Komentari

mosor2.blog.hr

Dodaj komentar (146)

Marketing


  • Bergaz

    Sad ja pišam od smijeha!
    Ovo je definitivno bolje od slično strukturiranog radijskog prijenosa neke tekme (kad se mora "crtati" kaj se dešava)... i daleko duhovitije od neke domaće sapunice.
    Makar je, realno, "za plakati"...

    avatar

    12.12.2014. (02:14)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    A je, skužio sam ja bio tvoj upis koji mi je na to pokušao skrenuti pažnju još prije nego što je frka pravo i počela (u biti i neovisno o njoj, dao si to kao jednu svoju teoriju od inače), odmah nakon što sam prvotno se kod tebe oglasio. Nisam te poslušao ne zato što nisam registrirao i ubrao upozorenje, nego zato što ne dijelim ovo tvoje viđenje od inače, ne čini mi se nimalo uvjerljivim. Jednostavno to nisam uzimao za ozbiljno (niti mi je moguće).

    ''Kako razlikovati trola od osobe koja nije u stanju pratiti raspravu, individue deficitarne inteligencije, obdarene tvrdoglavošću (skraćeno: idiota)? To katkad i nije lako: treba obratiti pažnju na fine detalje - netko tko se doima pametnim, a onda naprosto ne kuži najjednostavnije činjenice vjerojatno vas vuče za nos. Netko tko se pravi idiotom radi manipulacije potajno povlači pametne poteze.''
    Jedna se stvar ne uklapa. Definicija gore ti je u kontradikciji s tezom. Teza kaže da LQ nije glupa kao što zvuči, nego se samo pravi - bivajući iza kulisa superpametna, na način trola, uspješno izvevši ovakvu jednu manipulaciju extraordinaire. U definiciji, međutim, kažeš da je trol koji nas vuče za nos netko tko se inače doima pametnim, pa onda samo u vidu iznimke najednom biva glup. Dok kod Lion Queen upadljivo izostaje ta diskrepancija. Tko je kad iz njenih usta čuo pametnu, inteligentnu rečenicu? Veliš da se iz razloga namagarčivanja samo pravi glupom kao tava svih ovih pustih godina, sve otkako se pojavila? Ali element neuvjerljivosti onda imaš već i u maloj vjerojatnosti tako besprijekorne konzistentnosti na velikom uzorku. Pretvaranje je teško, zahtjevno; da se samo pretvara, probile bi tu i tamo izdajničke pukotine inteligencije, zabljesnula bi povremeno duhovitost, neki genijalan kalambur - dok kod nje evo nikad ništa, prazan skup bez greške. Gdje su obučili takvu majstoricu? U MI5?
    I sljedeći element neuvjerljivosti, koji je i glavni razlog zašto nikada nisam mogao ozbiljno shvatiti teorije (zavjere) te vrste: za koga ili što da je neki MI5 obučavao ovakvog maga od agent provocateura? Za blog u Hrvata? Hahaha. Budimo realni, blog.hr je jedno prilično opskurno mjesto. Ne treba nam davati sebi na važnosti tog tipa. Jesi skužio razliku u posjećenosti u ovisnosti o tome je li post na naslovnici blog.hr (mizerno) ili je dolje u zapećku dnevnik.hr-a (kvantni skok)? Misliš da je ''političkim strankama, vladama, velikim firmama i drugim interesnim skupinama'' jako stalo do toga što se piše i kakvi zaključni dojmovi ostaju po zakucima blog.hr.a? U, alaj ih zabole, prosto ne mogu spavati na miru dok ne znaju da su u suvom zlatu platili pravog profesionalca, koji će godinama uspijevati održati masku krajnje tupače bez i najmanje pukotine, samo da bi aktivno oblikovali taj promil promilovog promila javnog mnijenja.

    avatar

    12.12.2014. (03:48)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Ali sviđa mi se kako si posložio kronologiju ''operacije'' i klasifikaciju učesnika - to si baš dobro. Uz dva propusta, jedan manje važan, drugi više.
    Primijeti da je LQ svoj post objavila više od dva sata prije mog reagiranja na njenu optužbu (prvo kod tebe, a malo potom, kad sam skužio prenesenost teme, i kod nje). Što znači da ti točka 10. ide prije točke 9., odnosno da faktički ne stoji ono što si opisao kao njen ''mastorski trol-potez'': da je otvorila temu o špijunaži kod sebe ignorirajući moje objašnjenje. Ne, otvorila ga je prethodno tom objašnjenju, bez dakle neke dijabolične trol-genijalnosti u čekanju na moju reakciju pa otvaranju baš uz ignoriranje (kako si to sugerirao).
    I drugi propust: krije se u točki 15., tvojoj ocjeni zaključnog salda - da je ''gazdarica'', samo ponavljajući svoje u netaknutosti logikom, zaključila meč u svoju korist (dok ''rezignirani protivnici omamljeno bauljaju ringom''). A da? Nisam znao. To si sasvim proizvoljno. Sigurno da ga je zaključila u svoju korist... iz perspektive njene, perspektive valjda Odmakičine, Tocine, itd., odnosno perspektive ''površne većine'' u čiji si se kut stavio pri ocjenjivanju salda. Iz nekih drugih perspektiva opet ne, a čuli smo i za ono sapienti sat, itd. I to je poanta: stvar je perspektivistička, a ti ju evo iznese kao s pretpostavkom o postojanju jednog, ne-perspektivističkog, definitivnog i jedinog meritornog rezultata, a to je onaj iz kuta ''površne većine''.
    Sigurno da je Lion Queen - kako veliš stavljajući se opet u taj kut - izašla neokrznuta. Ali to ne treba objašnjavati teorijama zavjere o profesionaliziranosti trolova, nego se to unaprijed znalo, jer tako uvijek bude, jer tako ne može ne biti, elaborirano je to otkad. Svi smo vidjeli sto puta one forvarduše s aforizmom Duška Radovića (''kad je netko glup, ne možete mu to ni dokazati''), Marka Twaina (''never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience''), ili uostalom još puno puno prije, Blaisea Pascala (''Otkuda to da nas jedan hrom čovjek ne ljuti, jedan hrom duh nas ljuti? Otuda što hrom čovjek priznaje da mi idemo pravo, a hrom duh veli da mi hramljemo.'') A preporučio bih i kratki video Johna Cleesea (kojeg sam taman 8-og zakeljio, kao da sam ih nanjušio ;)).
    Ukratko, privid trijumfa (iz određenog kuta, dakako) ne zato što se tobože samo prave glupima, trolajući, nego zato što je to bitna struktura relacije - naprosto proizlazi iz dinamike postavljanja gluposti u odnosu na, da kažem izrazom iz Hucovog citata tamo, inteligenciju koja je pokušava sustići.
    Nešto s čime se svjesno računa (ili barem ja svjesno računam), još dok se ulazi, a da to ipak ne znači da se nema svoj račun u ulaženju.

