Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Mrvicak

    Znaci da se osjecam dobro. Pozdrav...

    avatar

    12.03.2015. (09:39)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    :) keksualno zadovoljstvo :)
    baš si me nasmijala :)

    avatar

    12.03.2015. (10:09)    -   -   -   -  

  • Čuvarica pinkleca

    preslatki ježići, da se naježiš od ljepote ...

    avatar

    12.03.2015. (10:32)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    haha keksualno...a ježeki so sladki ko med....zagrljaj Tebi!!!

    avatar

    12.03.2015. (22:38)    -   -   -   -  

  • gali

    ma bravo Mrvice,tako triba!:-)))

    KOsjenčice draga pa znan bit fina kad triba isto ko i nefina kad ne triba:-)))

    jesu Pinki,al nisu moji,našla u fajlima svojin punih gifova i koječega još,a zapravo tila san pisat o kihanju ,jer svi okolo mene kišu ko na mlazni pogon,a onda me "strefilo neš o ježovima,sitila san se nekad kad smo se još ono zdravo ,najzdravije igrali po svojin špiljcima,pali mi na pamet Bodo,Bodljica,Finica a svi živili u " Ježev špiljac" ,a sada nekako rasuli smo se pa mi sve neš fali....:-(

    i tebi isto moja Pegi Su zagrljajam :-)))

    a muke ti ježove e sad me moš i ubit ako iman pojma o čem ti ono sad nizvodno vidila da dipliš meni Plovac visokorotirajući Garbunjersaki pl.Garibaldijeviću od Zambezvezija,a srca ti irudova i marangunove one bidne Maree,ajmeee,ajmeeee:.-)))

    prvo ka prvo nisi odgovorija na zagonetku od uzvodno šta san ti zadala kod tebe ko ono kad si ti meni srola;šta je to puna škola đaka,a nitokuda vrata i lipo san ti odgovorila da znan;Šipak!Dakle pojma nemaš,a drugo ko drugo sad ću morat ić se itat di je ta Zambezvezi pa još u Indiji,a da nije kojin slučajen u Himalaje utekla?!:-)))
    a pod treće da .."priđi most al na njem ne gradi...."a jel ,a šta ako je oni visećo ljuljajući simo tamo pa još od trulih dasak sklepan pa zakoraci pa odeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ....nizvodnoooooooooo tin tvojin zambibezijem,jeeeeeeeeeel?!:-)))

    ili oni na čijen samom početku tribaš zaorit a da ni koracnija nisi ;Stani vitre pita bi te nešto.....:-))))

    i pod četvrto; učin za ispit i uzela san si sad tajm out,a ako ga tresnen,onda ću sve sile podzemne ,nadzemne i Univerzumske poslat na te da te zarolaju ko trotul da sve zvizdice usrid bila dana i vidiš i pobrojiš!:-)))))

    avatar

    13.03.2015. (03:54)    -   -   -   -  

  • Moja Moda

    Ja ne volim da mi itko dira vrat... hihi

    avatar

    13.03.2015. (16:35)    -   -   -   -  

  • Just me

    U zadnje vrijeme se najčešće naježim od ljudske gluposti koju moram prešutjeti....ali bar znam da sam živa :-)))

    avatar

    15.03.2015. (20:13)    -   -   -   -  

  • plavi zen

    dobar je to osjećaj, sva koža naježena, a on te pita: ma šta, opet ti je ledeno? ;-)

    avatar

    21.03.2015. (00:08)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...