Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • čiovka

    Evo ja ću zalipit osmijeh. :-) :-D

    avatar

    19.03.2015. (18:23)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    Uživala sam čitajući! Toliko toga si napisao,smisleno,pametno što i sama mislim,ali prebacim preko ramena. I evo,ako može kontakt tog frenda za uputiti me u posao " smijatora u pozadini". Upravo sam osvijestila da je to moj životni poziv.Kako nema škole za to!!?? :) Svaka ti je na mjestu,sve pohvale!

    avatar

    19.03.2015. (20:54)    -   -   -   -  

  • Pjaceta

    Prošlo lito san u Ćbeniku vidila i 'tea to go', tako da je oto sa 'life to go' samo pitanje vrimena. A da kojim slučajen živiš u Jamerici, sad bi posta bogat čovik jerbo 'life to go' još niko nije patentira. Možda bi to bilo tako da ti posude neki drugi život - ono, ka u nas 'daj đir'.
    Ma, sve su te amerikanade velike monade.

    avatar

    19.03.2015. (21:06)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Čiovka: Eto, tvoj osmijeh je i meni izmamija osmijeh :-)
    @O-da životu: Pa hvala ti, baš ti hvala :-)
    @pjaceta: Eeeeee, da sam ja uspija unovčiti samo jedan posto od onoga šta mi je sve palo na pamet... A ko mi je kriv šta ništa od toga ne patentiram ;-)

    avatar

    20.03.2015. (06:18)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    I zato ja više ne gledam Dnevnik niti slušam vijesti. Sva sreća da u vrijeme emitiranja raznih Dnevnika postaji (imbecilni) kviz Pet na pet, pa ga onda uz kukuruzne pahuljice (Corn flakes) gledam.
    Inače o nakaradnosti mnogih izraza u hrvatskom jeziku (a tako smo se borili protiv srbizama) mogla bi se napisati podebela knjiga. Obima 'Umjetnih suza' Milka Valenta, primjerice.
    U vezi toga zato vrlo rado gledam u emisiji 1/2 ure kulture gđu Opačić i njezine osvrte na krivu uporabu hrvatskog jezika.

    avatar

    20.03.2015. (10:15)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Ja imam spremne kune za coffe not to go, a ti pripremi vrijeme :)

    avatar

    20.03.2015. (16:14)    -   -   -   -  

  • Molitve

    U ovom slučaju Mikica je stjerana a Bobi je utjerivač.
    U mojim Miljevcima,magarica kad bi tražila partnera,onda bi zivala,narod bi reka da štrica ustima ili mami se,tira se.
    Dalje neću nabrajat.

    avatar

    21.03.2015. (06:36)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @semper contra; o je najbolji recept - isključiti sve moguće vijesti, Ono najbitnije će i tako doći do nas, a sve ostalo je - spam.
    @bodulka: Coffe no to go - sviđa mi se :-)
    @Molitve: Za magarice nisam stručnjak, ali sam siguran da je malo pule najdražesnija beštija na svitu.

    avatar

    21.03.2015. (19:38)    -   -   -   -  

  • suncokretica

    Dekretom bih zabranila novinarima korištenje riječi 'šok, šokantno' i 'nećete vjerovati'....od pet tekstova četiri počinju tim riječima. I baš bi to bilo lijepo jer onda tekstova ne bi ni bilo, oni drugačije ni ne znaju pisati :)

    avatar

    22.03.2015. (06:40)    -   -   -   -  

  • Molitve

    Stručnjak za to nisam ni ja a po tvom pisanju svi su izgledi da si ih putujući ipak sretao pa si nešto mogao i vidit.

    avatar

    22.03.2015. (20:19)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Aj, Brode , ti si ovako učevan i načitan, čini li se i tebi da više pismenosti i pameti ima u Zagoru, nego li u novin prijevodiman di privoditelj-ica navede da je Kleopatra ( 1.st.pr.Kr)odmarala pod baldahinom nakon šopinga. Dobro da nije u svomen ofisu primila i biznismene iz Luxora koji su inkognito ušli na bekdor , prethodno izuvši japanke. Prije si se moga pouzdat da će jedino Vrakturina izdanja bit dobro privedena, ali u zadnje vrime....ajme, ajme.
    Dajder ti nami puliće!!! Adio!

    avatar

    23.03.2015. (18:25)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @suncokretica: Šok i nevjerica na svakom koraku :-O
    @Outremer: Ovo s Kleopatrom i baldahinom ćemo shvatit kao stilsku figuru

    avatar

    27.03.2015. (06:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...