    avatar

    12.12.2014. (04:00)    -   -   -   -  

  • missillusion

    Smijala sam se do suza na ovaj post, odličan post! Ali nažalost, ne pretjerano točan.
    LQ je jako zapaljiva osoba, impulzivna i što na umu, to na drumu. Ući ću samo u taj aspekt. I jako voli HDZ, kao što žene kriminalcima pišu strasna pisma u zatvore, tako ona iracionalno i do zadnjeg daha voli i brani HDZ. I svaka prigoda da o toj ljubavi priča kao zaluđena tinejdžerka je dobra prigoda, pa tako i tvoj blog.

    Evo jedne anegdotice mog jako dobrog pamćenja, iako ovime riskiram update ili post o sebi kako je i ja špijuniram. Napisala je prije dvije godine LQ post upućen SDP-ovcima kako su smanjili broj lanceta za djecu dijabetičare i pritom proklela njihovu djecu uz želju da se bodu pet puta dnevno. Ja sam tad bila istinski zgrožena i to sam mislim i izrazila. Jedini dokumentirani dokaz kojeg imam je moja riječ na trećem blogu od prije dvije godine. LQ je obrisala post očito vidjevši da se duboko kompromitirala jer teško da ima što goreg od proklinjanja nečije djece. Jedino što se guglanjem može pronaći je ponovljeni post iste tematike, ali bez proklinjanja koji je napisan mjesec dana kasnije nego moj linkani komentar. Dakle, ponovila je post jer joj je bilo bitno nanovo oblatiti omraženu stranku, ali je izostavila ono čime se kompromitirala. No kako me to jako šokiralo, upamtila sam. I eto, slučajno imam dokaz s trećeg bloga iako nisam eksplicitno rekla o kojoj se blogerici radi pa je opet na neki način moja riječ protiv njene. Gugl više ne čuva post u privremenoj memoriji.
    Doduše, nije zaboravila ponoviti lijepe želje u nešto drukčijem obliku u komentarima: "a baš tako. nema se tu što reći. onaj tko ih je birao na vlast, neka ih i skine, ili neka krepa."

    Dakle, što želim reći. LQ je izrazito impulzivna, kako u ljubavi prema HDZ-u, tako u mržnji prema SDP-u. I nije joj strano nepromišljeno reagiranje nakon kojeg se povlači ako nikako ne može opravdati svoje ponašanje. Ovog puta joj je išlo u prilog što joj je dio ljudi povjerovao u špijunažu.

    avatar

    12.12.2014. (04:28)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Ma ko je normalan uopće povjerovao u špijunažu ?
    Rekoh u komentaru, da nije bilo tako bombastičnog i pertencioznog naslova , ne bih se ni osvrnula na tekst jer me najmanje zanima što je i tko je nekome nešto rekao pišući pred pet godina .
    Istina je , da @Lionica ima poklonike i poštovatelje svih desničara bloga bez obzira na stranačku provijenciju , ali , da se toliko otrovnih svrstalo u taj red vrijedjajući bez srama sve koji ne misle isto........je ne granici paranormalnog. Dovoljno je pročitati Mrs. Amerika alias Blendericu i Bocaccia , pa da opravdanja za sve (ne)učinjeno, pokradeno i devastirano u vladavini HDZ-a bude ( kao) slučajno u namjeri stranke da bude spas ovog posrnulog naroda.
    Ovo, što se ovdje piše u startu predsjedničke kampanje i kako se brani iluzija boljitka uz kandidatkinju HDZ-a je u krajenjem slučaju besramno .
    PS: kao što je sinoć izjavila K.G.K ----------njezina plaća od NATO-a je TAJNA , a sve drugo , što radi na svom "dopustu" je vrlo transparentno za dobro hrvatskog čovjeka!
    Lakardija , kao i sve što se radi unutar HDZ-a!

    avatar

    12.12.2014. (07:55)    -   -   -   -  

  • bellarte

    Svaka čast! Kao scenarij za dobar triler,dobro opisano...s puno glavnih i sporednih likova,radnja,kulminacija,smiraj....
    Respect !

