Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • Annaboni

    Divno si Arsenov stih upotrijebio : nazivnik ti je za sve napisano i slikama dato.
    Ali, ovo sa hvatanjem bika.......hmmm čini mi se Sizifovski , pa makar bik bio samo običan čovjek.

    avatar

    22.02.2015. (19:18)    -   -   -   -  

  • O-da životu!

    Ma ovo za broj cipele i godine nisam znala.Imam još nešto fore...
    Dobar,odličan post,fotke,sve,ali ovo za cipele,zar sam morala pročitati!? :)

    avatar

    22.02.2015. (19:33)    -   -   -   -  

  • SarahB.

    Kako imam jako malu, majušnu nogu...ovo s cipelama prerasla sam odavno :-) al me puno puta nešto izbacilo iz cipela, zbog čega dugo, dugo nisam osjetila pravi o k u s........ ....o mirisu da ne govorim...
    Al da samo malo sada, ma na desetak minuta, odmorim na kojoj od ovih stijena koje si nam ovdje prilijepio, svi bikovi skupa s rogovima mogli bi me momentalno moliti za milost :-)))
    Puse velike...ti već znaš točno kome :-)

    avatar

    22.02.2015. (19:48)    -   -   -   -  

  • Bolji zalet

    Divan post. Naveo je i mene na razmišljanje. Broj godina mi je odavno prošao broj cipela, a ja i dalje naivno mislim da još imam za sve vremena. Ove divne slike, Arsen i tvoje mudre rečenice uljepšale su mi ovu kišnu večer. :)

    avatar

    22.02.2015. (19:49)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    SUPER post....i baš si odlično napisao...samo čuvaj zdravlje...to je najvažnije , prvo Ti onda sve ostalo!!! slike so Ti preljepe...Kišni Pozdrav!!!

    avatar

    22.02.2015. (19:57)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Annaboni: Sizif se ipak bavi malčice drugačijom vrstom posla :-)
    @O-da životu: Ha ha ha, ne moramo sve shvatiti doslovno!
    @SarahBernardth: Poljupci već putuju prema sjeveru :-)
    @Bolji zalet: Hvala, to je lijepo čuti
    @modrina neba: Priroda je prelijepa, a ja se samo trudim da je "zarobim" u svoj aparat. Ponekad uspije, češće baš i ne :-)

    avatar

    22.02.2015. (20:25)    -   -   -   -  

  • Mela

    Svaki put me oduševiš. Lakoća tvojega izražavanja i neopterećenost čine tvoje postove pravim remek djelima. Pridruži se blogoknjizi. Zavrjeđuješ nekoliko stranica.

    avatar

    22.02.2015. (23:17)    -   -   -   -  

  • geomir

    Za piće pošalji poštom!
    Neću još da se nalazimo, ča je siguro, siguro....
    jer da sam Kiklop broj postola bi mi bio manji od godina!! :-))))

    avatar

    22.02.2015. (23:35)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Pusti Arsena (makar je u pravu), više po planinama i zelenjave na tanjuru (kažu da i resveratrol iz vina ima tu neke prste, ali ne vjeruj im više od 2-3 dcl) i nema nikakvih bolesti.

    avatar

    22.02.2015. (23:58)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Strpi se još malo. Čim se prvi put hitiš u more pasat će te i Arsen i "godine". A ova boja na slikama... Baš za izbit zrak iz pluća od temperature! Jedva čekam :)

    avatar

    23.02.2015. (06:57)    -   -   -   -  

  • dnevnikJR

    Dobar post..cesto uljuljkani u svakodnevicu zivot prihvaco zdravo za gotovo..Zivot nas svako toliko podsje&ti, ali je jako dobro da i jedni druge podsjecamo, kao sto si ti ucinio svojim postom...Mislim da je zahvalnost na svakom trenutku koji smo "Ovdje" dobar pocetak za ostvarenje punine zivota:-)

    avatar

    23.02.2015. (09:31)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    ja imam drugačiji problem: neprestano jurim nekamo, proganja me osjećaj da neće biti dovoljno vremena za sve (ni to nije dobro, zaboraviš uživati u stvarima, samo juriš).

