Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • lion queen

    majstor fotografije...predivne fotke...a i priroda je majstor scenografije :))
    znaš što je dobro u cijeloj toj priči o lošem vremenu i južini... nakon nekog vremena navikneš se na loše vrijeme i zaboraviš da lijepo vrijeme i postoji...pa se više i ne buniš :)) (naravno, ako nosiš sunce u srcu :))

    avatar

    06.12.2014. (10:05)    -   -   -   -  

  • Mela

    munjotrpci, trpomunjci, iliti munje trpe samo munjeni
    pametni ih zaobilze, igroniraju

    Uvijek dobra Modesti !!!

    avatar

    06.12.2014. (10:08)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Lion Queen, Da, priroda stvara lijepe scenografije, a postoje tzv. "munjolovci", fotografi koji snimaju munje. Evo malo o "munjolovu"...

    avatar

    06.12.2014. (10:27)    -   -   -   -  

  • lion queen

    @fotografi, u pravu si.. eto, korigirala sam malo :) zapravo sam ovako to htjela reći, kako je sada napisano :)

    avatar

    06.12.2014. (10:30)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    Lion Queen, evo, korigirao sam i ja svoj... da ima smisla.

    avatar

    06.12.2014. (10:36)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Volim Rogotin, trupice , liske s purom i moju dragu Anitu Jerković koja radi najbolje kolače3 na svitu.
    Svima, pa i munjarima lipi pozdrav

    avatar

    06.12.2014. (11:46)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...