Komentari

smisao-zivota.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Goga i Mario

    Onaj ko ne može živjeti u zajednici ili kome ništa nije potrebno, jer je dovoljan sam sebi, nije dio države, te je ili zvijer ili Bog.

    (Aristotel)

    pusa.....:))

    avatar

    13.12.2014. (15:01)    -   -   -   -  

  • Yoni

    Ja baš isto ne znam za kog bi' glasala pa sam zaključila da bih i ja nekaj mogla naškrabat kao mudru izjavu na izbornom (nevažećem) listiću. Čitala sam neki dan u Večernjaku intervju s Viliborom; on je zaista dete koje slabo kopča mnoge stvari. Mireli Holy npr. najviše zamjera što je popustila pred zelenom mafijom pa dala ostavku na mjesto ministrice; to se zove informiranost! Na kraju ga novinarka pita, što misli o gay brakovima, a njegov je odgovor: o tome ću se izjašnjavati kad postanem predsjednik, sad ima puno važnijih stvari za rješavanje. Dečko ne kuži da to tak ne ide. Sad ili nikad. Napisala sam kod sebe post Država kao HAL 9000, morti bi mogel u njem nać zrnce istine, makar ne vjeruješ u astralne sfere. ;-) Pusa... :))

    avatar

    16.12.2014. (01:01)    -   -   -   -  

  • deeksha

    Tko nije zvijer? Ispod sve ugladjenosti i finih manira skrivena je zvijer. Vidim to radosnom vijescu!
    Divlja, neukrocena zivotinja! Sretan je tko je izbliza sagleda, zivot mu postaje jednostavniji. :)))
    Mozda ipak ima nade za nas? :)

    avatar

    16.12.2014. (08:23)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    @goga
    ...e, ljubavi moja, Aristotel je podržavao robovlasništvo i nije smatrao da društvo temeljeno na drugačijim odnosima može opstati, a to je zaključio poznavajući ljudsku prirodu, i velikim je dijelom bio u pravu... ljudi uistinu nisu, na globalnoj razini, dokazali da su sposobni stvarati zajednicu koja se ne temelji na robovlasništvu, kapitalizam je samo sofisticiraniji oblik robovlasništva... a kaj se tiče države, čovjek ne mora biti dio države, naprotiv, trebao bi težiti suprotnom, jer država je najgora vrsta ljudske zajednice...

    ...pusa :))...

    @Yoni
    ...ne poznam gospona Vilibora, kao ni ostale kandidate, a dojam koji u javnosti ostavljaju na mene sažeo sam u izmjeni njihovih imena na svom kvaziglasačkom listiću :)... Vilibor uistinu odiše neiskustvom, političkim naravno, u njegov aktivizam ne sumnjam previše, iako sumnjam u sve... i bolje mu je da ne ide u politiku, da bi opstao mora napustiti svoje ideale, jer ako ih ne napusti brzo će otići iz politike...
    rijetko sam na blogu, kad uhvatim vremena pročitat ću tvoj post o državi... za mene je država sredstvo održavanja hijerarhijsko-eksploatacijskih odnosa, kao takva je nastala i kao takva opstaje... odnosno, zajednica u kojoj se ljudi porobljavaju da bi služili ekonomsko-političkoj "eliti" (vlasnicima i čuvarima kapitala), naziva se država...

    @deeksha
    ...svi smo zvijeri, i u nadi nam je spas, a nada je.... :)

    avatar

    18.12.2014. (20:14)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    Po svemu sudeći - u toj jedva jadnoj mogućnosti izbora prevagnut će ostrašćenost, a ne razbor i bar šansa boljitka za sve.
    A "pobjedu" će slaviti kao da su Boga za bradu uhvatili.

    avatar

    24.12.2014. (15:33)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...