    avatar

    23.02.2015. (09:56)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    aj priznaj ljudima, onu jednu jedinu bužu - bužicu, koju je Arsen i ostavio svima nama na pokušavanje, Ti fino elegantno popuniš, i više se nema što reći, ni kime ni čime. ;-D

    avatar

    23.02.2015. (10:07)    -   -   -   -  

  • Seek Another Land

    Odlično
    (još jedna s malim stopalom...)

    avatar

    23.02.2015. (10:14)    -   -   -   -  

  • j.

    i ja sam zapravo nedavno prošao brojku, iako sam ovu pjesmu istinski prvi puta doživio još na dvije trećine brojke :) ... navike u životu nisu loša stvar, jer bez osjećaja sigurnosti, makar i lažne - ne bismo mogli; ali kako u svemu u životu valja imati mjere, valja i u tome: svako malo iznova učiti jesti, hodati... :)

    avatar

    23.02.2015. (10:18)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Točno u dušu, kirurški precizno, po sredini srca. Kako biti pjesnik poslije Arsena kad je on opisao SVE?
    Imam kompletan opus A.D. Za svaku, zaista za svaku, priliku može se u tom opusu naći odgovarajuća pjesma, odgovarajući stih.
    A tebi savjetujem: ako još imaš snage uhvati tog Bika-život za rogove. Jer vijeme ide i dolaze dani kad više nećeš moći uhvatiti ni puža za rogove :-)!

    avatar

    23.02.2015. (11:35)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    Ni ja nisam znala ovo s brojem cipela (nitko, čini se, nije znao, a tako je efektno rečeno), a već sam sasvim nadomak toj granici (i ja imam malo stopalo :)).. U svakom slučaju, pohvale za ovaj kratak, a nevjerojatno sadržajan post! Sve si pogodio 'u sridu' (od kaveza do Arsena)! :)

    avatar

    23.02.2015. (15:19)    -   -   -   -  

  • mecabg

    Kažeš život ti je zabavan dok su ti cipele veće od broja godina??
    Uzimam kredit i kupujem sutra dvije barke. Cipele ću baciti. Neće meni broj godina kvariti guštanje života:))
    Vidim da si malo se družio sa gripićem. Dobro je da je otišao, daleki mu put.

    avatar

    23.02.2015. (16:46)    -   -   -   -  

  • Moja Moda

    Ja sam bika zgrabila za rogove, a pojma nemam koji broj cipela nosim...Welcome back :)

    avatar

    23.02.2015. (17:57)    -   -   -   -  

  • Decy

    Come on !!! Obična gripa, pa panika...Sve treba laganini...ima vremena ;)

    avatar

    23.02.2015. (17:58)    -   -   -   -  

  • plavi zen

    Svi se olako prepuštamo struji, pa nas nosi, dok ne zapnemo ....pa se onda pitamo, jači ustraju a slabiji se i opet prepuste struji... :-)

    avatar

    23.02.2015. (21:09)    -   -   -   -  

  • suncokretica

    A oduvijek mi bilo drago što imam mali broj cipela :(((
    Prošle godine sam 'potrošila' ukupno 5 dana na sahrane...i dok sam putovala 500 km na jednu razmišljala sam - gle kako sad imam vremena...a vremena je trebalo naći ranije...ali, jbg opet je sve po starom...
    A tebi želim da tog bika čvrsto zgrabiš za rogove, ipak, pričekaj malo dok ojačaš :)

    avatar

    23.02.2015. (22:53)    -   -   -   -  

  • afrika

    Neka je bolest otišla a "bodulka" je dobro rekla siguran sam da je u pravu.
    Iako su u mene cipele ko peraje i ja sam nekako skoro dostigao broj no svako vrijeme nosi nešto svoje da te lomi il oporavlja zato biram ono što oporavlja ,- carpe diem, tako je najbolje. Lijep ti pozdrav i svako dobro

    avatar

    23.02.2015. (23:54)    -   -   -   -  

  • Zack

    Ja prije kažem da nešto srignem nego da koristim riječ ima vremena. A o Arsenu sve najbolje. Dobro si to rekao, kako sada biti pjesnik kada je Arsen sve opjevao? Teško, zaista teško. :)

    avatar

    24.02.2015. (07:20)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Pih, ta nemojte kaz'ti ! Mora da taj grip izgleda k'o da ste vasceli zavitlani u vaseljenskom brodu . Adio!

    avatar

    25.02.2015. (11:01)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...