    avatar

    12.12.2014. (09:04)    -   -   -   -  

  • junac

    pero u šaci je toliko sistematski sve posložio da se tu nema što dodati. post lion queen je u toliko stvari pogrešan da naprosto vrijeđa zdravi razum i logiku i ne zaslužuje ni najmanje pozornosti. sasvim je prirodno da se sudionici navuku, ljudi su, naživciraju se, no nitko njih ovdje nije planirao navući, nisu dio nikakvog većeg plana.

    avatar

    12.12.2014. (09:05)    -   -   -   -  

  • Pravednik

    Dobra urota ne može se dokazati.

    avatar

    12.12.2014. (09:15)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Bolje jutarnje štivo od Eurosmijeha :-)).
    Ne pratim blogovske razmirice, samo prolistam blogove. No, uspio si uhvatiti bit :-)).
    Bravo :-)).

    avatar

    12.12.2014. (09:19)    -   -   -   -  

  • primakka

    nisam pratila frku, al me zabavila ova tvoja točka 13

    avatar

    12.12.2014. (11:18)    -   -   -   -  

  • gugu gaga

    Hah... prvo mi se ucinilo da sam totalno zalutala, jer nisam upucena u situaciju, posto ruku na srce slabo pratim blogosferu i jedva drzim korak s vlastitom glavom a kamoli tek blogom, ali mi je zanimljiva cinjenica da se oko blogova tj. tzv. Alter egica i kojekakvih osobnosti, stavova i inih materijala moze stvoriti tolika bura emocija... :)

    avatar

    12.12.2014. (11:47)    -   -   -   -  

  • Wall

    logorejičnom Peru u šaci nije potreban odvjetnik, ali treba istaknuti i ovdje- potpuno je u pravu što minuciozno raslojava,provjetrava i detaljno dekonstruira budale i lažove, ovdje LionQueer i njezine apologete. Mosor2 je odlično poredao trolove do mega-trollova (iako stoji Perova dekonstrukcija LQ kao pametnog trolla-pametno trollanje od LQ/ apologeta u prilogu je nemoguće iz prostog razloga jer su većina dokazani idioti-čitam ih,iako ne pratim, godinama; nekad iz dosade, nekad zbog teme u koju se uključuju, a često iz iracionalne neobjašnjive ljudske potrebe da posvjedočim/o-gledam/o nešto perverzno,nastrano, neki užas. ipak, jednu sam stvar s višegodišnjeg LQ trollanja upamtio-negdje se hvalila akademskom titulom, profesorsko-nastavničkim statusom, pa me fascinirala insuficijencija pameti, logike, integriteta, morala blog upisa LQ, sasvim u disproporciji s njenim građanskim visokim akademskim obrazovanjem (kad uzmemo mega trolla M.rčeta, bauštelca koji jedva sriče slova). no, onda dođem sebi, pobrojim doktore znanosti, ex i sadašnje ministre u vladi, sve hdz-ove liječnike u politici i političare u zdravstvu.....pa odahnem,blog je ipak benigno mjesto, gdje hahadeze-apologeti kao LionQueer-mogu biti i potkapacitirani idijoti.. istina, radije bih da je manje takvih u stvarnoj politici, na stvarnim mjestima gdje nanose tešku štetu društvu i građanima,a na blogiću neka ih-no, oni se ionako obraćaju svom biračkom tijelu, koje je očito sasvim idiotsko; i nije blam i sramota priznati da su svih 300.000 članova hahadeza kompletne budale. logično je, da su u vodstvu iznjedrili sebi slične, najbolje među sobom.

    disclaimer: većina sdp-birača, očito, nisu puno pametniji, no ostavljam mogućnost da su mnogi prosto birali manje sranje, manje zlo...pa su iz grozno loše ponude izabrali milanovićevo sranje, kao najmanje od ponuđenih sranja. time je odgovornost sdp-glasača na nastupajućim izborima još veća; ako isto izaberu (pravdajući se strahom od hdz)-onda su idioti i oni.

    avatar

    12.12.2014. (11:54)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Ja ne bih rekao da je Lion Queen u cijeloj toj diskusiji ispala "pobjednik", dapače, temeljito je ukazano na slabosti njenih argumenata.

    Svejedno, slažem se da se radilo o operaciji vrhunskog trollanja, iako ne od strane LQ, nego od strane uredništva koje featuranjem komentara i postova usmjerava goruća srca kako želi.
    (da ne ispadne da je ovo neka kritika uredništva, osobno nemam ništa protiv toga... naposljetku, svi moramo od nečega živjeti :D )

    avatar

    12.12.2014. (12:12)    -   -   -   -  

  • Dante

    Općenito komentiram teme koje me zanimaju i uglavnom slušam argumente (ako ih ima i ako nisu jer ja tako velim). Učen sam da ulazak u prepirku ili svađu nije pobjeda nego spuštanje na njihovu razinu. Jasno ako je ta razina uopće formulirana kao ljudska inteligencija - na razine nekih vinskih mušica ne mogu niti da hoću.

    avatar

    12.12.2014. (12:18)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Tek sam sad primijetio ovo što ti piše na desnoj strani:

    Ako vam na vašem blogu smeta ono "Igrajte najbolje online igre i igrice", kao što je smetalo meni na mom, pronađite u HTML kodu predloška poruku: "Molimo da ne micete ovu varijablu jer ce se koristi za eventualne obavijesti. Hvala!" i odmah u slijedećem retku riječ Banner, omeđenu sa dva dolarska znaka, pa izbrišite riječ i dolare. Oni će meni reklame...

