Komentari

sandravulin.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • shadow-of-soul

    ''Da luda sam
    Kada Tvoju sliku u mislima
    Kao kolaž spajam na tuđa ramena''


    - dugo sam opet čekala tvoju poeziju, tu nevjerojatno neobično lijepu i jedinstvenu poeziju, hvala ti, draga Sandra...

    avatar

    08.01.2015. (12:08)    -   -   -   -  

  • elwa hr

    tko bi to mogao reci

    avatar

    08.01.2015. (13:41)    -   -   -   -  

  • FrancescaDelbiancoPhotography

    Ovo je nešto najljepše toga stila što sam u zadnje vrijeme pročitala.. prekrasno ... pogodi ravno u dušu ...

    avatar

    08.01.2015. (16:33)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    prekrasna poezija mlade hrvatske pjesnikinje Sandre Vulin-Petković opet me oduševljava, kao i prije 3 godine kad sam se prvi put susrela sa tim biserom

    avatar

    08.01.2015. (17:22)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...