Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Neverin

    se sjećaš ove scene?

    https://www.youtube.com/watch?v=M2SuiGJAEoE

    avatar

    04.03.2015. (09:22)    -   -   -   -  

  • Lou Salome

    Sad će tebi jedna od dvije spomenute poručiti "kako te iskreno i kršćanski žali". To je pitanje trenutka. :)

    avatar

    04.03.2015. (10:25)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    Hahahaha, koji sinkronicitet :-).... Vidiš, u oš-u u koji mi ide potomak, ispada da je neki školski akt iznad Zakona o obrazovanju, da ne nabrajam sada nadređene zakone, ionako su abitni. Pri čemu je pedagog jasno i kao u rukavicama dao do znanja da će braniti instituciju, hahahahahaaa, kao svi ste vi pikzibneri, a ja ću bezočno lagati pred svima vama jer onaj koji nešto tvrdi je jedan a nas "institucije" (pri tome misli samo naravno na akt unutar dotične škole, ne na sve škole kao institucije) je više. Jasno, sve u onom NDH-ovskom stilu: uvijek su glavni počinitelji djeca koja imaju npr. ADD (u što mnogi profesori ne vjeruju, doslovce tim, riječima NE VJERUJU U ADD), a tako vjerojatno isto ne vjeruju da dijete koje se uspješno othrvalo leukemiji nema krhke kosti i slobodno se onako 'muški' može pohrvati s kompićima iz razreda. Roditeljima tog dječaka su onako, na neviđeno, prilikom dolaska u školu nakon godinu dana nastave u kući ti nevjernici poručivali, da kaj sad, nek se snađe, to je život... Kaj, pa ne bu ih valjda sad netko uvjeravao u ono u što oni ne vjeruju... I jasno, ponovno počne ta ista nebulozna spika o bacanju svojih križeva na tuđa, doslovce medicinski dokazano bolesna leđa. A sad čekam daljnja poskliznuća nevjernika :-)....
    Glavno da si ti nama opet zdrav, jedar, čio i pun vrlo bitnih zapažanja na temu vjere. A motao mi se jučer neki post kratak na temu tko ubija satiru - ubija život. Pa eto ga ovako jezgrovito onda kod tebe :-).... Možda se netko IPAK nađe uvrijeđen :-)...

    avatar

    04.03.2015. (10:53)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    U posljednje vrijeme vodim polemike s katolički angažiranim laikom...za komentare sam već preumorna. Nema ni kapi krvi više u meni.
    Ali drago mi je što si ozdravio!

    Koristim ovu priliku kako bih obavijestila svekolike komentatore da tražim novi stan za jednu osobu u našem gradu, a inače sam pouzdana (o čemu bi Pero sigurno posvjedočio). Nemam sreće sa stanovima već mjesecima i u ovom trenutku očaja obraćam se vama u nadi da će to iznjedriti neku pomoć. Ništa s otpadajućim pločicama i neravnim zidovima, moj OCD to ne bi podnio. Zauzvrat obećajem da ću opsesivno čistiti stan i da ću pušiti samo na balkonu.

    avatar

    05.03.2015. (08:43)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Možda, možda ti mogu pomoći - javi se na mail.

    avatar

    05.03.2015. (09:51)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    LOU - Čini se da me toliko žale da me ipak ne nalaze dostojnim ni obavijestiti koliko me žale. Dogurao sam do toga da budem izgubljena ovčica do te mjere izgubljena - i zabludjela - da (kao prva i jedina u povijesti i teoriji kršćanstva!) čak posve nedostojna evangelizacije i spašavanja! :D

    avatar

    05.03.2015. (14:54)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    NEVERIN - a interesantne su i ova te ova
    SAMOHRANA - lijepa naša bornirana

    avatar

    05.03.2015. (15:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...