    Genijalno :D Moram te početi ćešće čitati!

    avatar

    12.12.2014. (13:02)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    Mosore, iz tekstualne konstrukcije 5, iz dekonstrukcije zbilje/stvarnosti bloga - 2! :)
    Divan tekst, super konstruiran, uz to vrlo koncizan, britak i humorističan. Nažalost (ili nasreću?), ako ga mjerimo stvarnim stanjem života na blogu - sasvim pogrešan. Jer ne samo da LQ nipošto nije trol (iz razloga kako su to sasvim točno i precizno već detektirali Pero u šaci i Missillusion), niti ima predispozicije i sposobnost (suzdržat ću se ovdje od kvalitativnog određenja istih) za biti trol, nego je i tvoj zaključak o 'pobjedi' LQ sasvim promašen. Na stranu to da se bilo koja konverzacija na blogu gdje ima različitih mišljenja uopće i ne može okarakterizirati tako (jer kako ćeš to mjeriti, nije to sport ili neka igra pa da igrači skupljaju objektivne bodove), nego je upravo golim, elementarnim uvidom u situaciju (temeljem sasvim pogrešne logike na kojoj je njezin post bio zasnovan, a koja je odmah prokazana) jasno da je debelo fulala - prije svega u logici, a onda i u poštenju. Svatko prosječne inteligencije to bi morao vidjeti, tako da tvoja teza o pobjedi debelo pada u vodu. Druga je stvar, dakako, njezinog političkog opredjeljenja gdje ona, što god napisala, i kakvu god nebulozu i nelogičnost navela, u startu ima podršku određenog broja onih koji su i sami takvi - zaslijepljeni svojom desničarskom ostrašćenošću uslijed koje su u stanju reći i tvrditi da je crno bijelo, a bijelo crno, pa taman ti dubio na glavi i taman cijeli svijet tvrdio drugačije. No osobno mi ti nisu najveći problem, ne iznenađuju me - to je jednostavno tako, odavno vidimo da u ovom društvo takvih ima popriličan broj, osim toga, poznato je da su rađene i znanstvene studije koje dovode u vezu ne samo svjetonazor (konzervatizam, isključivost, homofobiju i sl.) upravo s desnim opcijom, nego i stupanj obrazovanosti pa čak i elementaru, biološku inteligenciju. Osobno me puno više brine, ljuti pa i žalosti ona velika, velika masa 'srednjih' (to se lijepo vidjelo na Lioničinu blogu, ali i na više-manje svim diskusijama na blogu inače) - oni koji možda ne trebaju biti takvi, koji čak nemaju ni neko posebno ili čvrsto uvjerenje da budu skloni baš takvim idejama i opcijama, već jednostavno iz moralne i intelektualne lijenosti i oportunizma, iz povlađivanja sebi i biranja lakših opcija uvijek biraju slaganje sa svime i svačime, aboliranje krivih (kako na općoj političkoj sceni, tako i na razini pojedinačne krivnje - bilo na blogu, bilo izvan bloga) i kada za to nema baš nikakvog temelja (upravo sam nedavno nešto o tome kod Missillusion). Takvi možda i jesu najodgovorniji za moralnu, socijalnu i intelektualnu stranputicu u koju smo debelo ogrezli. A najvjerojatnije ti se upravo zbog takvih učinilo da je LQ 'pobijedila'. Ako se mene pita, ali i sve one sa zdravim razumom i zdravim moralom (a i takvih ipak ima - i zato beskrajno Perino tumačenje i crtanje nije uzaludno ni promašeno) LQ je debelo 'poražena' (u prvom redu - sama od sebe!), čime je samo učvrstila sliku koju smo o njoj više-manje imali od ranije.

    avatar

    12.12.2014. (13:17)    -   -   -   -  

  • mosor2

    @Pero, mnogo si napisao, i trebalo bi mi dugo da ti na sve argumentirano odgovorim, a ne želim ulaziti u svaku sitnicu, kako komentar ne bi postao nečitljiv i dosadan. Zato se uzdam u tvoju pamet i intuiciju da ćeš sam popuniti što nedostaje.

    A je, skužio sam ja bio tvoj upis koji mi je na to pokušao skrenuti pažnju još prije nego što je frka pravo i počela (u biti i neovisno o njoj, dao si to kao jednu svoju teoriju od inače), odmah nakon što sam prvotno se kod tebe oglasio. Nisam te poslušao ne zato što nisam registrirao i ubrao upozorenje, nego zato što ne dijelim ovo tvoje viđenje od inače, ne čini mi se nimalo uvjerljivim.

    Kao što vidiš, čitavu sam situaciju prepoznao na vrijeme, i znao sam što će se dogoditi puno prije kraja. Ne zato što sam silno pametan, nego što sam 14 godina stariji i iskusniji, i što sam puno puno puta bio u (tvojoj) situaciji – da na blogu i forumu nekome nešto do u detalje uzaludno objašnjavam i u nemoćnom bijesu pomislim: "Kako, kako! za ime svijeta KAKO!!! im nije jasno?'" I što sam puno puta gledao tebe, Modesti i druge pametne ljude kako pišate krv u sličnim situacijama.

    Malo me zbunjuje što spominješ moje "teorije od inače". Ako se to tiče mog stava da ne treba hraniti trolove, onda OK. Ukoliko smatraš da sam inače sklon teorijama zavjere, daj mi izguglaj moj drugi post u kojem se ozbiljno žalim na neku. U jednom to štoviše eksplicitno kažem (za vježbu: pronađi i pročitaj). Znaš, glupost nije grijeh. Površnost jest.

