Komentari

skrpun.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Annaboni

    Žao mi bilo one suze u desnom oku : ili je iskrena , ili je nažuljala umjetna trepavica od kojih se ne rastaje.

    Žao mi je, što dvoje odrasle djece nisu bili na predstavljanju kao što su Obamine kćeri bile. Obitelj je i Jakov i djeca.

    Žao mi je onih primitivaca koji su žviždali Mesiću i Jospoviću jer nas ONI nikad nisu vodili u propast, kao što nas je HDZ ovska vlada vodila u svojim mandatima .

    Žao mi je, što uzvanike Klema, Glogoškog, Thomsona i Bandića vidim medju uzvanicima s pozivnicom, Kriminalni milje u drugom redu! Krasno

    Žao mi je puno toga , ali neka je služi dobro zdravlje i razum i neka ne misli, da su naši plaćenici u Ukrajini svete krave kojih ne može opozvati nazad!

    avatar

    15.02.2015. (22:41)    -   -   -   -  

  • Gorkić Taradi

    Meni je žao što među komentatorima nije bila Milka Babović!

    avatar

    16.02.2015. (08:09)    -   -   -   -  

  • Urshula

    41. članak Ustava. i otkad to nekatolici nisu vjernici??? ili sam propustila sarkazam?

    avatar

    16.02.2015. (08:35)    -   -   -   -  

  • vacaguare

    Uzvanici nisu smjeli baš puno čavrljati među sobom, zbog mogućeg utjecaja na svjedoke.

    avatar

    16.02.2015. (08:54)    -   -   -   -  

  • Shelly Kelly

    Nastavi niz... : Snjeguljica, Milanović, Trnoružica, Mačak u čizmama, Kolinda, _______ Voli naš narod bajke... ute, nate, podate...

    avatar

    16.02.2015. (09:45)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...