Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • gali

    " Vidjeti svijet u zrnu pijeska
    i raj u divljem cvijetu,
    držati beskraj u dlanu ruke
    i vječnost u jednom satu."

    / Wiliam Blake /

    avatar

    30.01.2015. (00:48)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    dobro ti jutro... da mila na tisuće vrata otvaramo da bi otkrili, spoznali, osjetli pojavnosti u sebi i svijetu ukojem živimo... fenomenologija percepcije... fenomenologija uma... razotkrivanje istine... snagu pjesme Wiliama Blake... cijeli univerzum se zrcali u nama... raj i pakao nosimo u sebi... anđela i demona... poeziju suza i oceana... vrata srca se otvaraju iz nutra, stojimo na vrata vremena... iza nas prošlo ispred nas dolazeće...
    Predivan je tvoj tekst draga... otvara vrata duše... prisjetih se pjesama Koje pisah davno davno

    vrata zatišja...
    Na ognjištu uspomena izgara zadnji panj, toplina miluje želje, a tvoja slika nestaje u dimu dogorijelog sna. Moje misli su danas preglasne za tišinu koju želim, slavim slobodu, a osjećam tugu davnog rastanka i čujem vjetar koji je one davne noći odsvirao requiem, ugasio zadnji lumin na oltaru želja i prosuo pepeo nedosanjanih snova. Ti, to su bili snovi i vjetar na seoskoj cesti i ruka na ramenu u kinu. Ti, to je bila sreća i suze pri oproštaju, traženje blizine, dugi telefonski razgovori i pisma iz tuđine. Ti, to je bila ljubav, ali nije bio život. U igri s ljubavi smo mnogo investirali, ulagali dušu, žrtvovali srce i izgubili san, a dobili život. Da, bilo je to davno, produljila sam djetinjstvo do ženskosti i iz sobe pune plišanih igračaka jurnula u život, noseći pepeo djevojaštva u buketu bijelih ruža. Gazeći po snijegu u lakiranim cipelama željeli smo sreći odrediti smijer, pobijediti hladnoću. skidao si cvijeće iz moje kose, stavio si ruke na moja leđa, voljela sam dodir tvoje kože i sudbinu i decembar i vjerovala da ćemo plivajući uz rijeku pobijediti prolaznost. Velika srebrena lopta zapletena u plavoj mreži čuvarice snova zapali krijesnice, razbi tamu zaborava. Čista ljepota naših zadnjih susreta se noćas prozirnim ljestvama spustila s neba i dotaknula moj prozor. Zamagljeno staklo zasja očima sreće. Probuđena zagrljajem svijetlosti osjetih uspomene, tragovi ljubavi oživješe na ružićastom satenu pored mene.

    "Odakle dolazi ljepota" Dijana Jelčić- Starčević, Zagreb, 1987.
    poglavlje "Vrata zatišja" str, 35.

    avatar

    30.01.2015. (04:52)    -   -   -   -  

  • nečmenjanka

    VRATA SNA

    U ovim skučenim
    odajama
    gdje dane
    provodim
    teške,
    koračam na sve
    strane
    vrata tražeći
    pješke. .....

    Draga @gali , ovo je početak moje nove pjesme ....
    Inspirirala si me i dala mi vjetar u leđa te je napisah
    u trenu .... možeš je u cijelosti pročitati na mom blogu ....

    Želim ti da otvaraš vrata dječije šarena
    i još puno smijehom ispunjenih dana ....
    A crna vrata čvrsto zaključaj pa ključ podaj
    dubinama ....

    avatar

    30.01.2015. (05:52)    -   -   -   -  

  • križar

    ma duuuuugo te ni bilo, morska vilo,ja jedino staklena vrata ne volim jer sam si nos slupala zabivši se u njih, i jedanput sam ko luđak obilazila jednu staklenu zgradu tražeći vrata! Nek si ti nama ponovno tu!

    avatar

    30.01.2015. (10:37)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    hvala ti mila na uvijek poetičnim komentarima... usrećuješ... sretni smo i Zdenko i ja što smo te upoznali in vivo... mila tvoja divna vrata modrine dotaknuše leptire sjećanja u mojoj glavi... uskovitlale se misaono osjećajne slike... zgusnuše se destljeća u trenutku ljepote... uzburkala si i @nečmenjankin emotivni, poetski um... začudno je tvoje poslanje... dolepršaš, opldiš izvorište ljepote a onda te dugo nema... u tome je tvoj divota... nezaboravna si... tvoji tragovi ne blijede u našim sjećanjima... kao da si uvijek tu... kao da bdiješ nad našim srcima... hvala ti na tome draga... svu sreću svijeta ti želim... :)

    avatar

    31.01.2015. (07:15)    -   -   -   -  

  • NF

    od mike antića sam naučio da postoji trik za svladati svaku prepreku, od tada nisu problem ni zidovi, a kamoli vrata, a ruže nisu moj prvi izbor kao ni iščitavanje simbola, kompozicija mi se sviđa :P

    avatar

    31.01.2015. (20:39)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Haj, Galić! Puna škola đaka, a ni od kuda vrata... ? ;)))))

    avatar

    01.02.2015. (16:26)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Haj! Mi o vučici, a vučica na vrata... Rekoše, da su od zlata... :-))

    avatar

    01.02.2015. (16:28)    -   -   -   -  

  • gali

    znan ; ŠIPAK ti je odgovor! a sad slušaj vamos;

    da :vazeli se za rukomlate i ošli u život....?!ajme,ajmeee,oćeš reć u škuribanduuuu,jeeeeeeeeel!:-))))

    Evo ti jedna ratna uprav sad:

    Naaaas dvaaa brataaaa
    skupa ratujeeeeemoooo
    ne plaaaač seeeejooooo
    ako pogineeeemooooo.
    Smoootaaaliii smo i Daaruuu iii Maaanduuu
    pa škooorcaliii u škuribandu!

    eto ti sad pa drž Garbunjeru da bili Garbunjeru sporomotajući zrakomlatni torpedno pogonski!:-)))

    avatar

    01.02.2015. (21:35)    -   -   -   -  

  • gali

    EEE Križarkice moja draga, a šta ako "pilu okreneš naopkao " pa zamisliš da si ti ,ona ili xy upravo Ta ruža koja čeka........:-)))

    avatar

    01.02.2015. (21:36)    -   -   -   -  

  • gali

    NflO ,s tobom ću naknadno o ovoj tvojoj opserve bikoze sad mozgan neš...:-)))

    avatar

    01.02.2015. (21:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...