    Jednostavno to nisam uzimao za ozbiljno (niti mi je moguće)... Jedna se stvar ne uklapa. Definicija gore ti je u kontradikciji s tezom. Teza kaže da LQ nije glupa kao što zvuči, nego se samo pravi - bivajući iza kulisa superpametna, na način trola, uspješno izvevši ovakvu jednu manipulaciju extraordinaire. U definiciji, međutim, kažeš da je trol koji nas vuče za nos netko tko se inače doima pametnim, pa onda samo u vidu iznimke najednom biva glup. Dok kod Lion Queen upadljivo izostaje ta diskrepancija. Tko je kad iz njenih usta čuo pametnu, inteligentnu rečenicu? Veliš da se iz razloga namagarčivanja samo pravi glupom kao tava svih ovih pustih godina, sve otkako se pojavila?

    Kao prvo, nigdje nisam napisao da je LQ silno pametna. Dobrom džudašu ne treba silna snaga, jer koristi tvoju snagu protiv tebe. Ti si najbolja potvrda njene inteligencije: zašto bi ti tako pametan sve ove godine diskutirao s njom ako je stvarno beznadno "glupa kao tava"? Da joj dokažeš da je glupa? Da bi joj se izrugivao? Ona je taman toliko "glupa", da bi te navukla da joj pametuješ i taman toliko "pametna" da ne bi ubuduće od toga odustao.

    Ali element neuvjerljivosti onda imaš već i u maloj vjerojatnosti tako besprijekorne konzistentnosti na velikom uzorku. Pretvaranje je teško, zahtjevno; da se samo pretvara, probile bi tu i tamo izdajničke pukotine inteligencije, zabljesnula bi povremeno duhovitost, neki genijalan kalambur - dok kod nje evo nikad ništa, prazan skup bez greške. Gdje su obučili takvu majstoricu? U MI5?

    Duhovitost i kalamburi ti ne trebaju ako si npr. novinar koji rutinski piše o cijenama na tržnici. To naprosto nije u opisu tvog radnog mjesta. Koliko vidim, cura na blogu piše pamflete i na poene pobjeđuje u diskusijama. Pitanje je: jesi li kod nje pročitao iskrenu, osobnu rečenicu. Poznaš li je u osobnom životu?

    I sljedeći element neuvjerljivosti, koji je i glavni razlog zašto nikada nisam mogao ozbiljno shvatiti teorije (zavjere) te vrste: za koga ili što da je neki MI5 obučavao ovakvog maga od agent provocateura? Za blog u Hrvata? Hahaha. Budimo realni, blog.hr je jedno prilično opskurno mjesto. Ne treba nam davati sebi na važnosti tog tipa... U, alaj ih zabole, prosto ne mogu spavati na miru dok ne znaju da su u suvom zlatu platili pravog profesionalca, koji će godinama uspijevati održati masku krajnje tupače bez i najmanje pukotine, samo da bi aktivno oblikovali taj promil promilovog promila javnog mnijenja.

    I Hrvatska je jedno opskurno i mizerno mjesto, pa vidiš da se neki guraju da bi njom vladali. Uostalom, ponovo se precjenjuješ kad misliš da je trolovski posao u ovom slučaju nešto zahtjevan i skup. Ja ti mogu naći par studenata koji će ga od šale odraditi za po 1000 kn mjesečno. Lako ti je nas zajebat. Kad je 2007. LQ počinjala blogati, blog je za političare izgledao prilično perspektivno: sjeti se da su blogove tada imali Čačić, Vesna Pusić, Marin Jurjević, Davorko Vidović. Kako (osim Kirina) HDZ nije imao karizmatičnih (ili internetski pismenih) ličnosti za to, vrlo je moguće da su platili tu siću ili uposlili mladež HDZ. Kako je od tada blog stagnirao, opao je i interes – osim Marina više nemaš blogera političara, sjeti se koliko se aktivistički nastrojenih blogera u međuvremenu pasiviziralo. Međutim i ovo malo trolova što je po inerciji ostalo može poslužiti svrsi – isplati se više, a košta manje nego jedan jumbo plakat.

    avatar

    12.12.2014. (13:47)    -   -   -   -  

  • mosor2

    Ali sviđa mi se kako si posložio kronologiju ''operacije'' i klasifikaciju učesnika - to si baš dobro. Uz dva propusta, jedan manje važan, drugi više. Primijeti da je LQ svoj post objavila više od dva sata prije mog reagiranja na njenu optužbu (prvo kod tebe, a malo potom, kad sam skužio prenesenost teme, i kod nje). Što znači da ti točka 10. ide prije točke 9., odnosno da faktički ne stoji ono što si opisao kao njen ''mastorski trol-potez'': da je otvorila temu o špijunaži kod sebe ignorirajući moje objašnjenje. Ne, otvorila ga je prethodno tom objašnjenju, bez dakle neke dijabolične trol-genijalnosti u čekanju na moju reakciju pa otvaranju baš uz ignoriranje (kako si to sugerirao).

    Da ne bih razvlačio kronologiju iz minuta u minut, malo sam je pojednostavnio. LQ je ignorirala čitavu daljnju diskusiju kod mene (uključujući tvoje objašnjenje) kreirajući dramu na svom blogu. A na svom blogu je u nastavku učinila sve da ignorira to objašnjenje, shvatljivo i malom djetetu. Majstorstvo se ne ogleda u ignoriranju, nego u pravljenju slona od muhe i prebacivanju igre na domaći teren. Ti si iskorišten, pa se sad vadi.

