Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • gali

    ...kada vratima pričepite vlastiti nožni palac vraćajući se od nebitno kuda natovareni ko tovar i onako muški odalamite nogom ta ista vrata ,jer ruke su full zazete ,eee ,a vrata uzvrate udarac i spljeskaju nožni palac između mene i dovratka....i usput osim onog ;...ebem li ti sve po spisku pa sujuć od boli spomenete sve znane i neznane svece ovozemaljske,nadzemaljske i podzemaljske,podvodne,nadvodne ,valne,krugovalne....i onda pride ko gratis desetat solidnih gmo jaja ispusti poda mnom dušu....e, tog trenutka shvatim kako je ovako nešto tek početak onog ;a šta je slijedeće.....:-)))

    avatar

    09.03.2015. (13:18)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    nisam niti jednom zijevnula, ali je zato moja Šuška zijevala sinoć prije spavanja...
    puno pusa tebi, a malenu Carly mi podragaj onako kako sam je dragala kad sam je prvi put upoznala
    hvala ti na lijepom komentaru kod mene :)
    cmok :)

    avatar

    09.03.2015. (14:18)    -   -   -   -  

  • Just me

    Na pitanje "koliko puta ste zijevnuli..." ja odmah zinula ko somčina. Eto odgovora zbog čega zijevamo!!! :-))))

    avatar

    09.03.2015. (14:57)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    mila prijateljice hvala ti na divnom tragu pod mojim ružama... a zijevanje?... zarazno je... ali u tvom svijetu je nemoguće zijevati... uzburkavaš osjećajne vijuge... ovaj pesek zijeva slatko... sjećam se tvoje tuge poslije našeg susreta u Jurišićevoj... njena slika titra još uvijek u mojim sjećanjima... zagrljaj... ti i ja, a ona između nas... :)

    avatar

    09.03.2015. (18:52)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    He-he,to mi je super kad počnemo masovno zijevati.Meni,kad šetam uz more,počne zijevanje,toliko me opusti.

    avatar

    09.03.2015. (19:53)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    Gali moja ODLIČAN zapis a slikica peseka je čarobna...puseeee

    avatar

    09.03.2015. (21:19)    -   -   -   -  

  • Moja Moda

    Lajkam sve teorije, ali ja najviše zijevam kad imam dosadnog sugovornika... ;)

    avatar

    10.03.2015. (00:16)    -   -   -   -  

  • Mrvicak

    Ovaj pas je cudo. Predivno psece zijevanje...

    avatar

    10.03.2015. (05:17)    -   -   -   -  

  • plavi zen

    uopće nisam zijevala, ni blizu...kad već spominjemo zijevanje, jednom su me naučili kad sam u nekom zatvorenom prostoru i puno ljudi je oko mene, pa se zijevanje širi ko neka zarazna bolest, sve dok svima kapci ne padnu na pola koplja, najbolje je kažu par puta pucnuti prstima...kažu da taj zvučni efekt zaustavi zijevanje... :-)

    avatar

    10.03.2015. (22:58)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Za Zjezdicu Galiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

    Zvijezda iz Indije:

    „Život je most.
    Prijeđi ga, ali ne gradi -
    kuće na njemu…“! ;)))))

    avatar

    12.03.2015. (19:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...