji bi lijecnik svoju karijeru stavio na kocku radi jednog pacijenta??? Ako tako misle, sto ne tuze mene ili lijecnika???

    Vlast je slast. Zato su me udarili gdje najvise boli. Da bi me izludili. Ali moja je savjest cista. Nije mi lako. Ali istinu se ne moze sakriti. Kad tad izaci ce na vidjelo. Sami mi nije jasno kakvi su to ljudi? Kakav "covjek" moras biti da tako nesto napravis jednoj majci? Da joj oduzmes djecu. I da djeci oduzmes majku bez koje nikad nisu bili. Uvijek je bila uz njih.

    Stisnem zube i idem dalje...jer znam da nisam jedina...mozda drugacija prica...ali smisao isti...misli svojom glavom i nema te...tzv demokracija u hrvatskoj.....

    Владимир Владимирович Путин
    Ana-Maria Braim

    14

    European Parliament
    Ana-Maria Braim
    Marko Mikulic, predsjednik Europske unije!!!
    http://m.dnevnik.hr/…/sasa-radovic-uhicen-zbog-pokusaja-izn…

    !
    8. lipanj
    Ana-Maria Braim
    President of Croatia!

    Josip Turkalj, predsjednik Republike Hrvatske!!!

    Svjedocenje u haagu...
    http://www.uspdr-orao.hr/index.php…
    8. lipanj
    Ana-Maria Braim
    Socijalna sluzba, podruznica Novi Zagreb, soba 27, zajedno sa nadleznim ministarstvom, krenula na neprijatelje djece, na njihovu mamu...

    Na mamu koja ih je rodila, podigla, godinama noci probdjela, svaki slobodan trenutak s njima u parku provela, organizirala im rodjendane, odrekla se svega samo za njihove potrebe...

    I jedna takva majka vise nije podobna biti majka...

    Jedna mama izgubila je svoju djecu, a djeca majku zbog pokvarenih i lazljivih ljudi...

    Doktora i vjestaka koji su je proglasili psihickim bolesnikom samo zato sto je dobro radila svoj posao...

    Zbog zlocestih, lijenih i korumpiranih sudaca Zupanijskog suda u Zagrebu i odvjetnika po sluzbenoj duznosti koji nemaju obraza niti stati pred jednu takvu majku ali zato iz dalekih visina mogu narediti prisilno lijecenje s najopasnijim lijekovima u psihijatrijskoj bolnici jankomir, koji iz svojih udobnih fotelja imaju ovlasti jednu stopostotno zdravu osobu, policajca, preko noci proglasiti tezim dusevnim bolesnikom opasnim za sebe i okolinu bez da su kontaktirali tu osobu ili je vidjeli ili razgovarali sa osobama koje se svakodnevno druze s tom osobom da bi mozda dali misljenje o tome je li to tako ili nije...

    Zalosno ali istinito...

    Da mi se to stvarno ne dogadja, mislila bih da sam u nekom filmu strave i uzasa a ne u pravnoj drzavi koja se zove Republika Hrvatska...

    Jos uvijek sam u prostorima policije koja nista ne radi po tom pitanju, a ja osam sati sjedim i cekam kad ce me pospremiti kao kakav predmet u jankomir...

    !
    12. lipanj
    Ana-Maria Braim
    Stop the war in the world!

    Petak u 22:26
    Ana-Maria Braim
    Njihov spisak za odstrel:

    Tose Proeski, Jadranka Kosor, Radimir Cacic, Ivo Sanader, Dolores Lambasa, Ante Gotovina, Cedo Prodanovic, Zoran Milanovic, Zdravko Mamic, Igor Brneta (pokojni specijalac optuzen za slucaj Grubori)...

    Samo Hari pita tko, pa evo odgovora:

    Pa dobro. Ja ti mislim da neki zlocesti ljudi zele izazvati treci svjetski rat i sada zele sve zaratiti da bi oni na tome zaradili i utjerali ljudima strah u kosti te lakse njima manipulirali.
    Znam da iza toga stoji katolicka crkva sigurno (mozda i druge), zatim su tu velike korporacije koje zaradjuju na oruzju i lijekovima, posebno cijepivima, kojima oslabljuju ljudski organizam, a zatim nam prodaju lijekove za bolesti koje su oni izazvali. To su vrlo zlocesti i bolesni ljudi kad su u stanju napraviti ono sranje u fokusimi. Kad su mogli srusiti blizance, kraj sve te tehnologije