    I drugi propust: krije se u točki 15., tvojoj ocjeni zaključnog salda - da je ''gazdarica'', samo ponavljajući svoje u netaknutosti logikom, zaključila meč u svoju korist (dok ''rezignirani protivnici omamljeno bauljaju ringom''). A da? Nisam znao. To si sasvim proizvoljno. Sigurno da ga je zaključila u svoju korist... iz perspektive njene, perspektive valjda Odmakičine, Tocine, itd., odnosno perspektive ''površne većine'' u čiji si se kut stavio pri ocjenjivanju salda. Iz nekih drugih perspektiva opet ne, a čuli smo i za ono sapienti sat, itd. I to je poanta: stvar je perspektivistička, a ti ju evo iznese kao s pretpostavkom o postojanju jednog, ne-perspektivističkog, definitivnog i jedinog meritornog rezultata, a to je onaj iz kuta ''površne većine''. Sigurno da je Lion Queen - kako veliš stavljajući se opet u taj kut - izašla neokrznuta.

    Pero, opet ta tvoja sujeta. Ova igra se ne igra radi umjetničkog dojma, nego radi bodova. Svatko s malo razuma odmah je na početku znao što želiš reći i što je google. Ti si poražen u trenutku kad si izgubio živce. Obukao si oklop i zamahivao svojim sjajnim mačem po polju, sve dok se nisi onesvijestio od napora. LQ je samo odskakutala dalje. Moram li ti crtati? Da ja sad postavim anketu u kojoj bi se čitatelji izjašnjavali o tvrdnjama: "Lajonica je divna i osjećajna blogerica." i "Pero u šaci je dosadni tupadžija, kojeg neću čitati." – pogodi koja bi od njih bila prihvaćenija. Najbolje igre su one u kojima na kraju svi misle da pobjednici. Primjerice, igra u kojoj smo svi dobili Hrvatsku, ali samo neki lovu i moć. Reci, tko je pobijedio u toj igri?

    @svi ostali, odgovorit ću vam kasnije, moram raditi. Hvala na strpljenju.

    avatar

    12.12.2014. (13:51)    -   -   -   -  

  • Prinčipesa ne da guze!

    "Razvoj događaja pratite na ..." :D

    Sjećam se da sam natipkala komentar, pogledala još jednom i shvatila u kom smjeru ta (nazovimo diskusija) ide i odustala.
    Ali ne tako davno bila bih u stanju prepirati se pola dana. Sad vidim "HDZ", okrenem se i odem. :)

    E, ali špijunaža? Zar je to vrijedno 179 komentara? :D
    Moram sutra do MUP-a, pa kad "očistim" mobitel, pročitati ću komentare.

    avatar

    12.12.2014. (14:52)    -   -   -   -  

  • SPIG

    Trolanje se kod nas još kaže 'baciti upljuvak!'
    Vrijeme je za novi fade out iako je post zabavan.
    Živ bio!

    avatar

    12.12.2014. (17:33)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Kao parcijalni outsider dobro zapažaš u nekim segmentima, dok ti drugi izmiču, ali logično, s obzirom da, kako kažeš, ne sudjeluješ u blogerskom suživljenju.
    LQ jest pobijedila, slažem se, ali jadna je ta pobjeda sklepana na trulim daskama.
    Njena pobjeda leži u tome što može trljati ruke i reći: Jesam vas!, ali nikome nije smiješno. Ili možda jeste nekima, no oni su izvan konteksta gradnje bloga u pozitivnu građevinu potpuno irelevantni.

    LQ nije trol. Nema ona nikakvu zadovoljštinu od toga što radi, jer da ima, ne bi radila to uporno i repetitivno.
    Međutim, ima jedna dobra stvar u svemu tome. Komentari ispod tog posta (neću reći diskusija jer diskusija je razgovor, dok je ono bilo nabacivanje drvlja i kamenja po prozvanima u svrhu obrane veleštovane blogerice) pokazali su sirovinski sastav bloga kao nacionalne institucije koja promiče javno mišljenje. A taj je, u najmanju ruku rečeno, poprilično loš.

    Dobro je znati s kim imamo posla jer, današnje prozivke a conto zdravog razuma i intelekta (konkretno mislim na Lioničinu prozivku zbog Perovog i mog komentara) završavaju često i, danas-sutra potezanjem oružja.

    Lažne namjere građenja prijateljskih platformi to dodatno potvrđuju, naročito kad su temeljene na dugogodišnjim nacionalnim i političko-vjerskim prozivkama.

