Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • gali

    Pokuca jutro na prozor i kaže:
    - Pogledaj gdje je sunce,
    dok se ti izležavaš ,mali vraže,
    ono pozlaćuje vrhunce.

    Dolazi da ti u oči zaviri,
    zlatnom vrpcom poveže kosu,
    a onda se na tvom jastuku smiri
    i ostavi ti sjaj na nosu.

    Možda će da ti šapne o suncokretu
    što pod prozorom okreće glavu,
    da ti ispriča priču o svom žarkom ljetu
    kroz nebesku daljinu plavu.

    Ili će da te poljubi i promrmlja: šuti
    i snove sanjaj rane,
    a da ti oblak te snove ne pomuti,
    svijetliće na sve strane.


    a ovo ti je od Šukre,toliko da znaš Ti jedinstveni,neponovljivi čovječe!

    avatar

    24.01.2015. (00:14)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    gali draga... dušo moja rasolakala si me... otišao je divan čovjek i drag prijatelj... neponovljiv, da... ostaju sjećanja i njegov glas, pjesme koje odišu dobrotom i vječnom ljubavi... ne mogu, još uvijek ne mogu napisati epitaf njegovu biću... previše boli uspomena... evo je jedna davno napisana Zdenkova pjesma...

    Odnesite me braćo u nekom jedrenjaku
    u starom jedrenjaku negdje daleko
    i ostavite me samog s mojom gitarom
    neka mjesto mene živi drugi netko.
    Odnesite me braćo u neko drugo vrijeme
    gdje ništa više nije po starom
    i izgubite negdje na otoku nekom
    mene sa psom i gitarom.
    A ja ću vam za uzvrat
    pjevati o sreći
    i moliti ne prilazite blizu.
    Odnesite me braćo na drugu planetu
    nevjerna je meni ova zemlja stara
    na drugoj planeti sretni ćemo biti
    moj pas, ja i gitara.
    Odnesite me braćo iz ovog života
    sve što voljeh tu bez traga nesta
    izgubite me negdje s mojom gitarom
    il'bolje ukopajte s mjesta.
    A ja ću vam za uzvrat
    pjevati o sreći
    i moliti ne prilazite blizu
    ...

    pjeva je Ibrica sa gitarom...pjevao ju je i pri našem zadnjem susretu sa Kemicom na Dolcu... pred Potepuhom... tri prijatelja, tri velika srca, strune gitara... mjesečina i zvijezde...

    Kemica se vratio među zvijezde...

    carpe diem draga prijateljice... :)

    avatar

    24.01.2015. (05:11)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    uf Gali moja UVJEK idu oni najdražji, najbolji....neka počiva u miru Kemice!

    avatar

    24.01.2015. (09:50)    -   -   -   -  

  • gali

    Kemina pisma -Sirena- je sa albuma Dalmatinska šansona Šibenik,nove skladbe 2002.god., pisma koja se iz nekih razloga nije izvela na festivalu i tako ostala uskraćena za ev. nagradu i skoro neprimjećena.
    Vrhunski Kemo,J.Fiamengo i .S.Kalogjera koji potpisuje aranžman dodali su joj patinu koja
    mi je ostala neopisivo draga,a mila moja Pegi-Su,moja poimanja o odlascima u velike se razilaze u misaon plovanjima od većine,sigurna san u to,ma šta i ma tko o tome mislio.Svojevremeno smo puno puta raspravljali o tome i svaki puta bi redovito dobila "balunon u glavu",zato ovaj put samo ću reć da san silno jako,od puno do prikoviše ljuta i bisna i razorna kad mi otplove ovako na bum-tras-tres kad smo se posli druženja i pisme raspolivali svaki svome plovu,svaki svojoj brazdi,kako god.....Ljuta san i gotovo!

    avatar

    25.01.2015. (15:30)    -   -   -   -  

  • gali

    da draga Di,
    međ zvijezde međ kojima najsjajnija je,
    međ oblake da talasa
    ko i uvijek kako samo On to znade,
    bez pompe,bez galame
    bez parade.

    NE,nemoj mila suzom,nemoj!

    Znaš onu njegovu;....napiši jednu ljubavnu,nek nešto novo bude,samo nek ne bude suza,na to smo navikli ljude.......
    a na tom,ili u tom polju TI si najjača,zato nastavi radovati ,jer mene si ovom Zdenkovom pismom razveselila ,a da ni sama ne znaš koliko i zbog nje,a izbog sebe same ,vrijeme je da napravin đumbus u ovom svom špiljcu ,a pismu ovu svakako spremim u svoj little top secraet diary imediatly....e sad san ga ono baš,kako bi rekla moja Gonzalesica;Aj spik ingleški veri gud.
    a Ibrica, e sad si me našla,sve je bilo fino i krasno dok je imao Arčibalda,al otkada je nabavija Medonju od pasa .....uf,al baš aaaauuuuuuu.....uf.
    U životu nisan vidila veće stvorenje toga roda.

    Zadnji put me skoro spešta kad smo se longitudinalno kolateralno raspravljali o skalinama,baladama....ma ko bi sve to sad,al oraspoložila si me i hvala ti .

    avatar

    25.01.2015. (15:43)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    Nježni Pozdrav mojoj mrižici!!!

    avatar

    25.01.2015. (21:06)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Lako mu bilo među Zvjezdama! Svemir mu bio naklonjen!

    avatar

    27.01.2015. (11:34)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    eh nije otišao samo Kemica...otišao je i meni predivni Demis onaj ko je pjevao Goodby my love Goodby....sječaš se....pusa od Andreje:))

    avatar

    27.01.2015. (18:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...