Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Annaboni

    Ni Ameri se nisu riješili sindroma Vijentnama .

    avatar

    22.01.2015. (23:39)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Tko je jednome heroj, drugome je zločinac... uvijek bilo.

    avatar

    23.01.2015. (07:06)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Da, da. Norac, Gotovina, i druge herojske ličnosti. Štonob rekla S. Drakulić, ne bi oni ni mrava zgazili. Samo tu i tamo ponekog Srbina, Iračanina, ili pokojeg drugog votever mrava.

    avatar

    23.01.2015. (08:34)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    Ako ga je Sarah preporučila onda mora da je dobar.
    To je otprilike kao da mi ga je preporučila sama KOlinda ili možda LIon Queen. Ili blenderica?

    Iako, režija Clinta Eastwooda teško da može biti loša.
    U privatnom životu vjerojatno se s njim ne bih složio, kažu da je zagovaratelj slobodnog nošenja oružja!?

    Namjerno ne ulazim u problematiku veličanja ubojice jer film je film, umjetničko djelo koje svatko može tumačiti na svoj način.
    Npr. film čijim se naslovom diči moj nick, kao i većina filmova Sergia Leone-a ili Quentina Tarantina...

    Btw. neki dan na tv-u je bio odličan film Hannah Arendt, nije baš da je u direktnoj vezi s ovim filmom i postom ali već nekoliko dana razmišljam o njemu pa nisam izdržao da ga ne spomenem.
    Možda bi netko sustavniji i analitičniji od mene mogao povezati ova dva lika, mislim na snajperistu i Eichmana, naravno!?
    Radi se naime o "banalnosti zla".

    avatar

    23.01.2015. (13:26)    -   -   -   -  

  • alkion

    Ne ubirem poantu posta? Nekom prilikom, ne da mi se sad skrolati po svojim postovima, napisah post o čuvenom njemačkom pilotu iz Prvog svjetskog rata (Crveni Barun). Čini mi se pod naslovom: Kome se divimo?
    Zašto ne ubirem poantu posta? Imam nekoliko pitanja:
    Da li nam post želi ostaviti neke naše zaključke i određenja po izboru? Tko je zapravo pod upitnikom i što je nit oko koje se očekuju komentari? Redatelj filma? Glavni lik iz stvarnog života i njegovi memoari? Poruka filma (vrlo upitno jer, pretpostavljam, podosta nas nije film vidjelo)? Neprihvatljivost dodijele Oskara filmu koji tretira takvu tematiku?
    U mom postu o Crvenom Barunu sam pokušao korelirati njegovu vrhunsku tehniku pilotiranja i smrt vrlo velikog broja pilota koji su se sukobili s njime.
    Nadalje sam pokušao nabrojati nekoliko povijesno dokazanih VELIKANA (Filip i Aleksandar Makedonski, Cezar...) i zapitao se (budući su nam ratne rane još uvijek nezacijeljene) koliko su pripadnika svoje (ljudske) vrste zapravo ti povijesni velikani unesrećili, pobili, kolike familije unesrećili, razorili i uništili, te koliku ulogu u takvom jednom trenutku povijesni odmak čini tu i takvu "istinu" probavljivijom? Hoće li ljudski rod, s dovoljnim povijesnim odmakom od današnjeg trenutka, i Hitlera smatrati samo još jednim vrhunskim vojskovođom?
    No, da ne lamentiram o tome previše pokušati ću dati svoje viđenje odgovora koje sam, usput budi rečeno, sam i postavio.
    Redatelj? Poznavajući redateljski opus Klinta Eastwooda, vjerujem da je film složio vrlo gledljivo i da je, u stilu velikog broja holivudskih ostvarenja (pojedinac protiv svih) dao razloga da uđe u predložene za Oskara. Ne vjerujem u nekakav preveliki dramski zaplet, a još manje u jako duboku psihološku složenost glavnog protagonista.
    Glavni lik i u filmu i u stvarnom životu mi je apsolutna nepoznanica. Iskreno, svatko onaj tko si uzme za pravo, bez obzira na razlog sem samoobrane, oduzeti nečiji život, za mene nije normalan. Ako se još usput hvali da se zabavio onda ga svakako treba liječiti.
    Treba li filmu ovakve tematike dodijeliti Oskara? Bez da pogledam film to mi je nemoguće reći, ali svakako sam za to da sama tematika zavređuje vrlo duboku analizu, pa i film. Zašto ne?
    Napominjem opet, nisam ubrao poantu posta pa sam nadrobio svakakvog sataraša... Molim upute za uporabu...:)))

    avatar

    23.01.2015. (16:53)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    zar poante mora biti, odnosno, zar uvijek svugdje mora biti servirana? većinom smo svi odrasli ljudi @alkion, svatko neka misli svojom glavom i dolazi do vlastitih zaključaka. ovdje je bila riječ o čistoj asocijaciji, naišla sam na priloženu vijest o filmu koji slavi američkog snajperistu iz Iraka, što me trenutno podsjetilo na Tarantinov film Nemilosrdni gadovi u kojemu nacisti također filmski slave svog snajperistu. pomislih, stvarnost koja oponaša (meta)film. ironično. većinom je obrnuto. sjetih se dakle toga, pa rekoh: idem reći da se sjetih, idem reći na što me podsjetila stvarna priča. a što općenito mislim o slavljenju ubojica, kad je takvo što na stvari, prilično je jasno.
    sam film još nisam odgledala da bih o njegovoj kvaliteti, o redatelju ovim povodom nemam potrebu iz istog razloga, o opravdanosti ili neopravdanosti nominacija i nagrada ne mogu prije nego prosudim kvalitetu filma.