    avatar

    12.12.2014. (17:52)    -   -   -   -  

  • missillusion

    Mosore, bez ikakve namjere da te uvrijedim, ali rekla bih da si ovom teorijom zavjere fulao cijeli fudbal i sad ne znam kako da točno sročim sljedeću usporedbu, a da ne bude teška uvreda. Probat ću. Mene recimo oduvijek na neki način zabavljaju mišljenja da netko nešto radi jer je plaćen, a ne iz čistog entuzijazma, u državi gdje je slabo tko plaćen za išta. Mogu razumjeti da se svaka ostrašćenost može dovest u sumnju tko stoji iza nje, međutim, taj argument o "plaćenicima" se previše puta potegao u posve nerazumnim primjerima da mi je izgubio težinu. Sjeti se samo koliko je puta Bokaćo sve nas nazvao plaćenicima? I sad, zašto on to ne bi vjerovao? Ako zbrojim koliko sam političkih postova napisala i koliko me nekad razjari situacija u državi, netko bi logično pomislio da bi se samo budala uzrujavala oko nečega za što ju ne plaćaju, ne? Međutim, činjenica je da ja to pišem iz čistog entuzijazma i čišćenja vlastitih misli. Slično je s fejs grupom koju sam pokrenula iako će se naći netko tko će zaključiti da iza svakog takvog napora stoje nekakve udruge ili samostalni plaćenici, ali ja sam, jebiga, idealist. To je najmanje unosno i najviše bedasto. Zato mi je smiješno kad ljudi pretpostave da se za branjenje nekog stava ljudima plaća. Ne plaća. Ne blogerima, zasigurno.
    Dovoljno ti je biti u nešto žestoko uvjeren. Razlikujemo se naravno prema svojim uvjerenjima, stupnju uvjerenosti i nekim drugim objektivnim parametrima, ali nekako čisto sumnjam da itko ovdje ikoga za išta plaća. Blogovi su besplatan alat, pišanje uz vjetar.

    Varaš se i što se tiče pera u šaci. Čitam ga godinama, komentirala sam ga godinama i mislim da mogu reći dvije tri riječi o njegovom načinu djelovanja na blogu. Nije uhvaćen ni poražen, kako ti to percipiraš. Mislim da on ima, nadam se da i ovo neće zvučati uvredljivo, svojevrsnu opsesiju slično kao što blago okapeičnim domaćicama smeta prljavština, tako njemu smetaju logičke greške ili glupost koju ljudi demonstriraju. Uopće nikad nisam stekla dojam da se naživcirao. :D Ja se recimo redovito naživciram u takvim raspravama jer sam kolerik, ali kod njega to zbilja nije slučaj. Rekla bih čak da je uživao u rastavljanju LQ-inih konstrukcija na atome. Druga je priča i tu se mogu složiti s tobom da će većina prosjeka preletjeti te komentare i zaključiti da je dosadan jer su takvi komentari i općenito bilo tko tko zagrize malo previše, u pravilu, ljudima dosadni. Nitko ne voli da mu se pametuje, to stoji. Ali to proizlazi iz nečitanja ili površnog čitanja. Recimo, da sam bila nezainteresirana za raspravu i da ne znam tko je LQ i tko pero u šaci, nije isključeno da bih i ja pomislila, što sad ovaj hoće, šta, žena se malo zaletjela. Svi smo skloni tome. Ali ako uđeš dublje u tematiku i poznaješ odnose i stvarno stanje stvari, teško da ćeš to pomisliti.

    LQ se tu zbilja izblamirala. I jedini tko to neće uvidjeti jesu njeni istomišljenici. I mogu čak i to shvatiti, potrebu da braniš "svoga" čak i kad zabrlja, ljudski mi je to skroz, jebiga. Ali to nije objektivan prikaz stvari. To je onda branjenje na temelju simpatija.
    Što se mene tiče, ja nemam nikakav afektivan odnos prema LQ, niti mrzim ženu niti imam ikakve emocije spram njenog djelovanja pa me tako i ova priča nije naživcirala uopće iako su me mnoge stvari u blogosferi znale opako naživcirati. Tako da, kod mene čak nije izazvala nikakav afekt ni efekt. Ne znam. Da je plaćenica, rekla bih da joj eksperiment nije uspio i da ovim skečem nije zaslužila isplatu. :D Vidiš kako se mišljenja razlikuju? Sve je u oku promatrača. Ljepota bloganja.

    avatar

    12.12.2014. (17:58)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Ne zato što sam silno pametan, nego što sam 14 godina stariji i iskusniji, i što sam puno puno puta bio u (tvojoj) situaciji - da na blogu i forumu nekome nešto do u detalje uzaludno objašnjavam i u nemoćnom bijesu pomislim: "Kako, kako! za ime svijeta KAKO!!! im nije jasno?'"
    E, ali pazi, 14 godina u životu ne podrazumijeva veće iskustvo u raspravama ovog tipa. Ima ih ovdje nazočnih kojima je poznato da imam i sam ponešto takvih utakmica u nogama - a kažem to ne da bih mjerio i uspoređivao, nego da dam do znanja kako i sam tu vrlo dobro znam što radim. Ako se upuštam u ovakvu diskusiju, onda to nije zato što bih mislio da neće završiti ovako kako kaže tvoje iskustvo (a i moje), nego unatoč tome što znam da hoće.

    Ukoliko smatraš da sam inače sklon teorijama zavjere...
    Ma nisam to rekao, ni smatrao. Čisto o ovoj sam govorio.

    Kao prvo, nigdje nisam napisao da je LQ silno pametna.
    Nisam ni ja nigdje napisao da si napisao kako je silno pametna. Samo sam izvukao konzekvence. Jer jesi tu vrstu trola definirao kao nekoga tko je pod normalno pametan (te da baš zato sumnjičavi i trebamo postati onda kad najednom postane glup). Ali na stranu i definicija, nego je to i samorazumljivo. Takvu jednu manipulaciju kakvu sugeriraš ne bi bio u stanju svjesno provesti u djelo netko (ispod)prosječne inteligencije i duhovne pribranosti. A kao što su i drugi komentatori posvjedočili: LQ potvrđeno ne obilježava ništa povrh toga, dapače, tisuću i jedan put se dokazala u ograničenosti i potkapacitiranosti. Postavljaš na to pitanje iskrenosti, odnosno mogućeg njenog pretvaranja, no, kao što sam već i isticao: nemoguće se tako dugo tako besprijekorno pretvarati. Ali pazi - pritom ja ne sporim da je njeno ponašanje za rasprave bilo ponašanje trola. Ona svakako jest trolala, samo ne iz apriornog plana i velike manipulativne sheme, nego po obrascu koji je i Miss navela. Zaletjela se impulzivno, pa kad je već moj prvi komentar učinio joj zalet smiješnim, nije joj preostalo nego praviti se dalje blesavom, u spašavanju dostojantsva kako god zna i umije. Nije mogla reći ''da, pero, u pravu si, sorry, zabrijala sam'', ali nije mogla ni reći kako ja to nisam u pravu (jer nema načina), pa joj je preostalo oglušivati se i ignorirati logiku. U biti školska definicija kognitivne disonance. Ali ne treba u tome tražiti genija svjesne manipulacije.

