Komentari

zenagaza.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • magle dolaze

    Sredstvo opravdava cilj opravdava sredstvo.

    Stav. Plan. Moć.

    Jednom riječju - Jagoda :-))

    avatar

    05.03.2015. (12:30)    -   -   -   -  

  • mecabg

    Poželila sam biti Jagoda :))

    avatar

    05.03.2015. (13:08)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    hvala ti na tragu u tvoj svijet... Jagoda kao @mecabg poželjeh biti ona... sjetih se i Maline... pišeš divno... Ingeborg Bachmann bi ti darovala nagradu... sigurna sam... uživah u tvom štivu... i još jednom hvala na tragu u ovu ljepotu izričaja... :)

    avatar

    05.03.2015. (13:26)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Ne svidja mi se ta tvoja sestrična. Uobražena i samouvjerena , daleko od svih

    avatar

    05.03.2015. (13:41)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    @Dinajina sjecanja - hvala ti puno na divnim riječima. Nije navlakuša, ali malo imam samoupozdanja što se pisanja tiče, makar, naravno, jako volim pisati.
    Uspjela sam postići da se ne opterećujem rezultatom, uživam dok priča nastaje. Čitamo se, pozdrav...:)

    avatar

    05.03.2015. (14:50)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    @Magle - da, lijepo si sažeo u par riječi, to je Jagoda ...:))

    @mecabg - svi to ponekad poželimo ::))

    @Annaboni - nisi jedina kojoj se ne sviđa...)

    avatar

    05.03.2015. (14:52)    -   -   -   -  

  • lion queen

    ja sam nekada htjela biti višnja iz istog razloga :):) danas mislim da bi višnja možda htjela biti lq :)

    avatar

    05.03.2015. (19:18)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Ništa novo, ništa čudno, na svim tim obiteljskim okupljanjima,
    uhvatim se kako ispružene ruke hvatam one što odmagliše
    bez potrebe da meni ili nekim nevažnim obiteljskim elementima
    upute bar pozdrav. Ostanem otvorenih usta, očiju, ušiju i vratim
    se u bazu s utjehom samoj sebi, ma od...i:))

    avatar

    05.03.2015. (21:11)    -   -   -   -  

  • j.

    "svijet je pun ljudi koji znaj šta treba da rade" :)

    avatar

    06.03.2015. (09:35)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    kod nas su obiteljska okupljanja uvijek bila sa 3 osobe: tata, mama i ja...

    nastavi pisati, onako spontano, iz srca i kako ti misli dolaze...
    hvala na lijepom komentaru kod mene :) (tko god mi ostavi komentar, uvijek odgovorim na blogu osobe, koja mi komentira....takav mi je običaj već dugo, ne volim chateraj ispod bloga, no izuzetne situacije prekrše to pravilo) :)

    avatar

    06.03.2015. (11:18)    -   -   -   -  

  • Moja Moda

    Slična ovom okupljanju su bila i okupljanja kod moga svekra. Imali smo i mi svoju " Jagodu " :)

    avatar

    06.03.2015. (12:05)    -   -   -   -  

  • jelen

    Uredništvo se osramotilo stavivši uz članak na naslovnici sliku Lade Nive koja nema veze s ovim postom.
    Što se tiče karavana spomenutog u tekstu, veliš da je "ličio na nekadašnju ladu karavan, velik retro auto", ako odbacimo kao najluđu nemogućnost da se zaista radilo o Ladi, da li je moguće da je to možda bio neki stari Volvo karavan?

    Eto sad ću izreklamirati nečiji oglas na njuškalu, ali ne nalazim bolje slike da li je to ovako izgledalo:
    http://www.njuskalo.hr/auti/volvo-850-karavan-estate-plin-oglas- 9541129

    avatar

    06.03.2015. (14:02)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    jelenko jelen - hvala ti na komentaru, ma ja sam opisala prvi dojam koji sam imala o autu, kad sam ga vidjela, nebitno je koji je, poanta je da sam vozila najstariji, jer mi novi šefica ne bi dala, nisam neki vozač

    avatar

    06.03.2015. (14:53)    -   -   -   -  

  • jelen

    da... naravno, razumijem da je poanta čitave priče nešto drugo. Mene je jednostavno obuzelo taj segment gdje se spominje ladoliki karavan jer to je nešto jako mistično, a ladu nivu kakvu su stavili na nalovnici imam i ja, tj. imao sam dok nisam rasprodao po dijelovima :-))

    avatar

    06.03.2015. (15:48)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Drago mi je; Matoš i Proust su mi nadraži od Milane....Pozdrav, L+B+G

    avatar

    06.03.2015. (16:24)    -   -   -   -  

  • Razmišljanja jedne žene

    Ima nas svakakvi pod kapom nebeskom.
    Ako zanemarimo pojedince koji uvijek strše, druženja su lijepa. Naravno, one koji strše zanemarimo.
    Pozdrav

    avatar

    06.03.2015. (18:36)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    hvala ti što si došla u moj trenutak, što si ostavila trag ka tvom svemiru... uživam čitajući tvoje štivo... sretna sam što si ti u mom prepoznala traganje za izričajem bez patetike i plitkosti... da, teško je opisati nostalgiju i sjetu... one imaju tisuću lica... mjenjaju se iz trena u tren... uranjanje u tkivo emocija... da to činim već destljećima... i osjećam mjenja se njihova energija, nameće mi novu geometriju izričaja... a ritam?... pokušavam one zaboravljene otkucaje srca pretočiti u riječi... moj komentar tvojoj "Jagodi"... da postoji jedna divna pjesnikinja, Ingeborg Bachmann... njena pozija i njeno štivo je oplemenilo vrijeme moga traganja za izvorištem ljepote... a takvih umrlih, neumrlih žena ima u povijesti poezije... Nely Sachs, Slvia Plath... naša Vesna Parun... snažni izričaji bez patetike i sebeljublja... pisale su srcem... i ucrtale tragove ženske poezije... divno je što su bile i što još uvijek hrane našu znatiželju... svaki puta kada uronim u njihovu poeziju događa se novo osjećanje osjećaja... novi doživljaj stare ljepote... ma hvala ti draga što smo se susrele u ovome ovdje i ovome sada... :)

    avatar

    06.03.2015. (19:22)    -   -   -   -  

  • double-trouble

    koga nema, bez njega se može...

    avatar

    06.03.2015. (22:45)    -   -   -   -  

  • Riba Luca

    Svi mi imamo poneku Jagodu :)

    avatar

    07.03.2015. (01:29)    -   -   -   -  

  • Mela

    Glavno je da je tebe tvoja limuzina odvela na obiteljsko druženje. Tko zna koje je planove imala Jagoda i tko zna s kome ? Ti si joj daleko i nije čudo da te je zamijenila.

    avatar

    07.03.2015. (15:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...