Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • mecabg

    Gde je piće??:) )
    Odličan post...

    avatar

    29.03.2015. (09:45)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    Zašto (li) tvoje fotke tako mirišu na more...?
    Peku u nosnicama...

    avatar

    29.03.2015. (10:38)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @mecabg: Tu je, navrati!
    @GP-ZG: Odat ću ti malu tajnu - prilikom uploadanja fotografija, kliknem na opciju "uključi miris" :-D Hvala ti!

    avatar

    29.03.2015. (17:49)    -   -   -   -  

  • bodulka

    E baš mi je drago zbog novog hobija! K'o da sam znala! Bit će ti ubrzo jasno ;) Do tad - veliki pozdrav!

    avatar

    29.03.2015. (19:05)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Ajme, Brode , šta te opet uvatilo??! Pa vrime prolazi, dašta će ! Najbolje da još uvik imaš mlične zube , oli da vataš tinejdžerice! Adio!

    avatar

    29.03.2015. (20:11)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    A moj prvi sačuvani sastavak seže u vrijeme petog razreda osnovne škole s nadnevkom 7.VII 1955. četvrtak. Vrijeme: Vrlo ružno, bez kiše. Spavati sam otišao u 9 sati :-)

    Što se pak tiče važnosti događaja koji su prošli evo primjer: danas sam na špagu nanizao DVD-e sa snjimljenim sučeljavanjem Josipovića i Kosorice, snimku proslave ulaska u EU i ostale trice i kučine sa svrhom da mi sa balkona potjeraju lakoseruće golubove.

    Treći dio: i sam sam izbacio Dnevnike, Vijesti, talk šoove i fanfare u njima, novine također čitam odotraga i najčešće ostanem na stranicama razbibrige - križaljke. Od TV gledam samo HTV3, od radija slušam samo HR3. Zašto: nema reklama i vijesti.

    avatar

    29.03.2015. (21:43)    -   -   -   -  

  • Neverin

    imaš pravo. I ja samog sebe zareknem kad shvatim da su me uspijeli uvesti opet u kolo tih medija pa onda reagiram sav zgađen količinom idiotluka kao da će to nešto promijeniti. Zato na planinu i na more! Tamo tih kupleraja srećom nema.

    avatar

    29.03.2015. (23:54)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @bodulka: Razumimo se :-)
    @Outremer: Bojim se da si promašio "ceo fudbal" ;-)
    @Semper contra: Odličan izbor! Jedna od blagodati modernih vremena je televizija i radio na zahtjev. Odabereš ono što želiš i uživaš!
    @neverin: A vidiš, ti mene baš oduševljavaš s koliko energije ulaziš u te "bitke" i kako hrabro braniš svoja uvjerenja. Viruješ u sebe i to je dobro, a vrime će ti donit iskustvo i znat ćeš kad triba dodat gas, a kad stisnit kočnicu :-)

    avatar

    30.03.2015. (10:18)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Skroz si u pravu! Život koji možemo nekako ukalupiti smislom,
    postaje besmislen uključujući bezmislice u njegove pore.
    Glasam za isključivanje svih sredstava informacija, ostavljam
    samo glazbu. Ovaj post je istinski smjerokaz nama koji katkad
    zaglibimo u dnevne nebuloze, vukući za sobom negativne nemire.
    Živ i nemiran bio u unom drugom smislu:)))

    avatar

    30.03.2015. (13:11)    -   -   -   -  

  • Mela

    Srećom ja sam uvijek naletjela na tvoje fantastične postove o malim stvarima iz života i uvijek sam bila oduševljena.

    avatar

    31.03.2015. (23:59)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @malo ti malo ja: Evo, osvanuo nam je i 1. travanj, baš me zanima koliko će ti "kreativni" tvorci vijesti danas imati duha :-)
    @Mela: A srećom, ja imam komentatore poput tebe koji mi uvijek donesu dobar vjetar u jedra :-)

    avatar

    01.04.2015. (06:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...