Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • primakka

    sve se skuži što se skužit da. odlična brojezija, pero. i puno mi te lakše ovako čitat. izgubim se u dugim tekstovima. ufam se da blog´s not dead.

    avatar

    05.12.2014. (22:36)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    PRIMAKKA - Nije dead, samo je u zadnje vrijeme malo siv u licu i čudno se osjeti. :)

    avatar

    06.12.2014. (01:20)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    pero, mali dar :0)
    @primakka, Erosu riječi. koje pogodiš svojom strijelom, u brojeziju se (divno) sljube :0)

    avatar

    06.12.2014. (09:24)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    Pero, a što kažeš da ti sve svoje postove tako prelomiš u stihove... da vidiš kako bi te svi odmah razumjeli :)) A što se tiče ovoga s 36, razumijem neposredno i iz prve te samo potvrđujem - istodobno divna i zajebana brojka ;)

    avatar

    06.12.2014. (12:31)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Kad san bila dite nije mi bilo jasno kad bi mi ne'ko reka' da je od mene
    stariji; 2, 3, 4 puta, onda su mene to posli moja dica pitala, kako sad
    stariji ne'ko 3 puta, a od tebe majko niti duplo? K'o vrsni matematičar, hahaha, samo mogu reći da više nisan duplo starija od tebe, to me
    tješi. I sritno s tridesetšesticon, to je puno lipi broj:))

    avatar

    06.12.2014. (17:31)    -   -   -   -  

  • marionetta

    Dupla punoljetnost, taman da se podijeliš sa (te) dvije :).

    avatar

    06.12.2014. (18:34)    -   -   -   -  

  • blogdogg

    star si

    avatar

    06.12.2014. (21:56)    -   -   -   -  

  • Istina i pravda

    Kad se nekom daje primjedba,pitaju ga,za kog đavla imaš ti tolike godine,u što si ostarija?Tvrdoglavost se neda izličit.

    avatar

    07.12.2014. (10:58)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    Opa, Pero, ti si mlad? Sad moram prilagoditi zamišljenog tebe.
    Pa ti ne kasniš ni u čemu! Ja sam ovako nekako zamišljala tvoj život: mnoge je godine studirao i študirao, putovao, tražio bitak, pravio amaterske filmove i skicirao zgrade koje nikada neće biti.
    Pred kraj tridesetih otišao je na vjenčanje svojih prijatelja i tamo upoznao ljupku profesoricu povijesti umjetnosti koja je iza sebe već imala kratak brak. Frcnule su iskre, vjenčali su se i sad imaju dva mala sina kao stariji, četrdesetpetogodišnji roditelji.
    Sad ću još saznati da ste naslijedili nekretninu od nekoga i to će mi potpuno razrušiti viziju.

    No, u svakom slučaju, sretan ti rođendan, mladiću!

    avatar

    09.12.2014. (09:39)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    Čestitam...
    Sad se mogu hvaliti da sam strijelac ko i Pero ...
    Doduše 41, 16666 % stariji, ali pošto zaostajem u razvoju možda te dostignem kad poseniliš tamo negdje sa 87 godina.
    Meni će tada biti 102-ije godine.

    avatar

    09.12.2014. (10:28)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    AMA -
    Sad
    Kad
    Sam
    Probao
    Kako
    Je
    Ovo
    Dobro
    Nikad
    Ništa
    Više
    Neću
    Napisati
    Nego
    Prelomljeno
    U
    Sti hove
    :)

    avatar

    09.12.2014. (19:05)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    HLAPIĆKA - Mlad? Khm... Fala za kompliment, iako mi za biti pošten treba istaći kako nisi baš sasvim objektivna tu - evo, recimo, subjektivni sud jednog Dogga je da sam, obratno, star. Dobro, subjektivnosti jednog Dogga ne treba pridavati neku težinu (već po sebi, a nekmoli što je poznato da se ono nešto duri na mene), ali da sve izbrojimo i oduzmemo, pomnožimo i podijelimo, ipak nam je u rezultatu dobiti slično kao u poanti posta/pjesme: ne, dakle, mladost, nego ekvidistancu, pri kojoj je mladost nešto u čemu se više nije, što stoji s jedne od dviju strana tog Nečega u čemu se jest. :)
    Pozitiv je stoga krajnje suspektan, jedino mogu biti mlađi - komparativ u odnosu na ovu dosadašnju predodžbu tvoju, kako si je prijavila. Aha, znači, sad sam te uhvatio - ja to, dakle, zvučim staro! Ccc... Kao neki stari prdonja? :P
    :D Šalim se, naravno. I zvučanje starijim se može shvatiti kao kompliment - a ako se ikako može, ne sumnjaj da ja to odmah in dubio pro reo (barem kad je o tebi riječ) žurim tako i shvaćati! :)))
    Od zamišljenog, ponešto si promašila, ponešto i nisi. Do kraja tridesetih još nisam, evo, ni dogurao. Putovao nešto jesam, ne baš za isturiti u osnovne crte životopisa, a bilo je bome i studiranja i študiranja. Skiciranih zgrada kojih nikada neće biti također, kao i nekih podrobno iscrtanih koje jesu osvanule. Jedino se amaterskim filmovima baš i ne mogu pohvaliti (barem koliko mi je poznato; nadam da neće na internetima osvanuti neki o čijem sam snimanju bio blaženo nesvjestan :)). Za dva sin(čić)a si isto dobro pretpostavila, s tim što suviše javni karakter ovog mjesta ne pogoduje za razlagati detalje o tome što je do njih dovelo i kako su nastali (u principu redovnim putem :)). Nisam baš najbolje skužio ulogu (ne)nasljeđivanja nekretnine za intaktnost tvoje vizije - tj. zašto bi je podatak o nasljeđivanju razrušio - no bilo kako bilo, za taj dio vizije možeš biti mirna: što imam, kupio sam, od vlastitijeh prihoda. :)
    Hvala na kraju za čestitku, a ipak još jednom i za ono ''mladiću''!

