Komentari

skrpun.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Annaboni

    Preko 160 stranaka i strančica na 4.5 milijuna Hrvata i Hrvatina.
    Pravaša ima 5-6 ( po regijama formiranih )
    A Ruža ?

    Ko zna koji bumbar je na nju sletio i
    svoju stranku oplodio.

    Živo naš proračun i novci koji idu strankama !

    avatar

    17.01.2015. (23:34)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    svi smo mi ofce, kako god okreneš

    avatar

    18.01.2015. (07:39)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    da, "konzervativizam" u kombinaciji s "moderno" djeluje kao oksimoron.

    avatar

    18.01.2015. (12:32)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Nemoj ti da smo mi ovce ako volimo ruže. Ruža je starinski ali nije
    konzervast cvit, miriše, a ako nisi oprezan bode, zato triba pazit.
    Ruža se također ima pravo prisađivat, volja te u pitare, volja te u vrta,
    u vrtlu ima mogućnost za pušćanje korjenja, a ako ne želiš da pusti
    korjenje, jednostavno je drži u tisnu. Ima ruža, ovi' moderni, šta uopće
    ne mirišu, ne uzgajam takve, volim one šta oko sebe šire miris...,
    a biće da ti uopće nisi mislijo na cviće, baš sam obespućena:)))

    avatar

    18.01.2015. (16:13)    -   -   -   -  

  • Gorkić Taradi

    Rožica sem bila, rožica već nebum. Da mi leto mine, ja već cvela nebum.

    avatar

    25.01.2015. (20:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...