    avatar

    16.04.2015. (05:31)    -   -   -   -  

  • Ana-Maria Braim

    Kad su mogli srusiti blizance, kraj sve te tehnologije koju ameri posjeduju onda znas koliko su mocni. A onda za to okrive alkaidu da bi izazvali rat i na tome zaradili. Oni su ti koji su uveli cipiranje pasa da bi isprobali taj sustav a time su uveli kontrolu nad ponasanjem tih zivotinja. Sada to rade ljudima da bi ih mogli kontrolirati i njima upravljati kao auticima na daljinsko upravljanje. Mislim da su prije tog najavljenog cipiranja ljudi to vec isprobali na nacin da su cipove stavljali u razlicite medicinske stvari, kao sto su stendovi, pacemakeri, proteze, zubi i sl. sto se ugradjuje u ljudski organizam tako da sada medjusobom imamo ljude koji ne upravljaju svojom voljom vec onako kako im je zadano...
    Mogu upravljati vremenom, poslati tucu, poplavu, snijeg, tornado, potres, cega god se sjetis, a onda kazu to je bog...
    Nije to bog, bog ne unistava, to je zlo, bolesni pohlepni ljudski mozak koji otima djecu za organe, da bi oni mogli vjecno zivjeti, koji otima djecu za bolesne orgije...
    Mozda sam u krivu...
    Daj boze... Ali bojim se da sam 100% u pravu... Nazalost...
    jučer u 12:12

    jučer u 21:39
    Ana-Maria Braim
    Dragi Djeda Mraz!!!

    I prosle godine si me zaboravio!!!

    Za ovaj Bozic koji dolazi zelim mir u svijetu,
    miran i dostojanstven zivot svima...

    A imam i plan kako to ostvariti.

    Mi smo ti ovdje jako pametni. Mislim da je to zbog dobrih gena, zdrave hrane, pitke vode, finog vina i domace rakije.

    Zbog toga trebamo uciti i druge, vidis i sam da ta EU ne sljaka.

    Samo trose lovu, donose glupe zakone, nitko nikog ne slusa, nitko nikog ne razumije, a svi se prave da sve kuze, ako tko i razumije pravi se da ne razumije jer ako razumije morao bi onda nesto i raditi.

    Mi imamo iskustva, volje i srca i sto je najvaznije znamo kako.

    Molim te posalji u Europarlament pametne, sposobne i dobre ljude.

    Postavi takve i u nas Parlament i Sabor.
    Takodjer i u sudstvo, jer ono je jako bitno.
    Svima njima daj placu kakvu imaju i europarlamentarci jer sloboda je skupa ali neprocjenjiva.

    Dakle, akcijski plan BOZIC!!!
    Strogo povjerljivo.

    Predsjednik EU: Marko Mikulic.

    EU parlamentarci Marijan Benko, Zdenko Galic, pa mora i Miroslav Markovic jer su njih dvojica nerazdvojni, Nenad Prpic, Vladimir Trivunovic, Drazen Vuger, Danijel Blaic, Mario Devcic...

    Predsjednik RH: Josip Turkalj.

    Predsjednik Ustavnog suda Davor Krapac.

    Gradonacelnik grada Zagreba: Goran Korac.

    Dario Munic, Ivica Nincevic...netko treba cuvati ledja predsjedniku.

    Nemoj molim te ni mene zaboraviti.
    Zelim Bozic provesti sa svojom obitelji i napokon zivjeti u miru odgajajuci svoju djecicu...

    Vjerojatno cu ti poslati i dopunu, ali toliko za sada od mene.

    Lijep pozdrav i mirne i blagoslovljene blagdane ti zelim i uspjesnu novu godinu.

    P.S. Josipovicu posalji jednu barbiku, vec pola godine place za njom, cak se i mediji raspisali o tome...
    Prije 11 sata/i

    avatar

    16.04.2015. (05:32)    -   -   -   -  

  • Neretvanin

    Ti kao naobrazen covjek Spasoje, trebao bi znati da ja nisam zavrsio visoke skole ,pa zato I ne umijem psovati mrtve majke, prijetiti nabijanjem na kolaca itd. Sve su to tvoje poslastice izasle iz partijske skole u Kumrovu. Zato budi malo razumniji I shvati nas koji zivimo od lopate I kranpa.

    avatar

    16.04.2015. (11:58)    -   -   -   -  

  • Krvavac

    Ali ti nedostatak obrazovanja nije prepereka da pušiš Česima.

    avatar

    16.04.2015. (20:29)    -   -   -   -  

  • Neretvanin

    Ti bi Spasoje bio korisniji da upotrebis to veliko znanje I objasnis nama neppismenima, kome I zasto je smetao hrvatski, grb pa je dosao do zamisli da ga ukloni sa registarskih plocica? Kako tebe kao toboznjeg branitela tako nesto nije zasmetalo? Kazi pametni Spasoje sto mislis o tom pitanju, a ako neznas odgovor obrati se Dr Ani Musi za pomoc. Ja necu imati nista protiv ako ti preskkoci u pomoc

    avatar

    18.04.2015. (09:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...