    I Hrvatska je jedno opskurno i mizerno mjesto, pa vidiš da se neki guraju da bi njom vladali.
    Ja sam pod znak pitanja doveo motivaciju ''velikih igrača'' da baš po blog zakucima ovladavaju javnim mijenjem. Ovisno o tome što se govori po masovnim medijima može neki kandidat stjecati ili gubiti podršku, a ne što se govori po pojedinim blog zakucima. Analogija ti ne štima jer nečija motivacija da vlada zemljom, njenim materijalnim resursima, nije upitna i ne treba ju posebno objašnjavati.

    avatar

    12.12.2014. (18:17)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Ti si poražen u trenutku kad si izgubio živce. Obukao si oklop i zamahivao svojim sjajnim mačem po polju, sve dok se nisi onesvijestio od napora. LQ je samo odskakutala dalje.
    Ovdje prejudiciraš svašta i učitavaš tumačenja. Koji je to trenutak u kojem sam izgubio živce? Meni nije poznat, niti da ga je bilo. I pogotovo, koji je to trenutak u kojem sam se onesvijestio? Imaš zapisnik hitne pomoći o tome? Ako baciš joj koji pogled na intonaciju mojih upisa tamo, trebao bi uočiti da je to intonacija mirna, normalnog pulsa, teško da ćeš u njima naći ikakav znak zapuhanosti, kamoli pucanja i onesvješćivanja (add: vidim sad da me i Miss anticipirala). Rekao sam onoliko koliko sam smatrao da je potrebno - misliš da nisam mogao još deset puta toliko da sam osjetio da je potreba takva? Što ako mi je to kod LQ bilo možda peto po redu prioriteta ovih dana, čemu bih se i posvetio tek kad bih bio slobodan na paralelnim bitnijim mi frontama? Ako je išta teško na meni dovesti u pitanje, onda je to polemička kondicija - nije malo prilika u kojima se očitovala kao praktički neiscrpna, da ne pozivam sad svjedoke. Pa ja bih ovako mogao puste maratone, a ne utrkicu na 800 metara. Nema ti nikakvog smisla spekulirati, samo zato što ima tamo određene količine moga teksta, o tobožnjem padanju s nogu (dok LQ, eto, laganini skakuće) u vezi nečega što mi dolazi s lakoćom. ''Zamahivao mačem'', da ostanemo pri metafori, jesam, onako kako mi se učinila potreba, no to je sve samo ne svodivo na ukrštanje mačeva s LQ. Nju sam, povrh prve, počastio s još par replika - više sporta radi nego iz ambicije da bi joj se što dalo dokazati. Ostalo sam vadio mač na Tocu/Mekona/Stefania - također više sporta radi, ili uostalom užitka u prisiljavanju ih da pojedu vlastite tudumluke. Jebiga, veselilo me. Ako osluhneš replike dane njima te LQ - dane su s razigranošću i u tonalitetu lakoće, to veze nema s ''gubljenjem živaca''. Posebni slučajevi su Dražen, na kojem se jesam malo dulje zadržao, čije mi je držanje iz zasebnih razloga bilo interesantno (o čemu mi je plan sročiti post - ne, dakle, o Draženu nego o tipskom slučaju), te Odmak (koja je nastupila kao kombinacija diskursa LQ/Mekon/Stefanio/Toco te Draženovog tipskog slučaja). Nekoliko fronti sam odlučio pustiti, ne otvarati, od kojih bih izdvojio bavljenje Bocacciovim halucinacijama (mimo brze usputne opaske), te NF-a (interesantnog mi po tome što mu je očitovanje na ludo zabavan način potvrdilo sve u sto procenata što sam već jednom prije fiksirao u njegovoj ''skici za portret'') - pustio ne zato što mi je bilo puno, nego zato što sam ocijenio da je već previše na margini teme, pa nisam htio dodatno opterećivati tribinu, s obzirom na njen ionako prevelik i preširok opseg.

    Da ja sad postavim anketu u kojoj bi se čitatelji izjašnjavali o tvrdnjama: "Lajonica je divna i osjećajna blogerica." i "Pero u šaci je dosadni tupadžija, kojeg neću čitati." - pogodi koja bi od njih bila prihvaćenija.
    O ovome sam se već očitovao - imaš feler u toj logici. Ponovio si apsolutiziranje kuta ''površne većine'' kao onog mjerodavnog po kojem ćemo zaključivati ocjenu o ishodu, premda se ne radi o takvoj bogomdanoj mjerodavnosti.

    avatar

    12.12.2014. (18:23)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Napomena uz moj gornji komentar: ispred "potpuno irelevantni" još treba doći "i kao takvi".

    avatar

    12.12.2014. (18:27)    -   -   -   -  

učitavam...