Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Dinaja

    dobro ti jutro... slatka pričica... sudbonosna ukosnica i hej ne diraj moje kekse... sjetih se knjižice, olovka piše srcem... mrvice odaju animu candidu djeteta... neiskvarenost duše... čin bez predumišljaja... razmišljanje dječaka kao u Antićevoj poeziji... od njih se uistinu može naučiti kako se voli... :)

    avatar

    27.02.2015. (06:50)    -   -   -   -  

  • križar

    MA KLINCI SU ZAKON- I ONDA ODRASTU.VILO MORSKA KAD DOĐEM NA TVOJ BLOG KAO DA SAM U BAJCI I OPET DJETINJE VJERUJEM U ČUDA!UGODAN TI VIKEND! TO ŠTO TIPKAM VELIKIM SLOVIMA NIJE VIKANJE NEG MI TASTATURA RIKAVA!

    avatar

    27.02.2015. (09:15)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    čuvao je torbu, ali dobio je smiješak za nagradu :)

    hvala ti na lijepom komentaru kod mene :) cmok!

    avatar

    27.02.2015. (12:38)    -   -   -   -  

  • Moja Moda

    Je li stvarno napisao " sumljivo "... inače, iskren do daske: ovisnost je jača od ljubavi :))

    avatar

    27.02.2015. (17:46)    -   -   -   -  

  • Bolji zalet

    Ma baš joj je moga dati te kekse! :)
    Hvala ti na komentarima o glavatoj želvi.

    Gledala sam dokumentarac o dupinima u Japanu, mislim da si i ti mislila na tu groznu priču kada si pisala o njima, strašno...

    avatar

    27.02.2015. (18:40)    -   -   -   -  

  • gali

    da,znam draga DI i u pravu si,svaki puta kada me se nešto duboko ,preduboko dojmi kao i ovaj dječak koji je daleko ,predaleko iznad svojih vršnjaka,uvijek pomislim na onu ; "Pogriješio nebi svijete kada bi u sebi prepoznao dijete" ali ovaj mladi momčić ima ono "nešto",nešto što jednostavno pklijeni ,izvire iz njega samoga,a da vjerojatno niti sam nije svjestan što je to.Upravo sam pročitala jošjednu njegovu priču sa kojom je otišao na Lidrano i jednostavno nevjerojatan je...

    avatar

    02.03.2015. (03:26)    -   -   -   -  

  • gali

    jest MOd ,stvarno je napisao " sumnjivo" i tu sam i ja jednostavno stala...
    i inače izdvaja se iz okoline svojih vršnjaka kako govorom tako i razmišljanjima,jer kad god upitam primjerice; Što ćeš biti kad odrasteš,djevojčice mi odgovaraju; učiteljica,ja ću raditi u vrtiću z a malu djecu,ja ću biti kuharica,ja ću se voziti u avionu ( misli valjda na stjuardesa) ok,dečki u pravilu odgovaraju;policajac,kapetan broda,igrat ću nogomet,ja ću biti trener itd,a ovaj malac ,a tako Velki kaže,citiram;" Ne znam,kada nema posla."...a odličan je đak ,sve petice...
    Puno razmišljam o njemu i mislim se....zapravo uopće ne znam što da mislim osim da sam oduševljena čitajući njegove radove,jednostavno tako.

    avatar

    02.03.2015. (03:33)    -   -   -   -  

  • gali

    nisam gledala taj dokumentarac Zalete moj,inače strastveno volim dupine i vjerujem da su najpametnija ikad živuća bića na ovoj Planeti,gotovo jednako kao i morske konjice ,a i oni su pred istrebljenjem,uloviš li pak malo slobodnog vremena svakako pročitaj knjigu Adriana Kezelea; Dupinov san ,te još jednu njegovu; Tajna i Oblak i shvatit ćeš tada o čemu ja to tebi sad

    avatar

    02.03.2015. (03:37)    -   -   -   -  

  • gali

    ih Križarkice draga,samo ti piši kako god ,nebitno jesu li i kakva su slova,da tek vidiš mog laponju ebate ko da je netom ispa sa solunskog fronta,pola tipka fali ,rešeto od tastature,al pogađan ko alajčauš frane bareza svojedobno,časna rič!
    I da znašda čuda postoje i virujen u njih slipo i bezgranično,eto,a ovaj špiljac moj jednostavno je Onaj kojimdišem i iz kojeg crpim energiju,jer duboko virujen u nešto očemu nebi sada,al jednom ...buden samonek ulovin mrvu zraka,samo mrvu krušne mrve

    avatar

    02.03.2015. (03:47)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...