    avatar

    09.12.2014. (20:47)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    MODESTI - hvala za dar, zbilja je originalan i pustolovan :)
    MALO - hvala, ali moram i primijetiti: trebala bi se i ti baviti brojezijom, vidi se odmah da bi ti išla :)
    MARIONETTA - to! sad mogu podići još jednu vozačku pa s dvije mahati pandurima pred nosom :D
    DLZ - da doguram do 87, pa taman i senilan, dok ti bistar i sa 102 - može, ja zadovoljan iako si bolje prošao!

    avatar

    09.12.2014. (22:01)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    Je li točno: a) da sam bliže dobi Emme Watson negoli tvojoj ekvidistanci pa si stoga mogu priuštiti nazvati te mladim (jer godine ne osjećam)
    ili b) da me strah vlastite blizine tvojoj dobi jer se osjećam nedostatno dotjerana i usavršena da budem ti kada budem ti (tvoje dobi)?

    Postavljam si dalje pitanje: zvučiš li doista kao stari prdonja, ili samo kao vještija verzija mene? Imaš visoki stil starih majstora, ali tako rutinski sipaš profanitete iz rukava da se ni Krankšvester ne bi posramili. Jedino što mogu odgovoriti je da zvučiš kao rajčica. Kažu da si voće, ali čovjek bi se mogao zakleti da si povrće.

    Budući da imam stav o nasljeđivanju toliko radikalan da bi zahtijevao previše detaljnu elaboraciju, o tome nekom drugom prilikom (kad budeš ekvidistanca između mene i Lucy Liu :))

    avatar

    09.12.2014. (22:13)    -   -   -   -  

  • pametni zub

    ja sam iz puberteta skočio u starost

    avatar

    10.12.2014. (07:13)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    ZUBE - jesi tražio onaj vaučer ''iz škole u penziju''?

    avatar

    10.12.2014. (09:39)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    HLAPIĆKA, nije to slučajno: puno mi je draže biti teži za klasificirati u koji sektor pijace da me smjeste. :)
    Ali ne mora se ni raditi o ili-ili antinomiji: nije ih malo bilo starih majstora visokog stila koji su rutinski sipali profanitete, uostalom rođenih starmalih (ovako kao Umnjak i još gore: iz kolijevke u starački dom i nazad), odmah starih i vječno mladih.

    avatar

    10.12.2014. (10:09)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Pošto si me upravo učinila vrlo nestrpljivim, upravo sam i guglao Lucy Liu, točnije njenu dob. Hm, istresla si me pred jednadžbu s dosta nepoznanica!
    Više sam se puta premišljao kako da shvatim tvoju prvu rečenicu-pitanje.
    Mogućnost 1: doslovno si mislila to pod a) u drugoj si polovici 20-ih, bivajući bliže Emmi nego meni. A točno može biti istovremeno i a i b.
    Mogućnost 2: to si dala samo u kontekstu retoričkog pitanja kojim me tjeraš da mućnem glavom je li vjerojatnije a ili b, da ovo što ti je moguće nazvati me mladim potječe otuda što bi, sama u 20-ima, bila neosjetljiva na godine, ili pak otuda što si razmjerno mi blizu, odnosno ne bliže Emmi nego li meni.
    LL je 46. Na ekvidistanci između tebe i nje bio bih već danas ukoliko bi tebi danas bilo 26. Ali ako ti je bilo manje bilo više od toga, onda ne bih bio danas, kao što ne bih bio nikad, pošto se radi o konstanti. Sad opet postoje dvije mogućnosti.
    Prva, u kojoj bi me obradovalo što elaboraciju onda komotno mogu ipak čuti odmah, u kojoj, dakle, jesam ekvidistanca između tebe i LL, jučer, danas i sutra.
    I druga, nažalost vjerojatnija (jer zašto bi inače rekla nekom drugom prilikom te kondicionalno kad budeš? - nesuvislo kao kondicional pošto se to ili jest ili nije): da si mi na uvijeni način poručila kako ću elaboraciju radikalnog stava o nasljeđivanju čuti na Sveto Nikada. Sasvim genijalno i malo zloćkasto od tebe. :P

