Komentari

goto.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Goto - šumski čovjek

    e!

    avatar

    16.01.2015. (00:10)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Nisi ti Ken : ti si ratar , ribar , mizantrop , mulljator , manipulator , čovjek iz plavog šuškavca uhljebljen koznakadainakojinačin kojemu smeta
    gospodin , koji ne vozi traktor, ne muze krave , ne uvlači se u šupke hrvatskih guzičara i grabežljivaca , koji ne prodaje sebe u igrokazima NATO-a i ne tapka svoju ženu po guzici ko što Barbika tapka glavu svog debelog Jakova.

    Sad lijepo spavaj K E N E

    avatar

    16.01.2015. (00:41)    -   -   -   -  

  • Goto - šumski čovjek

    Ja sam onaj koji jesam (ali ti to nećeš razumjeti)
    e!

    avatar

    16.01.2015. (01:04)    -   -   -   -  

  • Goto - šumski čovjek

    to s josipovićem ... podsjeća li on tebe na tita? mene podsjeća na djeda kojeg nikad nisam imamo (sijedog djeda na čelu države, vodi narod -- narod hoda ...narod staje ... on gura narod ... moj djed poluparazit)

    ponosan sam na svog djeda!! nikad nije bio blentav i nije zurio ispred stomaka (punog zna se čega)

    avatar

    16.01.2015. (01:10)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Ti si kesten ???

    Jel' onaj Krležin ( Čežnja ) ili onaj Vincekov ( pire ) ???

    Volim kesten !

    avatar

    16.01.2015. (07:27)    -   -   -   -  

  • Goto - šumski čovjek

    ja sam vjetar (u kosi), šapat (razuma) u desnom uhu ... (na lijevo uho dolijevam vrelo olovo ... liječi nagluhost) :)

    avatar

    16.01.2015. (09:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...