    avatar

    23.01.2015. (20:21)    -   -   -   -  

  • alkion

    Dakle poante je ipak bilo? stvarnost koja oponaša film. ironično. većinom je obrnuto.
    A poantu sam nekako navikao u tvojim postovima i gotovo uvijek je kirurškom preciznošću izsecirana i postavljena. Slijedom toga posumnjao sam u svoju inteligenciju i sposobnost uočavanja iste. Nakon toga sam tražio zagonetku i u čemu je "kvaka". Opet slijepa ulica. Morao sam pitat, a kako su me učili da nema stupidnih pitanja to za pitanje nije bila potrebna neka hrabrost, zar ne?
    Naravno, dao sam si i malo slobode izlupavati se i svojim nekakvim promišljanjima...:)))

    avatar

    23.01.2015. (20:32)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Vojnici su školovani ljudi s diplomom za ubijanje.
    I onda je logično da ih slave oni koji su ih školovali, o njima pjesme pjevaju, romane pišu i filmove snimaju.

    avatar

    23.01.2015. (22:35)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    Stvarnost je film, knjiga, pjesma... Onog trenutka kad sam počela zapažati u današnjem svijetu ljude koji doslovce izgovaraju riječi iz romana pisanih najmanje 50 godina ranije (a i više!) (ne mislim sad na citate u nekoj raspravi, tipa tko je bolje zapamtio), shvatila sam da je umjetnost jedina istina, kako god se ona nekome dopadala ili ne... Da bi uopće netko mogao sa sigurnošću ustvrditi 'što je pisac/autor' htio reći, morao bi imati doista nadnaravne moći. E, a takvih na svijetu ima barem 75% :-)))... I istina je, jasno, samo ono što su oni sami iščitali iz toga :-)))... 'Ja sam tvoje metastanje, ti si moje metastanje, i da nije takvo sranje, ja bih te ljubio...' :-))).... Tako, recimo, pjesma Idola o uzajamnoj čokoladi poprima sasvim drugo značenje, osobito stih "i da nisi tako mlada, ja bih te ljubio"... :-)))... Nakon toga čovjeku (i ženi) jedino preostaje okrenuti se čokoladi.. Inače, upozorena sam da je neki dan bio dokumentarac o Hannah Arendt, koji sam, jasno, propustila.

    avatar

    24.01.2015. (15:12)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @DLZ, @mamo, iako sam ga imala silnu želju i namjeru pogledati, zbog iscrpljenosti od posla i prehlade jednostavno nisam mogla dočekati film o Hannah u onu vampirsku uru u koju HRtovci inače imaju običaj staviti filmove vrijedne gledanja :0(

    avatar

    24.01.2015. (20:37)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @modesti
    Zato sam investirao u DVD rekcorder pa snimim film koji se emitira u bilo koje vrijeme. Zgodno je ako je neki dobar film i na Nova ili RTL jer onda lijepo preskočim ili izbrišem reklame. Uživancija.

    avatar

    24.01.2015. (21:48)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @semper, da, mogućnost snimanja je odlična stvar, pogotovo zbog preskakanja iritantnih reklamnih blokova od 15min. nemam recorder, ali većina digitalnih receivera danas ima tu opciju. samo, znaš što mi se desi? kao i ovaj put, krajem dana budem toliko umorna i/ili preopterećena da zaboravim podesiti na snimanje. a nekad me zbog manjka vremena i ono snimljeno čeka mjesecima. imam cijeli popis stvari koje želim na miru pogledati (pročitati), ali jednostavno ne stižem.

    avatar

    25.01.2015. (09:22)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @Annaboni, teško da će se ikad riješiti dok produciraju nove Vijetname.
    @Fotografi, ma tko bi rekao, ako nije dan onda je noć.
    @Alžbeta, anđeli, skroz na skroz.

    avatar

    25.01.2015. (09:43)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    @modesti
    Meni je lakše, u mirovini sam pa imam više vremena nego ti. Što se tiče programiranja najčešće u petak pregledam TV program u studiju (posebno HTV3; Bunuelova godina) i onda isprogramiram cijeli tjedan. Nema toga baš puno za gledati pa mi ne oduzima previše vremena. Ako mi se poklope dva snimanja imam u rezervi i VHS rekorder. Snimljeno, ako mi se dopadne spržim na DVD i gledam kad mi se hoće. Često i preko laptopa na moru gdje nemam svu tu 'skalameriju'. Zahvaljujući tom postupku ove sam godine uspio skinuti gotovo sve filmove Bergmana.
    Nadam se da te nisam zamorio s duljinom komentara. Stoj mi dobro.

    avatar

    25.01.2015. (14:56)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    dapače @semper, uvijek mi te drago čuti. svaka čast, odlično si se izorganizirao.

    avatar

    25.01.2015. (20:07)    -   -   -   -  

  • Neverin

    ovo mi nema smisla komentirati, znamo se dovoljno da znaš moje stajalište. Pišem ti da ti čestitam na referendu protiv termoelektrane :) iako vjerujem da nije gotovo tu. Isto tako pratim stuaciju u Plominu.. samo da se Čačićevi planovi rasprše...

    avatar

    26.01.2015. (13:44)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    tenks @neverin, Pločani su rekli svoje, samo, kao i uvijek kada diktira profit, ne znam gaji li u ovoj zemlji još itko iluziju da se sluša glas njenih građana.

    avatar

    26.01.2015. (19:28)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...