Komentari

matijevici.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • krvavac

    Ne dajte se bandi lopovskoj !

    avatar

    31.01.2015. (18:09)    -   -   -   -  

  • Euro

    Meni se cini da svi ovi sa snimka imaju fakultetsko obrazovanje sveznalci,pa Kako to sad glumetanje naivci nisu znali da se kurs valute na vaulutu mjenja svako nekoliko sati.Ismijavali su euro zajamnike nek sad faxeri placaju .Visoko skolovane budale.

    avatar

    04.02.2015. (07:30)    -   -   -   -  

  • Zanimljiv naslov!

    "TKO NE IZAĐE NA NEDJELJNI REFERENDUM U PLOČAMA TAJ JE "ZA TERMOELEKTRANU".''

    Tko nije s nama taj je protiv nas!

    Je li to tako?

    A što je s onima koji su izišli i glasali ZA TE????????????

    Što su oni???????

    Inače - definitivno PROTIV sam TE!

    avatar

    07.02.2015. (09:58)    -   -   -   -  

  • Euro

    Kad prestanete jedno mislit drugo govorit tree radit petljat I lagat,a bit hrvat onda kad vidite korist ondace vam I bit bolje.Poznat je sindrom balkanskog puvadzije I bahatog ponasanja,ali kad ga stigne pravda on trazi krivca I optuzuje druge .Moj radni dan 6 do 6 sa pocinkom za uzinu 4 sata koja koristim za daljnje skolovanje.Formuliram dan Kako I na koji nacin ,sa pitanjem sto sam korisna ucinijo za svoju obitelj.Utjehu vidim u kuci mog strica sestero djece,bez mjesecnog primanja ponosno veselo pjeva.Njegova djeca ne oskudjevaju I svi su zbrinuti pa pomisao da ih netko zaposli ne pada na pamet .Investirali u proizvodnju a ne u luksuz koji I'm sad na kraju Pravi zadovoljstvo!Bog mi dao skromnost.Hvala!

    avatar

    07.02.2015. (23:39)    -   -   -   -  

učitavam...