Komentari

sandravulin.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • shadow-of-soul

    ''Tko bi radoznalo rastvarao
    nebo i zemlju
    Hoteći pronaći
    Taj maleni ključ?''


    - tajne su oduvijek bile privlačne...

    avatar

    10.01.2015. (10:43)    -   -   -   -  

  • SarahB.

    Lijep dizajn :-) Divan naslov.
    I pjesma u kojoj se baš u pravoj mjeri izmijenjuju svjetla i sjene,
    kao u životu prepunom suprotnosti.
    Mene je asociralo na jednu pjesmu koju volim
    Fjodora Sologuba:

    Voli me vedro ko što voli zora
    kada iskri smijehom, kad biserom gori
    Obraduj i nadom i prozračnim snima
    i tiho zgasni u pramenju dima

    Voli me tiho, ko što voli luna,
    bestrasna, s hladnim sjajem liskuna.
    Osvjetli svijet moj čudom i tajnom,
    odmor na putu mračnom i beskrajnom..

    Voli me jednostavno ko što voli kiša
    i moja i ničija, poljupcem sve brža.

    Zagrli, predaj se i dalje traži.
    Kad ne voliš, idi- ne boj se, ne laži..

    avatar

    10.01.2015. (13:21)    -   -   -   -  

  • sandra.vulin

    Hvala Shadow I Sarah

    avatar

    10.01.2015. (15:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...