Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • Annaboni

    Zgodno ti je ovo " plaćam piće...."

    Sve ostalo mi je poznato i uvijek fascinantno. Jabuku dakako nisam vidjela iz bliza , a vjerojatno i neću nikada

    avatar

    31.01.2015. (12:42)    -   -   -   -  

  • Mela

    Ne trebaš mi platiti piće za ovo što ću iskreno reći: Obilaziš predivne krajolike, a ispričaš ih ljepše od nekih književnika. Svaka ti je riječ na mjestu. Svaka fotografija potkrepljuje doživljeno. Sretan si što si takav čovjek.

    avatar

    31.01.2015. (12:42)    -   -   -   -  

  • SarahB.

    Kad je lijepo oko oka, lijepo je i oko srca, a kad su oko i srce povezani, nastaju ovakve fotke i ovakvi postovi...:-)
    Ja čeznem za Pragom, a toliko još neosvojenih brda oko mene...ccc Sarah....

    avatar

    31.01.2015. (13:23)    -   -   -   -  

  • Neverin

    nemalo sam se ugodno iznenadio kad sam saznao da je Bucavac veliki zaštićen od strane UNESCO-a...

    za Kremik sam odmah išao poviriti da vidim zašto se brdo zove po kremenu :)

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.450429765035306.1073741825.221 303097947975&type=1

    avatar

    31.01.2015. (17:16)    -   -   -   -  

  • geomir

    Da si reko da je to bardo kod Samobora i da ne govorin Varbovaški,
    onda bi, barž i jo reko da mu ime pročedi od .... krempitih!! :-)))

    U mojemu jaziku "kremik" je moli šćapić, biće od kremena,
    ča se stavi u "fajerzag" i kad se potare iskri
    i užeže pavier natopjen u benzinu. Ili sada plin.

    Ovo somo zatuo da ne bidu bloger(ke)i navolili u Primošten na krempite!! :-)))

    avatar

    31.01.2015. (17:25)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Ovo nisu čista posla, jerbo tebe uvik zapadne da djiraješ i zajebaješ se uzduži popriko, a ja more ćutin samo priko slike, jerbo me okova led na barenko minus dvajset , i do te me mire smrzlo , da ti neman snage niti kakovu lektiru priporučit, ka na primjer Ulickajinog Daniela Steina prevoditelja, oli Kazus Kukockoga. Adio!

    avatar

    31.01.2015. (18:46)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Trebao bi nać nekog povoljnog dobavljača bočica. Fino kad kreneš nekud patinat nakrcaj ruksak i buteljiraj miris pa ga prodaj ovim sirotim kontinentalcima - egzistencija osigurana ;) (dogovorit ćemo proviziju za ovako briljantnu ideju :D)

    avatar

    31.01.2015. (19:14)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Brrdo je jedanod rijetkih hrvatskih teksttova koji me držao od prve do posljednje stranice. Baš sa ležala na traumatologiji preko puta lika:)

    avatar

    31.01.2015. (20:31)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @annaboni: Nikad ne reci nikad... u stvari, treba to tako govoriti. Jer kad dovoljno puna ponoviš "neću nikad" onda ti se baš dogodi suprotno ;-)
    @Mela: Pa hvala, malo sam se zagrcnuo ;-)
    @SarahBernardt: Kako ti znaš lijepo satkati čipku od riječi :-*
    @neverin: Mislim da je Bucavac za sada kandidat za prijem u UNESCO, a je li službeno i primljen - hm, to mi nije poznato, morat ću se dat u istraživanje :-)
    @Geo: A ne ne, pokraj Samobora je brdo kremšniti, a krempite su drugi part postoli :-D
    @Outremer: Ajde ajde, bit će barenko žepovi puni, ne virujem da se mukte smrzaješ ;-)
    @Bodulka: Provizija dogovorena!
    @ljelja: Eto!

    avatar

    01.02.2015. (15:58)    -   -   -   -  

  • Outremer

    A, razbojniče , ni kune ne vidin , a Starčevića , samo u knjizi iz povijesti! Pari volontiranje ! Adio!

    avatar

    01.02.2015. (20:51)    -   -   -   -  

  • suncokretica

    Ajd da bar na slikama vidimo nešto lijepo i mi sa sivog i maglovitog kontinenta :))

    avatar

    01.02.2015. (21:55)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Slike oku ugodne, a opis dušu liči, nemam šta dalje:)))

    avatar

    02.02.2015. (17:50)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Kod nas stigo snijeg, dakle ništa od A dani su nam sve duži i topliji.
    Brdo sam posudio u knjižnici jučer. Uskoro krećem u čitanje.

    Najljepša slika: Primošten poput palvetnog kita.
    Najvrednija (za mene): Jabuka. To još nisam vidio na fotografiji.

    avatar

    04.02.2015. (10:44)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Outremer: Pihhh, ima i drugih valuta ;-)
    @suncokretica1: Stvaramo zalihu pred novom provalom oborina :-)
    @malo ti malo ja: Dovoljno, sjedi pet!
    @semper contra: Srećom, imam zoom zoom :-D

    avatar

    04.02.2015. (21:07)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...