    avatar

    10.12.2014. (10:23)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Ali preskočio sam onu mini-bombu: ''da me strah vlastite blizine tvojoj dobi jer se osjećam nedostatno dotjerana i usavršena da budem ti kada budem ti (tvoje dobi)''.
    Da se razumijemo, ovo je prvoklasan kompliment, i neću se pretvarati da mi ne godi. Ali jesi razmišljala o onoj jednoj istini: da čovjeku može imponirati samo ono što nije njegovo vlastito? Jer što ti je već u krvi, s čime si srastao - ne može biti predmet projekcije ili žudnje o sebi (''imam tu gazelu, ah, kakvu gazelu, negdje u tijelu'' - ''i bojim se da neću shvatiti što znači njen ljupki zov u ovom strašnom vremenu'').
    Nesumnjivo je da ja mogu ovo i ono što ti ne možeš. Kao što i ti možeš ovo i ono što ja ne mogu. Ti ćeš gledati s nekim prepoznavanjem, i valjda odobravanjem, smiješanim s (potisnutom) žudnjom da i sama možeš tako kao i ja (kako si se izrazila: o stupnju dotjeranosti i usavršenosti, odnosno vještosti verzije). Ali zar misliš da se meni nije sto puta dogodilo, dok čitam stvari koje si ti napisala, da osjetim slično: prepoznavanje smiješano s tom potisnutom žudnjom, možda i nekom benignom zavišću ili frustracijom nad sobom, litošću, senzacijom inferiornosti? ''Oh, točno ovo sam i ja mislio, to postoji sve i u mojoj glavi... samo što ja ne znam to tako napisati''. Tako da ipak moram istaći, premda polaskan time što čujem o tvojoj percepciji, u kojoj ti dođem vještijom verzijom tebe, da jednako vrijedi i u suprotnom smjeru: u svemu onome što nisam ja nego si ti, što je već sasvim sraslo ne u meni nego u tebi, simultano imponiraš ti meni, kao vještija verzija mene.
    Nedavno sam čitao intervju Ivana Milenkovića, srpskog filozofa, u kojem on, upitan o razlikama između statusa hrvatske i srpske filozofske scene, odgovara da je razlika ''prije svega, u perspektivi'' - naime, mi mislimo da je nama gore, a oni da je njima. I stavio sam si zabilješku da baš treba zapamtiti tu piruetu - vrijedila bi načelnije, za razne primjene. I eto odmah jedne. Ne, ne možemo govoriti o tome da je netko između tebe i mene ispred onoga drugog, razlika je samo u perspektivi: meni je ispred ono što još nije skroz meni u krvi, a tebi je ispred - jer čovjeku samo to imponira - ono što još nije skroz tebi u krvi.

    avatar

    10.12.2014. (10:43)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    @pero
    to je zato jer sam ja sad mentalno u dvadesetima...
    kad budem imao 102-je, bit ću pametan ko ti sada.
    Ta strijelci smo (iako kod mene prevladava podznak-rak).

    avatar

    10.12.2014. (16:35)    -   -   -   -  

  • blogi ;)

    Tek 36 kvrga? Alles Gute! Pa ti si beba ;)) .
    Promaklo mi prvo, al ipak uspjeh vidjet da si igračku, koju ti diskretno poslah..ah..ah, već razvalio ko zvečku. Cccccc ... nemirko! ;)))

    avatar

    11.12.2014. (20:43)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    DLZ - još malo pa u školu!
    BLOGI - hvala; šta, ja onda još malo pa u jaslice?

    avatar

    13.12.2014. (05:57)    -   -   -   -  

  • airsoft pokret Plaćenici

    Pero da ne trolam tamo kod Razvedenice, moram ti reći kako si jednim dijelom u pravu. Naš pojam polovnjača je širi pojam od milfače jer obuhvaća sve žene srednje dobi bez obzira na izgled. No polovnjače u principu ne komentiraš, osim ako to ne zaslužuju. Čime se opet dolazi jako blizu definiciji milfače. Semantika jel'te... ;)

    avatar

    17.12.2014. (11:18)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Nisam baš skužio zašto bi ovim odgovorom trolao. I ako bi se radilo o trolanju (što, doduše, ne vidim da bi) - zašto u tom slučaju bi trolanje predstavljao samo tamo, a ovdje ne? Mislim, ako se to i mijenja promjenom lokacije, zar ne bi svejedno baš obratno vrijedilo? Tematski i po svemu sigurno spada tamo, ovdje je kao palo s marsa.
    A da ti odgovorim što se tiče same stvari: logika ti ne drži vodu, jer ako ''polovnjače'' ne komentiraš na taj način ''osim ako to ne zaslužuju'', ipak se riječ ne koristi jedino na taj način. No, interesantnija mi je bila njena višestruko ružnija konotacija (prostačkija, osim toga i malignija iz drugog plana, supsumirajući u sebi stanoviti ideološki vrijednosni kod), a s obzirom na tamošnji kontekst pretjeranog, falšog, patvorenog, precioznog snebivanja nad relativno benignim akronimčićem MILF.

    avatar

    17.12.2014. (12:39)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...